Onko haalea viiva vielä positiivinen tulos?
apua ku jännittää, vasta menkat yhen päivän myöhässä ja aattelin et teen viikonloppuna testin jollei menkat ala,koska en halua pettyä kun teen taas negattivisen testin, mut hitsi en sitt emalttanu, aattelin et vähän testaan vaa kun kaapissa 3 testiä odottaa, no nyt tein ja tuli haalea viiva siihe kontrolli viivan vieree, nyt siis mietin et onkoha hormoonia viel niin vähän et oisin raskaana mut ei viel selkeesti vai onko toiveajattelua? mut voiko haaleeta viivaa tulla jos ois täysin neg.tulos, vai voikoha viel menkat alkaa...?
nyt jännittää, aattelin aamuvirtsasta testata huomen.tuntuu et oviko todella olla näin onnea meillä, vasta 3 kuukautta yritetty pilsujen lopettamisen jälkeen ja en odottanu yhtää et vois tärpätä, Esikoistyttö nyt 1,5v .
?:|
Kommentit (8)
tein testin jollain minkä tilasin tuolta mammaksi.fi sivuilta jo jonkin aikaa sitten, kaipa ne sitten on hyviä? hyödyttääköhän testata samoilla testeille uudestaan vai pitääkö varmistaa erillä? mul ois niitä vielä 2 jälellä, voiko sitä olla sitten täysin varma jos vaan haaleena pysyy? et uskaltaako neuvolaan tilata aikaa.
hitsi et on vielä pitkä aika odottaa sinne 12 vkolle jotta suurin km:n vaara on ohi, en kyl uskalla kellekää kertoa tästä viel, kukaa ei ees tiedä et toista yritettiin.
mites teillä, onko ensimmäinen?
onkohan omaa pinoa vielä helmikuisille? laskettu aikaha mulla ajottus tonne ihan helmikuun alkuun, siis jos raskaana ollaan ees. heti kyl aloin kuvitella et mun riinat on kyl kasvanu ja mahaki turvoksis, heh.
Tein maanantai aamuna testin kun olin menossa hammaslääkäriin, halusin varmistaa voiko puuduttaa. Tulos oli hädin tuskin silminnähtävä toinen viiva.
Diabeteshoitajani sanoi että ei voi olla vain vähän raskaana. :) Ihanasti sanottu. Huomasin jälkeenpäin että testi oli mennyt vanhaksi 06/2006 :p ja ajattelin että eihän se sitten mitään voi tietää.
Joka tapauksessa soittelin omaan terveyskeskukseen ja pyysin lähetteen labraan, kävin tänäaamuna ja tuossa klo 11 kuulin tuloksen, joka siis oli positiivinen. Ja tätä on odotettu vain 7 vuotta. Että kehottaisin tekemään uuden testin ja sitten käymään vaik siellä tk:ssa varmistamassa asian.
mullakin on nyt kun oon parina päivänä testannut niin haalea viiva kumpaakin testiin tullut ja mietin ihan samaa että ollakko vai eikö olla,mut vahvasti on tunne että olen raskaana,koska mulla oli sama juttu kolmannenkin raskauden kohalla,viiva ei vahvistunut ollenkaan,pysyi aina haaleena ja nyt tuo kolmonen on jo 1v4kk
eilen samalla testillä taas uuden testin niin samanlainen haalea viiva tuli, tein aamupissasta, ei siis ollu yhtää haalistunut.
ekasta raskaudesta mul tuli heti tosi vahva viiva. voisinha soittaa neuvolaan ja pyytää lähetteen labraan josko verikokeil sais varmennan tuloksen. mankat ei kyl oo vieläkää alkanu ja nyt jo 28/33 kiertopvä.
soitin neuvolaan äsken ja laittoivat lähetteen labraan, täytyy huomenna mennä aamusta sinne.
Aiemmin kun aina sain vahvan + samana päivänä kuin kk olis pitänyt alkaa.
Nyt tästää viimeisimmästä testasin kp 28/28 haamun.
kp 30/28 edelleen haamu,kp 31/28 edelleen hailakka viiva.
vasta kp 33/28 sain mielestäni kunnollisen viivan.
Ja nyt tälle on ainakin mun maalaisjärjelläni selitys.
Vauva ei oo saanut alkuaan tasan puolessa välin kk kuten oletin vaan ultra vahvistaa olevan 5 pv nuorempi.Eli eihän se viiva kovin vahva voi olla 9 päivää hedelmöittymisestä joka mun laskuopilla sitten olis ollut toi kp 28/28.
Ehkä sulla vastaavasti,ettei vauvan alku oo vielä niin "vanha"kuin luulis ja hormoonia ei vielä kertynyt riittävästi!
No pian saat labrasta varmistuksen,tsempit täältä!
Eiköhän se ole postiivinen kuitenkin=)
meni noi kiertopäivätkin väärinpäin, tarkotin siis 33/28 eli 5 päivää on myöhäs menkat,no huomenna sitten selviää voinko siirtyä tuonne helmikuisten puolelle, onkoha siellä ketään vielä....
Eka tuli haalea viiva acon testliuskaan en uskonut sitä..seuraavana aamuna myös tosi haalea viiva apteekinraskaustestiina en vieläkään uskonut.Tilasin sitten acon merkkisiä testikasetteja ja molemmat tein sit seuraavana päiväna yhen aamulla haalea viiva ja toisen iltapäivällä sama tulos. Naapuri kävi vielä kurkkaamassa tulosta ja kyllä raskaana ollaan 7+2 .Eli kannattaa tehdä uus testi ja jos näyttää viellä haaleeta plussaa niin kyl silloin oot raskaana.
Millä testillä muuten testasit?
Plussatuulia sinnepäin