Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItenköhän tähän pitäisi suhtautua; olen menossa

Vierailija
30.11.2009 |

hautajaisiin viikon päästä ja kysyin tädilät yösijaa toiseksi yöksi, koska ollaan hautajaisten jälkeen serkkuporukalla menossa syömään. Ei olla nähty monen sukulaisen kanssa yli 10v ja ajateltiin että olisi kiva jutella kuulumisia pitkästä aikaa. Tädin vastakysymys kysymykseen yösijasta oli, että onko kysssä syöminen vai juominen. Siis täh?! Mulla on ikää 29v ja ihmettelen moista suhtautumista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä olevaa sukulaista joka kompastelee kämpille kello kolmelta oltuaan juhlimassa sukulaisen hautajaisia pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
2/5 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä olevaa sukulaista joka kompastelee kämpille kello kolmelta oltuaan juhlimassa sukulaisen hautajaisia pitkän kaavan mukaan.

että edes tuollaista kyselee. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ketustako se täti voi tietää mitä sinä harrastat.

Sitä paitsi...

En kyllä itsekään harrasta mutta silloin kun vielä harrastin niin mun tädit oli kyllä siitä asiasta aivan autuaan tietämättömiä, ei olleet ihan ensimmäisiä ihmisiä joille mainostin biletysreissujani.

Vierailija
4/5 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ketustako se täti voi tietää mitä sinä harrastat.

Sitä paitsi...

En kyllä itsekään harrasta mutta silloin kun vielä harrastin niin mun tädit oli kyllä siitä asiasta aivan autuaan tietämättömiä, ei olleet ihan ensimmäisiä ihmisiä joille mainostin biletysreissujani.

Vierailija
5/5 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku sukulainen alkaisi mun juomatapoja ym kyselemään. Erikoista toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän