Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka motivoi itseään nykyisessä työpaikassa hakemalla töitä muualta?

Vierailija
20.11.2009 |

Viime päivinä olen tullut iloisena töihin ja ihan vain siitä syystä, että viimeinkin uskalsin laittaa hakemuksen uusiin tehtäviin. Nykyinen työ on yhtä helvetin liukuhihnaa, vaikka toimistossa olenkin töissä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osataan nauttia uudesta työpaikasta sitten, KUN löydämme ne! :)

Vierailija
2/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tässä tienaa 3 - 4 kertaa enemmän kuin mitä muualla saisin plus että lasten kanssa on joustoa eri tavoin kuin muualla.

Tällä olen motivoinut jo 10 vuotta, mutta jahka saan kuopuksenkin isommaksi, vaihdan johonkin joka tyydyttää myös henkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin liksaa saan "vain" tuplat siihen kuin että lähtisin muualle samoihin hommiin.

Täällä saan itse päättää lomani, pitää etäpäiviä (kesäisin esim. lähdetään mökille jo to iltana), sairaat lapset saa hoitaa palkallisena vaikka parikin viikkoa jos oikeasti tarve, liukuva työaika jne.

Näillä motivoin itseäni, kun ajan hissillä duunikerrosta kohti aamuisin.

Vierailija
4/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä motivoituneempi olen aina, kun tulee soitto työhaastatteluun. Motivaatio tosin taas häivää, kun ei sit tärppääkään.

terv. yksi työnhakija, joka hakee kuumeisesti uutta työpaikkaa

Vierailija
5/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmittanut edes kesäloman päättyminen kun tiesi yhden hakemuksen olevan vetämässä.

Mutta mutta siis nykyisessä en moista tarvitse.

Vierailija
6/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä uudessakaan työpaikassa. Voiko olla edes mahdollista löytää työpaikka, jossa viihtyisin... vai olisiko aika katsoa peiliin ja etsiä viihtyvyyteen vikaa sieltä..

ap

Vierailija
7/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus kysymykseesi on joo. Eli koko aika haen uutta työtä ja lohduttaudun ajatuksella, että en ole nykyisessä kuitenkaan loppuelämääni, TOIVOTTAVASTI :)