Lue keskustelun säännöt.
G: Kuinka moni on äitiysloman jälkeen aloittanut uudessa työpaikassa?
01.12.2009 |
Mietin kovasti mitä haluaisin "isona" tehdä. En jaksaisi kuvitella palaavani enään entisen työpaikkaan mammaloman loputtua. Mitenkäs muilla? Uutta uraa luomassa? :)
Kommentit (2)
Lapsi oli jo 2,5 vuotta ja työpaikan vaihto johtui lähinnä muutosta toiselle paikkakunnalle, mutta muutenkin sattui sopivaan saumaan. Kivasti pääsin uuteen hommaan sisään nopeasti ja perhe-elämäkään ei ole kärsinyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mietteissä olen minä. Toisaalta, vuosien opiskeluun ei ole vara, kun on asuntolainakin maksettavana joten pakko kai jatkaa ainakin samantyylisessä työssä ellei samalla työnantajalla kuin aiemmin...