Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maakunnan ok-talosta pk-seudun kerrostaloon??

Vierailija
30.11.2009 |

Moikka,

onko kenelläkään kokemuksia muutosta pääkaupunkiseudulle muualta Suomesta?

Miltä tuntuu, kun asumismukavuus muuttuu? Miltä tuntui esim. omakotitalon jälkeen muuttaa kerrostaloasuntoon?

Meillä mietitään muuttoa, pakko ei olisi, mutta miehelle olisi tarjolla kiva työpaikka. Hieman mietityttää kyllä asumismukavuuden muutos, mutta ei meidän palkoilla juuri olisi varaa kuin kerrostaloasuntoon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, onko kenelläkään kokemuksia muutosta pääkaupunkiseudulle muualta Suomesta? Miltä tuntuu, kun asumismukavuus muuttuu? Miltä tuntui esim. omakotitalon jälkeen muuttaa kerrostaloasuntoon? Meillä mietitään muuttoa, pakko ei olisi, mutta miehelle olisi tarjolla kiva työpaikka. Hieman mietityttää kyllä asumismukavuuden muutos, mutta ei meidän palkoilla juuri olisi varaa kuin kerrostaloasuntoon.

Mä olen asunut kerros-rivi ja omakotitalossa, nyt siis asutaan omakotitalossa.

Aina kun mä olen yökylässä kerrostalossa, niin huomaan jokaisen kolahduksen mikä tulee naapurista tai rapusta. Niihin jotenkin kiinnittää huomiota kun omassa kodissa ei mitään ylimääräisiä hälyääniä ole. Silloin kun asuttiin kerrostalossa, asiaan ei kiinnittänyt ollenkaan huomiota, oltiin niin tottuneita niihin ääniin.

Toinen asia on se että, jos on tottunut olemaan puuhakas ja tykkään puuhata pihalla, niin voi olla vähän outoa kun ei niitä asioita pääse enää tekemään. Mä pärjäisin ihan hyvin kerrostalossa ton suhteen, mutta mun miehelle se olis vaikeaa. Sekun tykkää hakata puita, pinota niitä, polttaa roskia, rustata autotallissa hommia jne. On luonteeltaan vähän sellanen jolla pitää olla tekemistä.

Vierailija
2/2 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haravointia, ei rikkoutuneiden putkien kanssa puuhailua jne. Omakotialueella voi olla yhtä tylsät naapurit kuin kaupungissa, tai sitten ei. Itse olen tykännyt, kaupunki ja sen palvelut lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän