Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teistä paras koiranruoka hinta-laatusuhteeltaan?

Vierailija
30.11.2009 |

ja mistä sitä saa ostettua? Hinta?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nappulamerkki tosiaan aiheutti "paskavuorta"

Vierailija
42/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun vaihdettiin 1st Choice nappulat Jahti Vahtiin niin ensin paskan määrä väheni oleellisesti, kohta karva alkoi kiiltää ja koko koira "heräsi henkiin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis ainakin saada Idän ratsusta, joka sijaitsee Tammistossa.

Vierailija
44/54 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötetään lihaa, luita, puuroja, kasvissoseita ym. Pennulle olen antanut 1/3 laadukasta nappulaa. Joskus Pentu Neuta.

Vanhus koira ei ole syönyt nappuloita kuuteen vuoteen eikä nappula-aikana ollut ollut karva koskaan noin hyvässä kunnossa.

Kannattaa käydä lukemassa barffauksesta. Ja jos olette kuulleet Yrjölän puurosta niin sitäkin kannattaa tutkailla

Vierailija
45/54 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilo vantaalla myy jahtia&vahtia. Puuilo on kehä 3.sen varrella, lähellä jumboa.

Vierailija
46/54 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette kuulleet Yrjölän puurosta niin sitäkin kannattaa tutkailla

Vierailija
47/54 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahti& Vahti EI ole kotimaista, siis ei suomalaista. Suomessa ei tehdä ainoatakaan kuivamuonamerkkiä. Tämän olen kuullut Suomen Rehun edustajalta henkilökohtiasesti. J&V:n raaka-aineistakin vain sokerijuurikas on Suomesta, muut valmistusaineet ja valmistaminen täysin ulkomaista, Puola ja Hollanti todennäköisimmät paikat mutta se kuulemma vaihtelee.

Niin, ja meidän koiralle ei ainakaan sovi: karva himmenee ja lähtee sillä sekä laihtuu!

Vierailija
48/54 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii meijän koiralle, turkki ja vatsa voivat hyvin :) ja myös siskoni koira, joka "joutuu" syömään hau hauta yms niin meillä hoidossa ollessaan hotkii jahtivahdin suihinsa. Hinta hyvä, laatu hyvä :) Meillä menee vajaassa kk 1 säkki sakunartulla, eli ei todellakaan kallista :) lisä ruokana luita ja koiranmakkaraa satunnaisesti raksujen seassa (ne ostan marketista, hauhau).

Vierailija
49/54 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2010 klo 22:43"]

Asuuko kukaan teistä täällä pääkaupunkiseudulla? Mistä ostatte sitä?

Kesällä mökillä ollessa ostettiin sitä paikallisesta Agrimarketista, mutta kun ei täällä "kaupungissa" ole sellaisia;(

[/quote]

Niillä on nettikauppa mistä voi tilata kotiinkuljetuksella.

Vierailija
50/54 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acana ja Orijen jos nappulaa haluaa. Mutta muuten kyllä raaakaruokinta.

Vierailija
51/54 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2012 klo 14:00"]

Koira on tosi nirso, ei syö mitään nappulaa.. Yrjöää sappea mieluummin kuin maistaakaan kuivamuonaa. Rasittavaa.

Ehkä kokeilen J&V:a, jos se vaikka pikkuhiljaa suostuisi syömään sitä, jos muutakaan ei tipu :D

[/quote]

Edelliselle syötin jahti&vahtia, koira söi sitä määrällisesti huomattavasti vähemmän, mutta turkki kiilsi, karvat ei lähteneet, oli energisempi, eikä kakannut koko ajan löysää. Eli määrällisesti vähemmän verrattuna Pedigree, James well be loved ja royal canin -merkkeihin.

Ennen j&v ruokaa karvoja lähti koko ajan, karvat oli karheita ja kiillottomia ja iho hilseili.

Nykyiselle pennulle syötän tällä hetkellä Acanan penturuokaa, lihapitoisuus 60%, viljaton. Koiralla on ainakin vilja allergia + jotain muuta, mikä ei ole vielä selvinnyt. Tähän mennessä ainut ruoka mikä ei vedä vatsaa sekaisin. Jahti&Vahtia en ole tälle vielä ostanut, mutta varmasti ostan myöhemmin, koska hinta on huomattavasti alhaisempi. Jahti&vahtia en ole ostanut, koska olen "herännyt" ruoan loppumiseen, kun on oikeasti lopussa ja on ollut pakko lähteä eläinkauppaan ostamaan ruokaa. Meillä päin ei ole maatalouskauppoja, joten joutuu tilaamaan netistä.

Vierailija
52/54 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kokemuksia golden eagle ruuista? mm. niitä saisi

http://www.sportriders.fi/index.php?route=product/category&path=73_100

Vierailija
53/54 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kari s. kirjoitti:

Onko teillä kokemuksia golden eagle ruuista? mm. niitä saisi

http://www.sportriders.fi/index.php?route=product/category&path=73_100

Zis is no good! For dog! See! Problem!

Vierailija
54/54 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mä oon käyttänyt ANFin kanaa ja se oli iha hyvää, mutta sain maistiaisen tollasesta Zaaron als ruuasta ja se käy meijän pennullekki!!  Koiranruokatukku tai joku tollanen oli mistä itse tilasin, itse en oo kaupoissa nähnyt? Onko muilla kokemuksii zaaronista ?:)