Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko työpaikkakiusattu?

Vierailija
01.12.2009 |

Työpaikassani työskentelee neljä naista, minä mukaan lukien, loput kymmenen ovat miehiä.

Tunnen useasti että työpisteeni lähelle kaksi naista tulevat ilkkumaan minun mielipiteitäni ns. keskenään keskustellen.

Tietävät siis että minulla on kaksi lasta, joiden kanssa tykkään puuhailla vaikkapa lastenkutsuja, joulukortteja, leipoa jne. Näitä asioita tullaan haukkumaan minun kuulteni, kuin en kuulisi. Minun työni on varsinkin tämän toisen mielestä sellaista että vaatii hänen kritiikkiään, keneltäkään muulta kritiikkiä ei tule, ja tämä nainen ei ole esinaiseni, olemme vastaavissa tehtävissä.

Syön vääriä asioita, jotka toitotetaan kovaa (olen yhtä hoikka kuin hän, ja rutkasti nuorempi...)

Vaikea suhtautua tähän lynkkaaja kaksikkoon, vaikka itsetuntoni on varmaankin ihan ok.

Miten tämän saisi loppumaan, ja voisin tulla juttuun heidän kanssa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä varmaan sanoisin joskus oikein kuuluvalla äänellä että MINÄ kyllä tykkään leipoa ja askarrella joulukortteja lasten kanssa, minusta se on kivaa koska pälä pälä, jos he haukkuu että onpa tyhmää touhua. Ja sit iloisena, että onneksi mä voinkin syödä mitä vaan kun en liho vaikka popsisin possumunkkia päivittäin, huh, olispa hirveää olla salaattilinjalla pakon sanelemana.

Sit kysyisin pomoltani varmuuden vuoksi että onko hän johonkin mun työssäni tyytymätön ja jos ei ole niin sitten kun taas alkaa kollegan valitus turhasta niin kysyisin hunajaisella äänellä olisiko sinulla vanhempana ja kokeneempana työntekijänä rakentavia ehdotuksia että miten voisit auttaa minua parantamaan työni laatua?

Eipä nämä kai saisi meitä tulemaan paremmin toimeen mutta olis ainakin hetkellisesti itsellä parempi mieli kun on saanut sanottua jotain takaisin eikä vaan mykkänä kuuntele kun toiset mollaa.

Vierailija
2/2 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillistä naisten kärsimää kateutta osoittavat sinua kohtaan, pystyisitkö liittoutumaan tuon neljännen naisen kanssa? Tai sitten tartut härkää sarvista ja alat sekoittamaan tuon kaksikon kuvioita, olet yliystävällinen ja kun he alkavat puhua "silloin kun sinä et kuule" niin liityt joukkoon turisemaan. Siltä kriitikolta kysyt tarkkaan miksi hän kritisoi.

Esimiehen kanssa kannattaa tietenkin jutella jos asiat tuntuvat niin isoilta ettei niitä itse hanskaa.

Voimia kavereiden käyttäytymisen oikaisemiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi