Menisistkö naimisiin miehen kanssa, joka niistää pöristen, yskii tauotta, pieree kovaäänisesti
ja estottomasti paikasta riippumatta ja ripuloi 8-10 kertaa päivässä paukkuen ja pöristen ja kusee loristen 25 kertaa päivässä, aivastelee karjaisten kuin leijona vähän väliä ja oksentelee ja yökkäilee kovaäänisesti pitkin päivää? Sietäisitkö nämä piirteet jos olisit kiinnostunut miehestä?
Kommentit (19)
Eikö olisi aihetta lääkäriin noilla oireilla? Ja jos tekee noin vaan "huvikseen" niin sitten ehkä viiraa päästä...
En voisi sietää tuollaista "ns. miestä", hyi ******!
Missäs välissä harrastetaan vaikka seksiä? Mutta jos hän päästelee noita kaikkia ääniä "normaalin" rajoissa, niin kyllä :) t. paukuttelevan miehen vaimo joka myöskin paukuttelee :D
Lääkäriinhän tuo pitäisi saada.
Mutta jos olotila olisi pysyvä ja parantumattomissa, en tiedä. Aika ihmeellnen pitäisi miehen muuten olla.
on syytä puuttua vakavasti juomatapoihin ja käydä tulehdustestissä. Muuten nuo ominaisuudet on ihan ok verrattuna siihen, että mies olisi väkivaltainen, juoppo, narsisti, peliriippuvainen työkyvytön mammanpoika.
No en helvetissä!
Mä en itse asiassa vois kuvitella mitään kamalampaa, ku naida tuollainen joka reiästä tursuava kovaääninen.
onko sillä krooninen sikainfluessa vai mikä? Keliakia, laktoosi-intoleranssi ja pissiitti, nukkuuko se edes öisin vai juoksee tunnin välein kusella ja ripuloimassa.
Kyllä hirmuisesti tarttis rakastaa. Silti tulisin kaiketi hulluksi kun en saisi tarpeeksi nukuttua.
Tuli kyllä illan parhaat naurut :)
En edes pysty kirjoittamaan kun hekotuttaa.... Kauhea kaasu- ja ulostetykki. Ei nuku, vain kusee ja paskoo, pörisee ja korisee. Heh, oikeasti mä ulvon täällä vedet silmissä!
on tainnut siippasi kusta liian kova äänisesti muutaman kerran ja paskoakin miesten täytyy. Ei voi mitään! Oiskohan sun aika mennä vaikka vähän ulos haukkaamaan happia sieltä paskan hajusta!
osui nyt kyllä johonkin hermoon mulla ja pahasti. Sain lapset juuri nukahtamaan ja täällä ulvon maha kippurassa ja vedet silmistä valuen kun jotain miesparkaa analysoidaan toimintojensa osalta :)
Kiitos ap!!!!!
11 vai mikäsenyoli
Aloin kans ihan ääneen nauramaan :D
pieree ja horisee...
siis onko se niin että kun yskii niin samaan aikaan päästää pieruja ja ripulia housuihin?
Jos niin huonot alapäälihakset niin sähän voisit ostaa sille jumppakuulat joita käytetään vain perä-aukossa.
Tuli kyllä illan parhaat naurut :) En edes pysty kirjoittamaan kun hekotuttaa.... Kauhea kaasu- ja ulostetykki. Ei nuku, vain kusee ja paskoo, pörisee ja korisee. Heh, oikeasti mä ulvon täällä vedet silmissä!
niin niistääkö mies pöristen, yskii vastauksensa, pieraisee sen vai juokseeko paskalle?
Vai aivastaako niin, että eturivin Osmojen tupeet lennähtää takariviin?
Vai heittääkö ihan yrjöt siihen alttarille?
Mitäs luulet, että mä vastaisin papille?!?!? :-DDDDD
Miksi se mies yskii niin kovasti?
Ei kai vaan polta TUPAKKAA? :O
Minun mieheni niistää pöristen,yskii kyllä mutta pitää myös taukojapiereskelee monta kertaa päivässä eikä katso paikkaa tai tilannetta missä sen tekee,kusee loristen (kertoja en ole laskenut )aivastelee joskus karjaisten.ei sentään oksennna :) tähän vielä lisänä se että röyhtäilee pitkin päivää ja ripuloi päivittäin 3-4 kertaa paukkuen ja pöristen.
Mutta on se vaan niin ihana vaikka sen pieru/röyh session voisi unohtaa ainakin sänkypuuhien ajaksi.
Ap voisi kertoa että miten itseltä sujuu kusella käynti ilman lorinaa ;)
Ja jos mies oksentelee päivittäin ja yökkäilee niin eiköhän siinä tapauksessa olisi aihetta varata aikaa lääkärille
ja estottomasti paikasta riippumatta ja ripuloi 8-10 kertaa päivässä paukkuen ja pöristen ja kusee loristen 25 kertaa päivässä, aivastelee karjaisten kuin leijona vähän väliä ja oksentelee ja yökkäilee kovaäänisesti pitkin päivää? Sietäisitkö nämä piirteet jos olisit kiinnostunut miehestä?
mutta ensin hankkisin sille Tamiflu ja antibioottikuurit.
Paitsi, että mieheni ei kyllä oksentele ja yökkäile. Kannattaisi kyllä tämän aviomieskandidaatin hakeutua lääkäriin, ei jatkuva yskiminenkään normaalia ole...
Pakko purra hammasta ja pitää nenästä kiinni etten hekota ääneen...
mutta jossain vaiheessa varmaan rupeaisi ällöttään...