Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teistä paras koiranruoka hinta-laatusuhteeltaan?

Vierailija
30.11.2009 |

ja mistä sitä saa ostettua? Hinta?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen aiemmin ostanut kyseistä merkkiä Helsinki-Vantaan lähistöllä sijaitsevasta Puuilo-liikkeestä. Toivottavasti sieltä nappaa!

Vierailija
22/54 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkaupat ja eläinlääkärit myy. Hinnat vaihtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on tosi nirso, ei syö mitään nappulaa.. Yrjöää sappea mieluummin kuin maistaakaan kuivamuonaa. Rasittavaa.

Ehkä kokeilen J&V:a, jos se vaikka pikkuhiljaa suostuisi syömään sitä, jos muutakaan ei tipu :D

Vierailija
24/54 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee karsealle ja koirat voi huonosti. Markkinointi on ärhäkkää ja suusta suuhun leviää hintansa takia. Jos omistat vähänkään arvokkaamman koiran ei tule mieleenkään syöttää tuollaista roskaa koiralleen.

Vierailija
25/54 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapitoisuus ennen kuivausta; Kana, kalkkuna ja ankka 68 % - kala 3 %

Lihapitoisuus kuivauksen jälkeen; Kana, kalkkuna ja ankka 47% - kala 5 %

lisätietoja esim koiramaailma.fi

Vierailija
26/54 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raakaruokinta, eli raakaa lihaa, luita ja hieman kasvissosetta. Koiralle sopinut parhaiten. Eri nappuloita kokeiltiin miljoonaa eri merkkiä, kaikissa vastaan tuli ennemmin tai myöhemmin nirsoilua, oksentelua ja löysiä kakkoja. Lisäksi oli hieman hammaskiveä, nyt on luiden pureskelun ansiosta hampaat täysin valkoiset. Ruuat ostetaan Kennelrehusta tai paikallisista eläintarvikeliikkeistä jotka myyvät irtolihaa/luita tai Muschin tuotteita.

Vierailija
27/54 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä berni neiti ruokailee mustin ja mirrin omalla extra energia nappulalla. Turkki upeemmassa kunnossa, kun koskaan aikasemmin ja nyt pari vuotta sitä mussuttanut. Lisänä syö kaikki ruuantähteet, satunnaisesti kaiken maailman purkkiruokia ja luita. Usein saa lihaista rasvaa teurasjätteenä tutun kautta.

Vierailija
28/54 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernillä siis uloste määrä todella pieni, eli ruoka sulaa kiitettävän hyvin ja hintaakin 15kg säkillä alle 40e. Mihinkään en vaihda niin pitkään aikaan, kun tuota saa ja koiran energia tarve pysyy samana!

Vierailija
29/54 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernillä siis uloste määrä todella pieni, eli ruoka sulaa kiitettävän hyvin ja hintaakin 15kg säkillä alle 40e. Mihinkään en vaihda niin pitkään aikaan, kun tuota saa ja koiran energia tarve pysyy samana!

Vierailija
30/54 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutro Choice, tilaan Saksasta saan paketn kotiin kannettuna ilman lähetyskuluja. 

Vierailija
31/54 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on eläinlääkärit oikein suositelleet Jeppeä! Minä olen myös sitä käyttänyt ja käytän edelleen!

Kana-riisi maksaa 32,50 K-maatalousliikkeestä. Se on vehnätön ja hiivaton.

Vierailija
32/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parillakin koiralla, parhaillaan pentuversio tuoreimmalle tulokkaalle. Puppy maksaa meidän eläinkaupassa 40e/ 15kg. Aikuisen ajokoiran Performance jahtikaudelle suunnilleen samaa hintaa, Maintenance vähän halvempi.

Markettien ruuista Pedigree on ihan jees, halvemmista tulee vaan ämpärikaupalla paskaa kun se tulee niin nopeaan läpi koirasta.

Vierailija
33/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syöttänyt omilleni mm. Jahti Vahtia. 15kg maksaa himpun verran yli 20€. (Agrimarketista).

Tosin on mulla niitä ruokavammasiakin koiria ollut ja silloin en kyllä katso hintaa.

Marketti ruokaa en syötä!

Vierailija
34/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis jahti&vahti minun mielestä parasta. Löytyy kana-riisiä, kevytttä, energiaa, extra-energiaa, pennuille, olikohan vielä muita? Kaikki maksavat ainakin meilläpäin alle 30€/säkki 15kg (paitsi pentu ruoka tais olla vain 10kg säkki?)

Tällä hetkellä meillä menee kevyt ruokaa 4v ja 2v leikatuille keskikokoisille ja ainakin ruoka maistuu ja kilot pysyy kurissa. Turkkikin hyvässä kunnossa yms, ei mitään vikaa ruoassa.

Tuttavani myös syöttää j&v:tä tanskandogilleen, perusruokana kana-riisiä ja aina välillä menee säkki extra-energiaa, koira pysyy kunnossa hyvin!

Vierailija
35/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eläinkaupparuuan tasoa. Vehnätön, soijaton, kalaton, väriaineeton... Extra-energiassa lihaa melkei 50% ja muissakin reilusti yli 30%.

Agrimarketit myy, meilläpäin extra energia maksaa 25-26 euroa 15 kiloo.

Vierailija
36/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan siirrytty raakaruokinnalle osittain, sekä raksut vaihdettu jahti&vahtiin ja eron todellakin huomaa, niin koiran ulkonäössä kuin myös käyttäytymisessä.

Vierailija
37/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut tulikin jo aikaisemmissa viesteissä.

Markettien ruuat on oikeastaan värjättyjä vehnäpalloja. Lihaa niistä löytyy joitain poikkeuksia lukuunottamatta 4 prosenttia, mikä on liian vähän.

Marketin ruuista ainoa jota olen ostanut joskus jos on Hau Hau, sitä jo ilkeää koiralle syöttää eikä tule isoja paska vuoria mikä viittaa huonoon ruokaan.

Esimerkiksi Pedigree on yhtä surkeä kuin muutkin kaupan ruuat, sisältää väriaineita ja vain hitusen lihaa.

Vierailija
38/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa maksaa 80 euroa mutta Haaparannassa alle 50 euroa

Vierailija
39/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toinen kanta tuohon jahtivahtiin.

voitin sitä säkin koiranäyttelystä, syötin seniori koiralle osan kevyt j&v säkistä ja pohjavilla irtosi tukkoina, jäljelle jäi vain tönkkörasvainen pintakarva. lisäksi paskaa tuli ihan tolkuttomasti koirasta ulos.

itse vannon Hill'sin nimeen, kallista on, muuta en koiralleni syötä vaikka pitäisi paita päältäni myydä.

Hill'siä myy ainakin musti&mirri.

Vierailija
40/54 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskavuoren pelossa tuota syötetään. Ja lähikauppias sitä jostakin tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän