Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Mikähän kuppa mulla nyt on?

Vierailija
01.12.2009 |

Alapäässä ollut joskus aiemmin hieman kutisevia, hyttysenpureman tuntuisia pahkuroita, jotka on parissa päivässä hävinneet itsestään. nämä on ollut ulommissa häpyhuulissa karvoituksen alla, yksi kerrallaan pari kertaa vuoden sisällä. Nyt limakalvolla tuntuu

korkeampi näppylä (ehkä pienen herneen kokoinen). Kun yritin katsoa miltä näytt.., se puhkesi kuin finni ja sisältä tuli ikään kuin mätää. olen ollut nykyisen mieheni kanssa 7 vuotta enkä ole käynyt vieraissa enkä usko miehenikään käyvän. Kondylooma vai herpes? Vai voiko olla jotain muuta? Voiko olla joku tauti vuosien takaa joka ilmenee vasta nyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ekan kerran keväällä,johtu siitä kun olin sheivannu ja ilmeisesti pöpöjä päässy sinne.Tuli monta sellasta näppyä (KIPEITÄ JA ISOJA). Kävin lääkärissä, sain antibiottikuurin. Nyt on täl hetkel taas yks tullu.Sheivauksesta varmaa.Mut on tosi inhan tuntunen :( Eli ei aina tarkota et ois joku hirmuinen tauti :)

Vierailija
2/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

finni

Vierailija
4/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suussakaan ole... vai voiko olla?

Vierailija
5/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin ajoittain.

Vierailija
6/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama kun synnytyksen jälkeen rakasteltiin liian aikasin. Herneen tuntusia palluroita tuli römpsään. Käyppä lääkärissä, saat antibioottikuurin