Erimielisyyksiä omien vanhempien kanssa?
Itsestäni tuntuu välillä todella raskaalta, olen eronnut lapseni isästä ja lapseni on minulla 6-7 yötä viikossa, eli käytännössä koko ajan.
Itse olin lapsena mummolassa hoidossa joko koko viikonlopun tai vain toisen päivän.
Nyt sitten vanhempani motkottavat minulle että minun pitää itse kantaa vastuu omista lapsistani ja hoitaa ne, kun kerta niitä olen tehnyt, eivätkä he halua ottaa lastani hoitoon kuin 1-2x vuodessa yöksi.
(välillä puhuin monikossa, koska minulle oli tulossa toinen lapsi, toisen miesystäväni kanssa, jonka kanssa asumme yhdessä jne)
Ärsyttävää! Minut laitettiin hoitoon, että he saivat rellestää, ja nyt kun pyydän vähääkään apua, niin ei paljoa kuulu!? Eipä ollu helppo lapsuus mullakaan kun sai tulla aina kotiin joka oli tunkkainen ja löyty sipsipusseja jne..
Kommentit (4)
Mieluiten ei aina uutta kunkin miesystävän kanssa.
3 = 1 sama (ap)
Tottakai mä jaksan lapsiani hoitaa, mutta entäpä jos sun avopuolisosta tmv, yhtäkkiä kuoriutuisikin aivan uusi ihminen? hullu? tmv? voin kertoo, et varmana sen kanssa enää asuisi etkä antais sen nähdä lapsianne.
tässä maailmassa on nähty niin paljon "hyvien" ihmisten skitsahtavan, ettei oikeasti voi olla aina varma kaikesta.
Ja miten tuo liittyy isovanhempiin?
Millä järjellä he ovat käyttäneet minuun erilaista kasvatusmenetelmää kuin heihin on käytetty? tmv, lapsenlapsiin?
Minua itseäni höykytettiin joka toinen viikonloppu mummolassa (mikä oli sinällään hauskaa ja ihanaa), mutta mikseivät vanhempani tee samaa minulle? sitä ihmettelen. He kuitenkin jättivät minut sinne, eivätkä viettäneet ITSE viikonloppuja kanssani, niin ei olisi suuri vaiva ottaa edes sen kerran kuussa lapseni sinne hoitoon, varsinkin kun tyttäreni OIKEASTI käytännössä jumaloi "pappaa"