Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pysyykö paikat baareissa?!

Vierailija
02.12.2009 |

Ehkä outo kysymys mut onko teidän mielestä ok baarissa että kun lähtee käymään vessassa niin palatessa takaisin on "oikeus" istua samalle paikalle missä istui ennen vessaan lähtöä? Jos joku toinen on siihen ehtinyt istua sillä aikaa ni sit vaan sanoo et meidän paikat oli siinä että voisitteko nousta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä mitään pöytävarauksia ole.

Vierailija
2/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taannoin yksi haukka meinasi vetää minua lättyyn (oikeasti) kun olin istunut hänen tuolilleen. Hänellä oli siinä merkkinä tyhjä lasi pöydällä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi nainen alkoi aukoa päätään ihan kunnolla kun en olisi halunnut nousta...

Miten tuossa pitäisi sitten toimia? Oli kyllä aika ärsyttävää kun vihdoin pitkän odottamisen jälkeen pääsi hetkeksi istumaan ja heti ylös taas. Kaikista eniten ärsytti sen naisen asenne että me oltiin käyttäydytty huonosti kun oli siihen istuttu.

ap

ap

Vierailija
4/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin törmännyt tällaiseen ajatteluun. Joku akka tuli valittamaan kun oltiin otettu tyhjästä pöydästä (jossa oli tyhjiä laseja) yksi tuoli meidän pöytään. Oli kuulemma hänen tuolinsa. Rupesi huutamaan ja meuhkaamaan niin kovaa, että portsari tuli katsomaan. Hyvä osoitus portsarien tilannetajusta ja älystä: tämän mielestä me oltiin toimittu väärin.

Vierailija
5/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydänkin aina kaveriani huolehtimaan, että paikkani säilyy. Riittää, kun kohteliaasti sanoo, että tämä paikka on varattu.

Vierailija
6/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei pysy, harmi kyllä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi