Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko hullu? Tutustuin netissä amerikkalaiseen mieheen ja pääni on ihan sekaisin! ;)

Vierailija
09.05.2008 |

Lähdin ihan uteliaisuuttani tutkailemaan erästä jenkkien deittisivustoa, ja puoliksi leikilläni kirjoitin eräälle miehelle. Hänpä vastasi minulle ja nyt olemme vaihdelleet maileja, mesettäneet ja soitelleet skypellä kuukauden päivät.

Onko tämä täysin tuhoon tuomittu yritys?! Jos kotimaisistakin nettiromansseista valtaosa kariutuu, niin miten käy meidän? Emme edes voi tavatakaan noin vain työpäivän jälkeen.

Lopettaisitteko minuna tähän vai antaisitteko jutulle tilaisuuden? Ja kyllä, olemme tietenkin vapaita.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla mutten ainakin onnistunut kokemus nettiromanssista suomalaisen miehen kanssa. 8 vuotta sitten netissä tavattiin. ja yhdessä ollaan edelleen. kolme lasta ja kaikki enemmän kuin hyvin. ei olisi koskaan ilman nettiä varmasti kohdattu. ja vahva on tunne ja päätös molemmilla että yhdessä pysytään kuolemaan saakka.

Vierailija
22/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

The traditional Romance scam has now moved into internet dating sites. The con actively cultivates a romantic relationship, which often involves promises of marriage. However, after some time it becomes evident that the Internet "sweetheart" is stuck in his home country, lacking the money to leave the country and thus unable to be united with the mark. The scam then becomes an Advance-fee fraud or a check fraud. A wide variety of reasons can be offered for the trickster's lack of cash, but rather than just borrow the money from the victim (Advance Fee fraud), the con man normally declares that they have checks which the victim can cash on their behalf and remit the money via a non-reversible transfer service to help facilitate the trip (check fraud). Of course, the checks are forged or stolen and the con man never makes the trip: the hapless victim ends up with a large debt and an aching heart. This scam can be seen in the movie Nights of Cabiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisitteko minuna tähän vai antaisitteko jutulle tilaisuuden? Ja kyllä, olemme tietenkin vapaita.

Sinuna katsoisin, mitä tuleman pitää. Asiat tapahtuu niinkuin niiden kuuluukin tapahtua. Tutustukaa rauhassa ajatuksiinne, periaatteisiinne ja arvomaailmaanne. Jossain vaiheessa sovitte tapaamisesta ja katsotte, miten käy.

Jos onni osuu kohdalle, antaa palaa vaan. Kerranhan täällä eletään. ;o)

Terv. Miehen (suomalaisen) itsekin netistä löytänyt ja jo kolmatta vuotta tämän kanssa naimisissaoleva äiti vm.-81

Vierailija
24/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisen mieheni netissä, nyt olen muuttamassa hänen luokseen. Muutamia neuvoja. Jos miehessä on YHTÄÄN mitään epäilyttävää, yritä ottaa selville mitä nämä jutut ovat ja miksi ne epäilyttävät sinua. En tiedä oletteko vaihtaneet jo kuvia, mutta ehdottomasti vaihtakaa kuvat ja käykää videokeskustelua ennen tapaamista. Puheessa saa ihan erilaisen kuvan toisesta kuin pelkästään kirjoittaen. Ja kun käytätte webkameraa niin ainakin näet kuka se mies siellä on. Jos vaihdatte pelkät kuvat niin mikäänhän ei takaa, että kuvan mies on juuri kyseinen henkilö.

Jos lähdet tapaamaan miestä ulkomaille ja epäilyttää edes hieman niin varmista se, että tapaatte julkisella paikalla esim. lentokentältä menette taksilla jonnekin ja yövyt hotellissa ja tapaatte päiväaikaan aina matkan ajan. Ota tarpeeksi rahaa mukaan, jotta pääset maasta pois jos jotain sattuu tai mies outo jne. Ilmoita suvullesi missä olet, esim. hotellin nimi missä yövyt jne.

Vierailija
25/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisen mieheni netissä, nyt olen muuttamassa hänen luokseen. Muutamia neuvoja. Jos miehessä on YHTÄÄN mitään epäilyttävää, yritä ottaa selville mitä nämä jutut ovat ja miksi ne epäilyttävät sinua. En tiedä oletteko vaihtaneet jo kuvia, mutta ehdottomasti vaihtakaa kuvat ja käykää videokeskustelua ennen tapaamista. Puheessa saa ihan erilaisen kuvan toisesta kuin pelkästään kirjoittaen. Ja kun käytätte webkameraa niin ainakin näet kuka se mies siellä on. Jos vaihdatte pelkät kuvat niin mikäänhän ei takaa, että kuvan mies on juuri kyseinen henkilö.

Jos lähdet tapaamaan miestä ulkomaille ja epäilyttää edes hieman niin varmista se, että tapaatte julkisella paikalla esim. lentokentältä menette taksilla jonnekin ja yövyt hotellissa ja tapaatte päiväaikaan aina matkan ajan. Ota tarpeeksi rahaa mukaan, jotta pääset maasta pois jos jotain sattuu tai mies outo jne. Ilmoita suvullesi missä olet, esim. hotellin nimi missä yövyt jne.

Vierailija
26/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenkin.

Kälyllä jenkkimiehen kanssa lapsi ja onnelisen tuntunen suhde.

Onnea teille!!

Haluaisin kovasti tavata miehen saadakseni selville onko tässä tosielämässäkin aineksia johonkin... mutta toisaalta taas en halua järjestää näin isoa tapaamista ennen kuin olen melko varma... Monimutkaista!

ap

Ainoa mistä voit olla varma, on se haluatko tavata hänet - ei se tuletko pitämään hänestä jatkossakin. Se on asia erikseen. Kaikki perustuu nyt vain tämänhetkiseen mielikuvaasi.

Minun mielestäni miehen kuuluu matkustaa naisen perään. Olisi vain eduksesi, jos tapaisit hänet omalla maallasi. Pidä siitä selkeä linja, oli mikä oli.

Vierailija
27/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vaihtaneet kuvia?

Vierailija
28/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Lontoossa, molemmille omat hotellihuoneet, ehkä eri hotelleistakin

kantsii muuten moninkertaisesti tarkistaa miehen henkilöllisyys, varmuuden vuoksi. Ja tiedottaa omista menemisistä luotetuille ystäville.

Vierailija
29/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin amerikkalaisen kanssa naimisiin liki tasan 10 vuotta sitten. Netissä tapasimme. Ei se ota, jos ei annakaan.

Vierailija
30/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta nettiromansseista.

Antaisin ainoastaan yhden neuvon: kun vaistosi sanoo jotain, kuuntele sitä.

Ihastuminen on kivaa ja illuusiossa mukava pysyä, siksi toisen huonot puolet on saattaa helposti ohittaa tai katsoa niitä läpi sormien. Mutta jos ne ovat este, niiden kieltäminen vain pitkittää ja hankaloittaa tilannetta. Yritä ajatella myös objektiivisesti, siitä on sinulle hyötyä.

Ai niin, toinenkin neuvo: älä hätiköi seksin suhteen. Usko tai älä, mutta miehet haluavat nähdä hieman vaivaa.

Vierailija
31/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasi jenkkimiehen netissä. Nyt ovat neljättä vuotta naimisissa :)

Vierailija
32/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautta ja mies tuli uudestaan marraskuussa Suomeen, jolloin tavattiin, sen jälkeen ei olla tavattu, mies sai firmastaan kenkää, eli ei enää työn puolesta tule Suomeen. Ollaan meilailtu siitä lähtien, ja kumpikin haluaisi suhdetta jatkaa, mutta mä olen melko realistisella pohjalla, entinen mies oli ulkomaalainen ( jo pelkästään se tuo realiteettia suhteeseen) plus että olen yh, eli mulla ei ole vara matkustaa jenkkilään miestä tapaamaan ja mies tälllä hetkellä työtön, joten ei pääse tännekään. Mutta toivossahan on hyvä elää, vaikka lottovoitto tai jotain muuta, että voitaisiin vielä tavata ja katsoa tulisiko suhteesta mitään.

Mutta ap:lle, kerranhan täällä vaan eletään ja jos on mahdollisuuksia, ei lapsi tai muita velvoitteita, anna palaa...

Vierailija
33/33 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka tärppäis :-)