Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko lahjoittanut lastesi päiväkodille jotakin tavaraa? Mitä? ev
Kommentit (7)
palloja, muita leluja, pelejä, sukkia ja kenkiä varakäyttöön.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pilttipurkkeja ja muuta askartelutavaraa.
ja olen niitä vienyt päiväkotiin askartelua varten.
jouluverhot sekä kaikki muutkin ylimääräiset kankaat ja kiikutin ne päiväkodille. Ehkä jotai 10kiloo 8)
kun lapseni olivat aikoinaan Pakilan Lastenpaikassa. Siellä oli sellainen "yhteishenki" joten oli mukavaa kun laittoi "rikkansa kekoon".
Vanhemmat jäivät aikoinaan vuoron perään mm. tiskaamaaan, siivoamaan jne. Syksyisin pidettiin talkoot jolloin tilkittiin ikkunat talven varalle jne. Luonnollista osallistumista - myös lahjoittajana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tilkkuja, solkia, lankojen loppuja jne
Alue: Aihe vapaa
Pilttipurkkeja, niiden kansia, styroxpalleroita, väripapereita, höyheniä, talouspaperirullan hylsyjä.