Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset lähti hoitoon - enpä ois ikinä uskonu

Vierailija
02.12.2009 |

kuinka hajalla itse olen. Tilanne siis se, että nuorempikin sai hoitopaikan jo kuukausi sitten, mutta olemme olleet kotona, kun mulla on ollut mahdollisuus (opintojen puolesta) olla. Ja nyt molemmat lapset lähti hoitoon - isompi jo oottikin pääsyä kavereiden joukkoon, mutta nuoremmalle tämä on ensimmäinen päivä.

En olis ikinä uskonu, kuinka vaikeeta tämä on. Esikoinen aloitti pk-uransa samanikäisenä, kun menin takaisin töihin - en muista, että silloin olisi ollut näin vaikeaa. Ja olen aina ollut sitä mieltä, että hoitoon vaan ja mammat tuottamaan (opiskelemaan/töihin). Tekee hyvää sekä lapselle että vanhemmalle... En tiedä enää. Olenko löytänyt sisäisen ninamikkoseni vai mistä on kyse?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä on jokin syy että asia sinua vaivaa. Jos tuntuu pahalle, niin ehkä ratkaisu ei ole oikea.

Vierailija
2/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi meni eskariin 5-vuotiaana ja nuorempi puolipäivähoitoon 4-vuotiaana.

Minusta he tarvitsivat, etsin huolella hyvän koulun ja päiväkodin ja tiesin toimivani oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin ihan hajalla!! Anteeksi nyt vain, mutta onko ihan pakko?? Tuleeko sun opiskeluistakaan mitään?

Vierailija
4/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nyt kuitenkin hakemaan lapset jo ennen päiväunia pois. Ja onneksi meillä on piiitkä joululoma myös kohta odottamassa.

Ja pakkohan niistä opinnoista on jotain tulla - sitä nopeammalla tahdilla, kun motivaationa on hakea lapset takaisin kotiin mahdollisimman pian.

Vierailija
5/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan tuonikäinen on päivähoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän