Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin fiksusti lisättyä painoa? (ov)

Vierailija
02.12.2009 |

6-8 kg. Minua häiritsee suunnattomasti laiha olemukseni, haluaisin olla pyöreämpi.

Lisäämällä esim. rasvaista kalaa? Kermaa ruokiin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käydä kuntosalilla ja pyydä vaikka personal traineria laatimaan sinulle ruokalista ja kunto-ohjelma :o)

Itse en lähtisi itseäni pelkällä syömällä lihottamaan, vaan kauniimman kropan saat, kun lisäät läskin sijaan lihasmassaa.

Vierailija
2/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla BMI 17,3 ja todellakin tarvitsisin lisää painoa. En oikein uskalla aloittaa kuntoilua ennen kuin olen saanut painoa edes vähän ylös.

Öljyä yritän lisäillä mahdollisimman paljon ruokiin mutta ei se pelkästään tunnu auttavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei öljyjä ja rasvaa ruokiin. Proteiinia, hiilareita ja treeniä, niin kyllä paino nousee. Hitaasti tosin, mutta ei tule turhaan rasvaa.

Vierailija
4/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittelen 60 kg ensi kesäksi. Nyt painan 54 kg.

Täytyy sitten kai vihdoinkin vääntäytyä salille. Yritän saada sen osaksi rutiinia. Hyviä rasvoja kannattaa varmaankin lisätä ruokaan, oliiviöljyä yms.? Eläinrasvat lienee eria asia, eli en sitten ala ahmia kermaa kamalia määriä.

ap

Vierailija
5/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä langanlaiha ja sairaalloisen lihava vaihtoivat dietteejä viikoksi. Lopuksi ravintoterapeutti laati kummallekin terveellisen ruokavalion. Ja sehän on kaiken a ja o, että saa tarvittavan määrän hyviä rasvoja, proteiineja, hiilihydraatteja sekä vitamiineja ja kivennäisaineita. Suosittelisin rekisteröitymään www.kilklubi.fi ja syömään sen ohjeen mukaisesti sekä harrastamaan liikuntaa.

Vierailija
6/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli normaali bmi kunnes sairastuin keliakiaan, sitten paino putosi aika tavalla. Eihän sulla oo taustalla mitään sellasta?

Vierailija
7/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa aika personal trainerille, joka tekee sinulle ruoka- ja saliohjelman.

Lihas näyttää paljon paremmalta kuin turha ihrakerros.

Esim. olkalihakset saa suht helposti näkymään ja ne tuo kivasti raamikkuutta laihaankin olemukseen.

Jos harrastat paljon airobista (esim. juoksua) niin vähennä sitä ja korvaa saliharjoittelulla.

Äläkä nyt vaan mitään hiilarimättöä aloita, susta tulee vaan ns. laiha läski ja se jos jokin on karsean näköistä.

Vierailija
8/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli normaali bmi kunnes sairastuin keliakiaan, sitten paino putosi aika tavalla. Eihän sulla oo taustalla mitään sellasta?

Personal trainer -tapaaminen, vaikka yksikin, voisi olla hyvä idea, että saan omalle kropalle räätälöidyn treeniohjelman. Taidanpa soittaa huomenna! :-) Ja en itsekään halua laihaksi läskiksi, vähän jo sinne päin olen menossa.

ap

Vierailija
9/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hyviä rasvoja eli lorautat aina oliiviöljyä ja rypsiöljyä ruokiin, salaatteihin

- syöt reippaasti hyvää lihaa (vähärasvaista nautaa, broileria)

- rasvaisia kaloja kuten lohta

- juustoja, kunhan ei ole ongelma suolamäärän kanssa

- suklaata, mutta tietty maltilla

- leipää, mutta valitse silti "hyviä" leipiä ja päälle reilusti vähärasvaisia leikkeleitä (proteiinin takia, ei rasvan)

Vierailija
10/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja asioita on kaverini minulle yrittänyt sanoa jo vuosia, mutta nyt vasta alkaa motivaatiota löytyä itseltäni.

Ap, kuinka pitkä olet?

169 cm.

ap

Vierailija
11/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunista, mukavasti lihaksikasta kroppaa. Siinä saa kaupan päälle hyvän kunnon ja mielenvirkeyttä. Its eolen palannut vuoden tauon jälkeen salitreeneihin ja mulla valitettavasti on karistettavana läskiä, mutta lihasta ja toisenlaista kropanmallia metsästän minäkin. Oikein hyviä treenejä ap:lle!

Vierailija
12/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyviä treenejä ap:lle!

Vierailija
13/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todella tehokkaita, sisältävät hiilareita ja proteiinia jauhona. Esim suklaanmakuinen Super Mega Mass 2000 (kcal) on maitoon sekoitettuna todella hyvän makuista. Ja käy lisäksi salilla.

Vierailija
14/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim suklaanmakuinen Super Mega Mass 2000 (kcal) on maitoon sekoitettuna todella hyvän makuista.

Vierailija
15/15 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saat edullisesti. Voi tilata netistä tai puhelimella postitse. Myymälä sijaitsee lauttasaaressa. T: Se Super Mega Mass 2000 suosittelija.