Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas lastenne hauskoja kommentteja teille?

Vierailija
30.11.2009 |

Meidän 6v sanoi tänään, että korvatunturi on suomen ja venäjän rajalla. Itse intin vastaan, että eikä ole ja poika sitten meni kysymään isiltä ja oikeessahan poika (ja isi) olivat... sen jälkeen poika tuohtuneena tuli sanomaan minulle tiukalla äänensävyllä: " On se kumma et 26-vuotias ei tiedä missä on korvatunturi" :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kun imetin meidän kuopusta että @äiti ,sä oot puoli lehmä" ja tietenkin kysyin että miten niin ?? vastaus oli " no kun sun tisseistä tulee maitoa ,mutta sulla ei ole utareita " :D:D:D

Vierailija
2/29 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset väläyttää kyllä hyviä kommenttejaja ne tulee aina ihan puun takaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotias lapsi kysyi olenko japanilainen kun minulla on musta tukka :D

Tämä nyt on ystävän lapsen kommentti, oma ei vielä puhu :)

Vierailija
4/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää sitä ja kiellän aina heittelemästä.

Yhtenä päivänä lapsi sitten sanoi että "Äiti, sä oot niin hyvä ihminen!"

"Kuin niin?" kysyin

"Sä vaan oot, et paisko koskaan tavaroita"

Vierailija
5/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö melkein 3 v oli minulla hoidossa. Tyttö leikki omia leikkejään ja minä söin viiliä. Tyttö kysyi, mitä syön ja vastasin syöväni viiliä. Tähän tyttö tokaisi: Se on kuule terveellistä. Aika tavalla nauratti!

Vierailija
6/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osaatko äiti räpätä?" Vastattuani, että en osaa, poika oikein kärkkäästi: " Jaaha, pitäis kyllä osata."

Vierailija
7/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v poika tuli ja nosti peittoa ja totesi, että "äiti, täällä näkyy sun parempi puoli"

Vierailija
8/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v poika tuli ja nosti peittoa ja totesi, että "äiti, täällä näkyy sun parempi puoli"

Meillä on tapana sanoa että peffapuoli on "fina sidan", nauratti tää ihan sikana... :D

Vierailija
9/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitillä on valtavat tisut!" Ja mulla on oikeasti A-kuppi, mutta kaikkihan on suhteellista... :)

Vierailija
10/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti, mistä noin isoja tissejä saa?" (mun tissit on B)

"Äiti, mä meen sun vehkeisiin" eli mun peiton alle nukkumaan.

Olin kaupassa sovittamassa uusia rintsikoita tytön kanssa (oli silloin juuri täyttänyt 4v.) Tyttö siinä vähän aikaa mua kateltuaan totes "miekkii halluun tissinaluset"

Vierailija
11/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-vuotias tyttö tuli kylppäriin kun yritin saada niitä ojennukseen ja sanoi "äiti, sinulla on niin kauniit, hattaramaiset hiukset". Tuli vähän parempi mieli, vaikka olikin bad hair day.. :D

Vierailija
12/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selitti kotona, että Hoosianna tarkoittaa "auta, pelasta". Siihen 6-v. kysyi: "Jos putoaa avantoon, niin pitääkö huutaa Hoosianna?"

:D

Vierailija
13/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaalle pojalleen ja lipsautti: "You son of a bitch!" Poika kuittasi: "well, you got that one right"...

Vierailija
14/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa pari päivää sitten kauhistellen kertoi, että "äiti, tv:stä tuli ohjelma, jossa jonkun lapsen äiti painoi 450 kg. Onneksi sä olet laiha" =D

Ja juu, en oo laiha, 100 kg:n pahemmalla puolella, joten nauratti kyllä ;)

Vierailija
15/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla aa-kupin "rinnat" ja 5-vuotias totesi saunassa että sulla on kyllä aika isot tissit :D

"Äitillä on valtavat tisut!" Ja mulla on oikeasti A-kuppi, mutta kaikkihan on suhteellista... :)

Vierailija
16/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4-vuotias tyttö, joka hinkuu jo kovasti äidiksi itsekin. Viime talvena/keväänä, kun odotin kuopustani, tyttö silitteli usein mun mahaani ja ihmetteli, "miten siellä voi olla vauva?" ja "miten se vauva voi kasvaa äiti sun sisällä?". Lisäksi kyseli sitä, milloin hän voisi saada ihan oman elävän vauvan. Nyt kuopus on kohta 8kk, mutta edelleenkin tyttö ihmettelee ajoittain, miten pikkuveli oikein pystyi tulemaan sieltä äidin masusta. Kerran kehui minua, että "äiti sä olet kyllä tosi taitava synnyttämään vauvoja." :)

Ja tosiaan, rintoja ihastelee myös, ja kyselee että milloin hänelle tulee yhtä isot tissit. Kerran, kuopuksen ollessa 6kk, olin lähdössä kahdestaan tytön kanssa uintireissulle, vauva siis jäi isän hoitoon, niin tytölle tuli yhtäkkiä kova hätä siitä, miten pikkuveli oikein pärjää ilman äitiä. Isänsä yritti kovasti rauhoitella, että hän kyllä hoitaa veljeä, mutta tyttö vain totesi, että "ethän sä voi, kun ei sulla ole yhtä isoja tissejä kuin äidillä."

Sit on pari muutakin minusta ihan hauskaa väläystä tullut tuolta tytöltä (tai on useitakin, mutta pari aika mieleenpainuvaa). Kerran saunassa (aikaan ennen pikkuveljeä) hoksasi isänsä erilaisuuden suhteessa minuun ja itseensä, ja kysyi: "Isi, miksi sulla on tollanen iso?" Isällään on jonkinlainen harhakuvitelma varustuksensa pienuudesta, joten tämä oli ihan osuva kommentti. Sitten ihan pari päivää sitten olimme lähdössä ulkoilemaan ja patistin tyttöä käymään pissalla, ja ensin hän kovasti vakuutteli, ettei ole hätä. Minä käskin vain mennä kokeilemaan, ja lopulta meni, ja kohta vessasta kuuluikin, että "tulihan mulla sittenkin pissa." Minä vaan totesin, että "tiesinhän mä, eikö kannattanukin uskoa äitiä." Tyttö oli hetken hiljaa, ja kysyi sitten: "Äiti, mistä sä aina tiedät mitä mun päässä liikkuu, vaikka mä en aina itse tiedä?" Tätä pissaepisodia oli edeltänyt aamupalaepisodi, tytölle ei ollut kelvannut ensin mikään eikä halunnut edes maistaa, eikä ollut nälkäkään, mutta kun sitten patistin maistamaan niin olikin ollut kova nälkä. Mulla on myös usein tapana käyttää vastaavissa tilanteissa tuota "tiesinhän mä" -lausetta, joten tyttö varmaan kuvittelee mun oikeasti tietävän tämmöiset asiat :)

Vierailija
17/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen kaverinsa ovat enimmäkseen esikoisia ja huomattavasti nuorempien äitien lapsia.

Tyttö 4v on kovin kiinostunut minkä ikâisiä ihmiset ovat. Hän toitottaa kaikille että mun äiti on 42v :) "Se on jo vanha, mutta ei se ole vakavaa, koska hän ei ole vielä kuollut!"

Vierailija
18/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vatsamakkara näkyi. Poika 13v sitten vähän aikaa tuijotti sitä ja sanoi, kyllä muuten huomaa että sä oot kolmen lapsen äiti.

Mulla siis lapset 15v, 13v ja 2 viikkoinen.

Muuten hoikka ja hyvässä kunnossa olen, mitä nyt tyhjä vauvamaha vielä hetken roikkuu :)

Vierailija
19/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi sitten, haluisinko minä sellasen vaikkapa joululahjaks. Minä sanoin, että en. Tyttö kysyy, enkö minä halua samanlaista mahaa, kuin siellä mainoksessa ja minä poseerasin ja kysyin, eikö mulla muka ole (ei ole toim. huom.) Tyttö siihen, että vähän voisit tehdä jotain noille reisilles (mitkä muuten on ihan ok). No just.

Tämän kerroin sitten naureskellen illalla miehelle, ja mies katsoo ja sanoo " No eihän sun reisissäs se vika ole".

Prkle, näin sitä äitien ja naisien itsetuntoa kohotetaan...

Vierailija
20/29 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli aikaisemmin saunasta ja totesi kuiskaten minulle, olisin luullut että Lassilla(setäpuolella)on isompi pippeli kun on niin iso poika, yhtä pieni oli kuin meidän Matilla. Matti on pikkuveli 1½v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi