Onko tökeröä jättää isän uusi perhe kutsumatta rippijuhliin?
Lapseni isällä vaimo ja vauva, voinko jättää kutsumatta? En haluaisi heitä juhliin, kun ovat niin ällöonnellinen pikku perhe.
Kommentit (23)
miksi minun olisi pakko kutsua joku perheenrikkojavosu kotiini ja olla kuin ei mitään, isää nyt olisi pakko sietää jos sitäkään. sita saa mitä tilaa. mitäs rikkoi perheen, eihän isäkään ajattele lapsen parasta, ei minunkaan ole pakko.
Ero voi tulla muustakin syystä kuin pettämisestä, urpo!
Itse annoin aikanani periksi, kun isäni ei halunut nähdä minun häissäni oman isänsä uutta puolisoa. Tämän seurauksena pappani ei sitten tullut ollenkaan paikalle. Hänen ratkaisunsa oli ja on mielestäni täysin oikea: pariskunta tulee parina tai ei ollenkaan. Isäni ratkaisu sen sijaan oli väärä.
Älä anna kateutesi pilata oman lapsesi juhlia! Hän tulee elämään sisaruspuoltensa kanssa koko loppuikänsä, älä pilaa sitä häneltä.
miksi minun olisi pakko kutsua joku perheenrikkojavosu kotiini ja olla kuin ei mitään, isää nyt olisi pakko sietää jos sitäkään. sita saa mitä tilaa. mitäs rikkoi perheen, eihän isäkään ajattele lapsen parasta, ei minunkaan ole pakko.