Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää yksi Huutisostaja. Antaisitteko jo negan? ov

Vierailija
01.12.2009 |

Multa sulkeutui kohteita 25.11. Ja kaikki muut ostajat ovat jo maksaneet ja saaneetkin tavaransa. Paitsi tämä yksi pissipää, joka voitti kaksi kohdetta.

Häneltä tuli 26.11. viesti, että maksan sulle luultavasti huomenissa tai jotain sinne päin. Vastasin, että ok.

Torstaina tuli sitten uusi viesti, missä ostaja pahoitteli, ettei ole vielä ehtinyt maksaa ja nyt hän onnistui jollain konstilla saamaan nettipankki tunnukset lukittua ja mieskin on vielä työmatkalla ja hän maksaa sitten illalla, kun mies tulee kotiin jne. jne.

Vastasin taas, että ok ja sattuuhan sitä, mutta viesti tuli bumerangina takaisin.

Laitoin huutajalle lauantaina kyselyn, että missä mennään ja laitathan sitten viestin, kun olet maksanut. Ei vastausta.

Laitoin eilen uuden viestin, missä ihmettelin maksun viipymistä ja oliko huutaja maksanut torstaina, kuten lupasi. Ei vieläkään vastausta. Ja eikä tietty rahojakaan.

Alkaa pikku hiljaa vituttamaan tollanen huutaja, vaikka mulla onkin kohteissa maininta, että odotan joko maksua TAI yhteydenottoa viikon verran, niin ei se sitä tarkoita, että pitää valehdella ym.

Antaisitteko jo negan vai odottaisitteko kilttinä tyttönä huutajan maksua hamaan tappiin asti?

Olen joustava, JOS maksusta sovitaan reilusti. Jos ostaja vaikkapa ilmoittaa 4. päivä, että sopiiko, että maksan lapsilisistä, niin kyllä se mulle sopii. Kun siitä on sovittu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet ilmoittanut, että odotat rahoja viikon, niin mun mielestä sun pitää niitä niin kauan odottaa. ja sitten vasta nega. Neutraalin antaisin ainakin.

Vierailija
2/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kohde sulkeutui 25.11?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

25.11.

Vierailija
4/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

26.11.

Taidanpa antaa negat ja laittaa kohteet uudestaan myyntiin ja toivoa, että tuo toinen huutaja huutaisi ne (tuo huutaja kävi pientä kilpahuudantaa toisen huutajan kanssa).

Vierailija
5/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella on rahat tiukilla, ja jos sulla ei, niin kannattaako tuollaisesta kiukuta? Kaksi viikkoa on täytyy lain mukaan olla maksuissa vähintään eräpäivään.

Vierailija
6/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella on rahat tiukilla, ja jos sulla ei, niin kannattaako tuollaisesta kiukuta? Kaksi viikkoa on täytyy lain mukaan olla maksuissa vähintään eräpäivään.

+ pk:t, joka on iso raha meidänkin perheelle tällä hetkellä. Ja jos kerta on rahat tiukilla, NIIN MIKSI VITUSSA SITÄ EI VOI SANOA JA PYYTÄÄ MAKSUAIKAA eikä vaan valehdella päin näköä maksavansa silloin ja silloin ja siirtää maksua koko ajan ties millä verukkeella? Vai oletko sä sattumoisin tuo paskapää huutaja?

Ja hei, Huutiskauppoja EI voi verrata mihinkään postimyynti kauppoihin, missä on laskussa maksuaikaa 2 viikkoa..

Vierailija
7/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei pidä huutaakaan mitään. Vasta kun on rahaa, voi tehdä hankintoja.

Ap, voithat ottaa toiseen huutajaan yhteyden sähköpostilla ja kysyä, haluaako hän lunastaa tuotteen, koska ensimmäinen huutaja teki oharit.

Vierailija
8/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutajalle mitään viestiä.

Ja niin, siis, ymmärrän kyllä, että joskus voi tulla yllättäviä menoja ja sen takia ei voi maksaa "heti" vaan pitää kinua maksuaikaa myyjältä. Ja senpä takia olenkin joustava ja muutaman kerran olen odottanut huutajan maksua 2-3 viikkoa, kun siitä sovittiin huutajan kanssa.

Vierailija
9/9 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaudu niin voit lähettää viestin toiseksi tulleelle.

Onhan tommonen ostajan käytös ärsyttävää mutta en mä jaksaisi alkaa kiukuttelemaan asiasta. Odottaisin reilusti. Kysyisi viikon parin päästä ja jos ei ostajaa enää kiinnosta niin kaupat jäisi siltä osin tekemättä. Mutta mulle 25e on täysin yhden tekevä summa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi