Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN JOULUKUU ¨' * ' ¨:.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ensikäynnillä julkisella puolella käyty. Meillä alkaa icsi-hoito Pitkän kaavan mukaan tammikuussa. Sain reseptit mukaan ja tammikuun kuukautisten jälkeen ensin sammutetaan oma hormonitoiminta sitten alkaa piikittelyt ja helmikuussa toivon mukaan päästään sitten jännäilemään jos kaikki menee hyvin, ja meilläkin on ensimmäinen ihan oikea mahdollisuus onnistua tässä projektissa. Voikun tämä joulukuu menisi äkkiä.

Mansikkainen

Vierailija
22/55 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulimunaraskauden jälkitarkastuksessa yksityisellä ja tilanne oli se, että kohtu oli tyhjentynyt ja hormoniarvo pudonnut alas, mutta munasarjassa oli edelleen keltarauhanen näkyvissä raskauden jäljiltä. Nyt on ollut koko ajan pientä tiputteluvuotoa ja kohdun limakalvo on ohut. Toivoa raskautumisesta ei siis tän vuoden puolella ainakaan ole. Lääkäri sanoi, että tuo keltarauhanen on kuin luonnon e-pilleri :( Häipyy sitten itsekseen ja normaali hormonitoiminta palaa kun palaa. Voi mennä parikin kuukautta. Eli yritystä ehkä sitten ens vuoden puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkainen: Te pääsette vihdoin tosi toimiin! Tsemppiä!

susamaria: Ensi vuonna sitten... tai ken tietää vaikka aikaisemminkin :) Mutta nyt ainakin tiedät taas missä mennään, se helpottaa kummasti. Jaksamisia ja joulun odotusta :)

Meillä on täällä sellainen vauva-kuume että! Vaikka kuinka yrittää vaan nauttia tästä hetkestä ja siitä että tytöt jo suhteellisen helppoja kun nuorinkin jo 1v8kk... mutta silti se vauva on vaan koko ajan mielessä. Ottasin mielelläni lisää "hommaa" jos sen pienen käärön muodossa saisin.

Eilen jo mietin kaikkea mitä meillä vielä on, sellaista mitä ei tarttis vauvaa varten hankkia... ne tuplavaunut kun kerran jo kerkesin myymään. Mulla on kyllä yhden lapsen cerox-yhdistelmä vaunut joihin vauvan sitten kantokassin kanssa saisin. Eli en niitä tuplia sitten olisi ehkä tarvinnutkaan. Koska tuo nuorinkin olisi jo vauvan synnyttyä sen ikäinen että jaksaisi kävellä tai seistä laudalla. Ja sitten kun se vauva olisi yli 6kk ja saisi istua, niin sitten meillä on noi tupla-scooterit ;) Eli ei hätäpäivää. Ainoa hankinta olisi sittenri ja niitä saa Prismastakin kolmella kympillä. Pinnasänky ja vaatteita on.

Onko teillä muilla tällaisia ajatuksia? Siis tarvetta perustella itselle kuinka fiksua olisi se vauva hankkia? Sitä täytyy todistella itselleen riittävästi koska ulkopuolelta tulee kuitenkin kommenttia "ootsä hullu?" ja "pakkoko niitä lapsia on oikein haalia" Ihmiset ei oikein ymmärrä sitä miksi haluta VIELÄ yksi.

Lähiaikoina alkanut miettiä kaikkea raskauteen ja vauvaa liittyvää enemmänkin, kuin vain tasolla TAHTOO, TAHTOO! Eilen viimeksi kaipasin imettämistä ;) Mulle imetys on ollut aina niin positiivinen kokemus, niin sitä jotenkin kaipaa - sitä läheisyyttä ja muutakin. Isoa vatsaa... raskaus-sellaista kaipaan myös. Olin siitä aina niin ylpeä. Ja sen olen nyt päättänyt että kun /jos raskaaksi tulen en aio asiaa kenellekään häpeillä, vaan olla ylpeä avoimesti täysin rinnoin siitä että SAAMME vielä yhden. Kolmannen kohdalla oli aluksi vähän pientä häpeilyä, mitä muut ajattelee kun tahtoo lisää lapsia, ja niin tiuhalla tahdilla. Nyt aion kailottaa kaikille heti :) Ehkä.

Kiertopäivän pitäisi olla nyt 9, eli voi alkaa kohta ainakin harjoittelemaan. Kun eihän sitä tiedä jos se ovis oliskin aiemmin.

Noora kp9

ps. Oli muuten hyvä ajatus se pillereiden lopetus muutenkin, kun pelkäsin niitä kaikkia sivuvaikutuksia. Eilen sain kuulla että kaverilla veritulppa jalassa, pillereistä tullut :(

Vierailija
24/55 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mamma+1 ONNEA plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka!

Nani, ihanan koiran olette äidillesi hommanneet! Eihän tuosta voi olla piristymättä :-) Jokos muuten kohta testailet? Toivottavasti, ja oikein vahvan plussan!

Susamaria, hyvä että kohtu oli tyhjä eikä mitään jälkitoimenpiteitä tarvita. Toivottavasti se keltarauhanenkin nyt pian surkastuu ja pääsette uuteen yritykseen.

Mansikkaiselle oikein paljon tsemppiä hoitoihin! Kiva kun pääsette noin nopeasti uuteen alkuun!

ON: Mullahan oli viime viikon keskiviikkona ultra yksityisellä kun piti olla rv 7+4, mutta alkio vastas 5+5 ( oli 2,1mm) eikä sykettä näkynyt. Tän viikon maanantaina oli kontrolliultra omassa neuvolassa, ja olin ihan valmistautunut lähtemään seuraavaksi sairaalaan tyhjennykseen. Alkio oli kuitenkin kasvanut, oli 4,? mm mutta sykettä ei edelleenkään näkynyt. Ekan ultran tekijän mukaan olisi kyllä pitänyt jo näkyä, vaikka olisi myöhemmin hedelmöittynytkin. Koska alkio kuitenkin oli kasvanut, ei tyhjennystä vielä päätetty tehdä, vaan menen taas ensi viikolla uuteen ultraan. Itse en jaksa edelleenkään yhtään uskoa että mitään elävää enää voisi löytyä. Enkä oikeastaan sitä edes toivo, niin kauhealta kun se kuulostaakin. Olen nimittäin aika varma, että hedelmöitys ei ole voinut tapahtua 2-3 viikkoa myöhemmin, ja jos alkio kasvaa noin hitaasti niin kyllähän se kertoo että jotain on pahasti pielessä :-/ Kamalinta mielestäni olisi, jos seuraavassa ultrassa sydän sykkisi ja sitten vasta rakenneultrassa huomattaisiin että jotain onkin pahasti vialla... Nyt odotankin vaan että vuoto alkaisi itsekseen, mutta huonolta näyttää.

Plussatuulia teille kaikille!

Paritonsukka

Vierailija
25/55 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia epätietoisuuteen! Toivottavasti saatte ensi viikon ultrassa selvyyden tilanteeseen.

Ja omaa napaa: mulla alkoi yllättäen kuukautiset lauantaina! Jee! Ehkä sittenkin on jotain toivoa, että kierto palaa ja keltarauhanen (mahd. kysta) häipyy. Mitään suuria toiveita en vielä elättele raskautumisesta, mutta nyt ainakin tiedän, että kp on ehkä 3.

- Susamaria

Vierailija
26/55 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnen toivotuksista :-)!

Nani: Pitivätkö oireet tädin tulemisesta paikkansa?

Trikupelle: Tosi kurja juttu :-(. Sunkin oireet kuullosti niin selviltä... Olin aivan varma, että sä tulet heti perässä...

Susamaria onnea jatkoon! Toivottavasti tilanteesi palaa nopeasti normaaliksi ja raskaudut pian :-).

Mansikkainen onnea hoitoihin!

Noora: Kyllä tässä välillä on sellainen olo, että minkälaiseen perustelurumpaan tässä joutuu. Selän takana tulee puheita varmaan paljonkin. Mutta toisaalta tuttavapiirissä alkaa kolme lasta olla enempi sääntö kuin poikkeus niillä, jotka lapsia ylipäätään tekee. Lisäksi meillä tulisi nyt sitten kaksi sarjaa lapsia, tuo kolmas on aina vähän orpo, kun isommat menevät menojaan eli hyviä perusteluja löytyy :-). Mut valinta on joka tapauksessa meidän ja siihen on muiden vain totuttava :-). Toivottavasti teidän ei tarvitse kauaa odotella!

Paritonsukka: Onko mitään selvinnyt? Kurjaa tuollainen epävarmuus ja pelko, että kaikki ei olekaan hyvin. Voimia!!

ON: Itselläni on valtava väsymys ja ajoittainen yökötys päällä. Mitään ei jaksaisi eikä viitsisi. Sohvan nurkka kutsuu heti, kun muulta hommalta ehtii. Mut tää on tätä alkuvaihetta, josta myös pitää nauttia :-). Ensi viikon tiistaina on yksityisellä ultra varattu. Viikot inasen liian pienet mutta jotain kyllä pitäisi näkyä, koska edelleen olen varma, että hedelmöittyminen on tällä kertaa tapahtunut hyvissä ajoin kiertoa, oireet tulivat niin aikaisin. Seuraava mahdollisuus mennä ultraan tapahtuisi vasta parin viikon päästä (siis siitä tiistaista jolloin olen menossa), jolloin ainakin lähisuku on varmasti usean yhdessäolopäivän ja yön aikana onkinut esiin salaisuutemme. Olisi siis kiva jos olisi jotain kerrottavaakin. Eli näkyisi se sikiö ja sydän. Sit voisi kai jo noin 90% varmasti luvata, että meille vauva tulee. Edelleen ollaan siis odottavalla kannalla ja katsellaan se ultra tiistaina jos jotain selviäsi.

3*mamma+1 rv 5+4, joka edelleen toivottaa plussatuulia ja toivoo, että vielä joulukuulle muitakin plussia tulisi!!!!

27/55 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietiin äitille pikkuruinen koiranpentu viime viikolla niin aika on sitte menny ihan siivillä pientä hauvavauvaa hoitaen! Sunnuntaina matkalta kotiuduttiin ja ens viikolla pitäs uudelleen sinne päin ajaa...huoh...ja matkaahan ei ole kuin se 400km...eli tässä välissä ehdin ne vaatteet vaan pestä suunnilleen...

Trikupelle: Suuret pahoitteluni täti-ryökäleen saapumisesta!

Susamarialle taas onnittelut tädin yllätyksestä ja oikein paljon onnea uuteen yritykseen! bd bd

Noorallekkin onnittelut tädistä ja sen selättämisestä! Nyt sitte vaan kalenterit esiin ja oikein paljon onnea yritykseen! bd bd Samoja aatoksiahan täälläki aina välillä, en ymmärrä tätä nykyaikaa että lapsimäärä ois joku häpee! Kavereillamme on 9 lasta ja oon aina ihaillu heitä (kateellisenakin! mutta ei ehkä itelle kuitenkaan ihan 9:ää =D)

Hurja kokemus ystävällsi ollu, huh!

Mansikkainen: Ihanaa että teillä on noin hyvin hoidoissa edistytty, mää pidän teille kovasti peukkuja jotta hoidot onnistuisivat mahdollisimman nopsaan! bd bd

Parittomallesukalle hurjasti haleja! Kylläpä sua nyt koetellaan ;( toivottavasti joku selvyys nyt tän viikon ultrassa tulis...

3*mamma+1: Mää oisin niin kans toivonu kaveria tuolle nuorimmaiselle ku ikäeroa noihin kahteen isompaan on 12 ja 8 vuotta...me siis annettiin vaaville lupa tulla heti ku synnäriltä tuon kans tultiin eli yli 2v sitten...

Kyllä siinä ens viikon ultrassa näkyy vaikka mitä jo vaikkei ehkä sitä sydämen pompotusta mutta voihan sekin jo näkyä (itellä lekurin mielestä pompotus näkyi 6+6) ja sullahan taitaa viikkoja olla sitte 6+5...Mutta onnea matkaan ja nautihan niistä ihanista oireista ihan täysin siemauksin!

Myllerispyytä täällä taas huhuilen?!? Missäs vaiheessa kiertoa siellä mennään? Ilmeisesti ei plussaa ku et ole täällä käyny uutisia kertomassa vaikka sitä plussaa niiiiiiin kovasti teille jo toivon!

Samaten äitix3: miten siellä jaksellaan sikaflunssan jälkeen? Siellä on varmaan jo oviksetki bongattu tän kierron osalta...hurjasti tärppionnea!!!!

Mitähän meidän odottaville mammoille kuuluu?? Jokohan Mammariini on jakaantunu...voih...ihanaa jouluvauva ;)

ON: Varmaan sata negatestiä tehneenä (viimesin eilen aamulla...tyyliin: pakkohan sen viivan on jo näkyä!), menkat alko sitte yöllä... ;(

Mulla on ollu niiiiiin selvät oireet taas, ihan oviksesta lähtien että melkein olen ollut varma että se tärppäs nyt (ei ole oireillu näin vahvasti koskaan heti oviksen jälkeen...) ...monenlaiset hajut yms tehny pahaa, nippailut ja limat...mutta ei niin ei!

Rupeaa jo syömään tää homma mua aika lailla varsinki ku kierto nytki oli 34pv...eli siinähän ehtii jo kaikenlaista miettiä ja suunnitella...Clomithan mulla ois kaapissa kiertoa lyhentämään mutta tääki kierto pitää vielä passata ku en jouluaattona voi kontrolliultraan mennä...

Eli ei sitte tullu meillekkään kolmatta elokuista saatikka sitä maailman parasta joululahjaa minkä olin aatellu miehelleni pakettiin laittaa testin merkissä...plussa sellaisen...joo...olin siis jo sinne asti päässy aatoksissani...

Nyt sitte pidän ens kuussa synttäreitä tän pinon osalta eli 2v tulee heti uuden vuoden jälkeen täyteen...oiskohan ennätykset, tässä pinossa siis?!?!

Ihanaa, plussaista joulunodotusta teille kaikille!

Murtunut nani kp1, tädin riivaamana...

Vierailija
28/55 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sirppana, minä 26v ja mies 33v, pk-seutu, lapset -04, -05, -07 ja yritys alkaa taamikuussa 2010

Meillä on siis ennestään kaksi poikaa ja yksi tyttö. Vauvoja ei pitänyt enään meille hankkia ja niin vain mieli muuttui. Ja miehen puhuin mukaan touhuun kahdessa tunnissa. =)

Perjantaina poistetaan kuparikierukka ja tammikuussa varmaan päästään yrittämään. =)

Minä haluan yrittää tehdä tytön. =) Poikakin on meille erittäin tervetullut. Mutta viimeksi halusin pojan ja sen sain. Silloin tikutin ovis testeillä ja puuhasteltiin ovis päivänä.

Tällä kertaa meillä puuhastellaan ennen ovis päivää, mutta ei ovispäivänä. =)

Aika näyttää mitä sieltä sitten tulee jos mitään tulee. =)

Tytölle olis jo nimikin valmiina.

Mielessä olen jo parissa yönä suunnitellut kaikki mahdolliset vauva asiat järjestykseen. =)

No katotaan nyt sitten kauanko täytyy jaksaa yrittää. Aikaisemmin olen raskautunut helposti, mutta saa nähdä kuinka nyt käy.

Tsemppiä kaikille. =)

Vierailija
29/55 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt sitte lauantaina pidetty tyttöjen 5v,4v ja 3v yhteis synttärit ja samalla oli pojan nimiäisetkin ja nimeksihän tuli tuo Julius Viljami.

Minä ite oli tossa 3 päivää kovassa kuumeessa ja oksennustaudissa,niin oli veto ihan poissa..hyvä kun vauvaa jaksoi ees syöttää.

Tässä vielä kuva kun poikahan on kohta jo 1kk ikäinen niin sen kunniaksi tuore kuva hänestä..

plussatuulia kaikille lähetän...

Vierailija
30/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ihan ööö, testasin äsken tooodella hailakan plussan. Päiväpissasta kun en aamusta joutanut...

Mun on pakko teille kertoo koska olen päättänyt (miehen kanssa) että tästä mahdollisesta tulevasta raskaudesta emme kerro kovin alussa :x. En vain halua. Niin ja todellla viiva oli hailakka todellakin mutta väriä siinä näkyi ja tuli sallitun määräajan kuluessa. Tekee vaan mieli jollekin kertoo.

Mulla on nyt pari päivää ollut sellainen olo että kohta menkat alkaa, kohta ne alkaa, mut ei sitten vielä ainakaan ole alkanut. Todella voimakkaita ristiselän kipuja ja nyt enemmän alavatsalla, vähän kuin menkkojen alussa, mutta ei kuitenkaan samoin, ja nää on nyt kestänyt tosiaan paripäivää.

Toivon nyt vaan todella että kaikki menis hyvin. Plussa kyllä tuli oikeeseen aikaan, keskenmennythän tuli plussattua kp 46 ja la:takin siirrettiin pari viikkoo, joten jospa kaikki menis normaalisti...

IHANA JOULULAHJA ois, mutta testaan sunnuntaina uudestaan, toivottavasti vahvenee.

Terkuin Ruusurouva (nyt siis ois kp32)

Vierailija
31/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret onnittelut Ruusurouva plussasta! Ihanaa kuulla näitä uutisia :)

- Susamaria kp 6

Vierailija
32/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussahan on plussa vaikka olisikin hailakka.

Toivottavasti kaikki menee hyvin. =)

Minulla sitten tänään poistettiin kuparikierukka. Kaksi terveydenhoitajaa siihen tarvittiin, mutta nyt on vekotin poissa ja yritys voi alkaa. Tosin täti taitaa tulla eka kylään reilu viikon kuluttua.

sirppana

Vierailija
33/55 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta RuusuRouva, ja tarrasukkia matkaan! Kyllä se plussa on haaleakin plussa :-)

Ihana poika teillä Jonn@! Muistahan nyt nauttia joka hetkestä siellä väsymyksenkin keskellä, se vauva-aika on niin kovin äkkiä ohi...

Sirppanalle tervetuloa mukaan!

Nanille tsemppiä uuteen kiertoon, taas! Josko se sitten 2v lahjaksi tulisi jo se plussakin. Itse kävin täällä neliapiloissa 2v sitten, mutta mies ei silloin vielä innostunut niin olin välillä pois. Yritystähän meillä on ollut vasta viime kesäkuusta saakka, ja sinä aikana nyt sitten 2 keskenmenoa.

Keskiviikkona olin siis kontrolliultrassa eikä näkynyt kun tyhjä ruskuaispussi. Samana päivänä kävin vielä gynen päivystyksessä saamassa ensimmäisen tyhjennyslääkkeen, ja tänään olen sitten ottanut loput. Vuotoa ja hyytymiä tulee reippaanlaisesti, mutta kovia kipuja ei onneksi ole ollut. Tammikuun lopulla menen kontrolliverikokeeseen että nähdään onko Hcg-arvo varmasti laskenut (vai tarvitseeko vielä kaavinnan). Pahoinvonnista kärsiessäni vannoin jo, että tähän jää meidän yritykset ja pyydän e-pillerit miehen sterilisaatioon saakka. Mutta kummasti sitä on jo tämän päivän aikana mieli sen verran muuttunut etten enää vannokaan :-) Tosin kun tässä nyt ainakin helmikuulle mennään ennen kun on lupaa edes yrittää, niin saattaa se miehen aika ehtiä ensin. Ja se matkakin on jo ensi syksylle varattuna 5 hengelle, jotta katsellaan nyt...

Paritonsukka

Vierailija
34/55 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tulee omaa napaa...

En malttanut odottaa sunnuntaihin, kaupareissulla suuntasin apteekkiin ostamaan digitaalista clearblue testiä. Se on kyllä hauska, kun siihen tulee se teksti, ei tarvii tihrustaa viivaa ja tulos oli RASKAANA 1-2 .

Olen onnellinen koska haalean plussan sain herkemmillä ja tuo oli 25 nyt tuo joten yritän luottaa siihen!

Vierailija
35/55 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paritonsukka:kyllä mie tästä nautinkin mutta nuo päivät kun olin kipeenä niin olin niin väsy ettei jaksanu kun nukkua vaan..

onneksi tänää pääsi pitkästä aikaa hiukan uloskin.

36/55 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aina välillähän minä edelleen hiippailen lukemassa pinoanne täällä ja kivasti on uusia tullut mukaan.

Paritonsukka: pahoitteluni sinulle ja voimia ja jaksamista eteenpäin.

Ruusurouva: Onnittelut plussasta, tulehan turisemaan tuonne odotuspuolelle myöskin, siellä meinaa todella hiljainen odottajien pino.

Nani: Voi itku että täti sinnekin löysi, jospa sitten ensi kuussa saisit plussan uuden vuoden alkuun heti.

Meillä odotus on edennyt jo yli puolen välin ja rakenneultrassa vaikutti kaikki olevan hyvin ja pientä poikaa odotellaan sitten keväällä syntyväksi. Vuotoa ei olöe ollut viikon 16 jälkeen, mutta kyllä se pelko siellä takaraivossa pysyy.

Ihanaa, että vihdoin tuli pakkanen ja lumi ja saa nauttia kunnon talvisäästä, tosin minulle riittäisi pikkaisen vähempikin pakkanen kuin -18....

Mutta hyvät joulut ja uudet vuodet kaikille, niin ja Jonnalle hurjasti onnea pojasti ja kovaa vaihtia aika kuluu kun ikää sielläkin kohta jo 1kk.

-mimmuli&papu- rv.21+5

Vierailija
37/55 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tuli eilen 1kk jo täyteen ja pikkasen on jo masua ja potkuja ikävä,mut nyt saa olla pieni tauko lastenteossa.Ehkä sitte joskus viel yhen vois tekasta.

Vierailija
38/55 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut RouvaRuusulle :) Joillakin sentään tärpää!

Täällä on nyt viikonloppuna sitten ovuloitu, i think so :) Perjantaina oli kp16 ja tuntui siivotessa outoja vihlaisuja masussa. Sitten eilen oli "kananmunan valkuais-maista" erittelyä ja tajusin että hip hei, se taitaa olla oikea hetki. Illalla touhuiltiin urakalla, ja oltiin touhuiltu muuten torstainakin(nekin siittiöt ehkä vielä lymyää siellä jossain) Tänään eritteet muuttuneet juoksevammaksi, eikö se silloin tarkoita että ovis oli? Luin näin jostakin... Kauhea puhu tälläistä erite-kieltä :D

Mutta jos nyt hyvä tuuri käy niin tärppäis! Ajoitus oli kohdallaan tällä kertaa. Laskiskeltiin että päästäis uuden vuoden aattona testailemaan. jos tekis testin ja kattois tuloksen kun raketit ammutaan, olis jotain erikoista ilmassa ;) Nyt peukut pystyyn!

Oikein ihanaa joulu-viikkoa kaikille, kolme päivää aattoon. Plussa tuulia jokaiselle!

Noora kp18/30

(Eka kierto nyt viimeksi lopetettujen pillereiden jälkeen, viimeiset menkat alkaen 3.12 oli tyhjennysvuoto, saa nähdä tärppääkö tästä ekasta?)

**muoks** Nyt maanantaina tuntuu vatsassa outoa särkyä? Mä täällä oon heti toiveikkaana että nyt siellä TAPAHTUU JOTAIN !!! Kauhea neuroosi kytätä omia tuntemuksia :D

Vierailija
39/55 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Toivottamaan OIKEIN LÄMMINTÄ JA RAUHALLISTA JOULUA kaikille!!!

40/55 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!!! RuusuRouva!! Oikein paljon onnea, tarrasukkia ja enkeleitä matkaan mukaan! Aivan ihanan joululahjan saittekin! Nyt sitten vaan kasvattelemaan massua!

Sirppana: Oikein lämpimät tervetulotoivotukset! Mukavaa että tänne löytää uusiakin! Hurjan kuuloinen härvelinpoisto operaatio :/ mutta onneksi lopulta lähti pois :)

JOnn@: Kiitos ihanasta Juliuksen kuvasta! Teillä onkin ollut ihan juhlia kerrakseen :)

Paritonsukka: Hirmu paljon jaksuja tulevaan tyhjennykseen! Toivottavasti kaikki sujuu ongelmitta!

Mimmuli: Ai ku ihanaa ku kävit kuulumisia kertoilemassa! Ja onnea ihanista poika-ultrauutisista! Niin sitä vaan jo yli puolen välin mennään...Mutta nautihan nyt täysillä puolen välin seesteisyydestä :) ja vauvan pienistä potkuista!

Noora: Joo-o...mahtavia oireita sulla jo on...ehkäpä se tärppi oiski nyt tullu...mää niin kovasti pidän peukkuja että se plussa tulis uuden vuoden kunniaksi!

Myllerispyy, äitix3 ja kaikki muutkin: Mitä kuuluu? Ja miten meidän plussanneet/masun kasvattajat voivat?

ON: Johan oli menkat! En muista millon on ollu näin niukat ja piiiiitkät...eilen nakkasin vasta kupin pussiin..Ja muutenki oli niin ihmeelliset että piti tehä testi pe ku teki niin pahaa ja hajut otti nokkaan...noh negahan se tietty oli... Nyt kyllä luulen että tää taas menee siihen ihmeellisyyksiin että pakko ottaa pillerit käyttöön ku oma hormoonitoiminta taitaa hiipua (mullahan oli ennen tuota kuopusta kierrron väli jopa 100pv ja menkat oli toositoosi niukat aina välillä ja sitte taas niagara joskus...terotkaan ei enää lopulta auttaneet noihin vaivoihin vaan heitin neki sitte menemään...niitä oiski vielä pkt tuolla kaapissa mutta suuhuni en enää niitä laita!) Eli kierron pituus vaan kasvaa ja samalla luulotauti raskaudesta sen mukana ku täti tuu ajallaan...

Helpotusta ei ole luvassa omaan oloon piiitkään piiitkään aikaan ku kavereilla on la ens kuussa...serkuilla sitte helmi-maalis-ja toukokuussa...ja toive siitä omasta plussasta kyllä hiipuu samaa matkaa... :( valitettavasti olen jo alkanut luovuttamaan pikkuhiljaa, ikääki tulee taas vuosi lisää täyteen kohta...

Mutta nyt pitää mennä...pikkumies "leikkii" vähän liian rajusti tuon hauvavauvan kans...

Aivan ihanaa joulunaikaa teille kaikille ja suuret kiitokset oikein mukavasta jutusteluseurasta ja tuesta kuluneena vuonna! Jatketaan ens vuonna samaan malliin mutta tehdään kunnon plussavyöry tuonne o-puolelle!

nani kp9 (35)