Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka haette sairaslomaa vaikka ette sairaita ..

Vierailija
02.12.2009 |

eikö omatunto paina? Itse välillä myös voisin ottaa omaa siivouslomaa tms. Ärsyttää kun työtoveri jäi taas eilen 3pv lomalle, ja laittoi viestiä, kuinka nyt koti on siivottu jne. Saako tuota omaa lomaa helposti, oli kuulemma soittanut ta:lle ja sanonut olevansa vatsataudissa......

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle tyypille käy vielä huonosti kun puhuu noin avoimesti huijauksestaan

Vierailija
2/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten 12 vuotta töitä takana ja muistaakseni ei yhtään aiheetonta päivää ennen tätä. Okei, alku tästä sairaslomasta oli ihan aiheesta, mutta jatkon kyllä ihan vaan puhuin itselleni. Olin vaan umpikujassa, kun en pystynyt enää jatkamaan töissä ja en voinut vaihtaa sillä hetkellä työpaikkaakaan. Ainoa lievennys asiaan on, että olen tähän asti ollut ihan tunnollinen ja ei vaan riittänyt pokeri irtisanoutua raskaana ja jäädä tyhjänpäälle. Lisäksi kyse on isosta firmasta, joten ei ole mitään pientä yrittäjää, joka kärsisi tästä. Tietysti aina joku maksaa, mutta helpompaa se on itselle näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa helposti, melkeinpä niin paljon kuin haluaa, kunhan on vaan pokkaa esittää. JA tietysti pitää miettiä sitä mikä vaivaa ettei joudu turhiin ja terpeettomiin tutkimuksiin. Jos sulla on esim oksennustauti joka viikko niin aika äkkiä joudut mahalaukun tähystykseen :D

Mutta kuumetta, vatsatautia, päänsärkyä, menkkakipua, "liukastuit" ja nilkka nyrjähti, ranne meni.. jne..

Vierailija
4/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on työkaveri joka on vähän väliä vatsataudissa, ja jos ei ole itse niin koira on ja sitä pitää jäädä hoitamaan. Mutta arvaa kuka lähtee kun seuraava yt-kierros tulee? Ei ne esimiehetkään tyhmiä ole.