Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen LIIAN kaunis!

Vierailija
10.11.2009 |

Olen erittäin luonnonkaunis mutta kiitän siitä hyviä geenejäni. Minulla on selkeät piirteet, pitkät ripset, kaareutuvat kulmakarvat, korkeat poskipäät ja erittäin kuulas iho. Olen myös hoikka ja pitkä mutta myös muodokas. Lisäksi olen ystävällinen, vaatimaton ja mukava kanssaihmisille. Ongelmani on kuitenkin se perisuomalainen kateus... Olisi helpompaa olla ruma tullakseen hyväksytyksi nopeammin. Olen huomannut monien hakeutuvan mieluummin tavallisten joukkoon kun me kauniit joudumme aina ensin vakuuttamaan tavalliset siitä että olemme MYÖS mukavia. Se on lähes rasistista, eiväthän kaikki voi olla tavallisen näköisiä!?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta olisi arvannut. ;)

Olen vaatimaton

Mutta nautihan sinä kauneudestasi äläkä välitä muitten kateudesta. Heidän menetyksensä jos eivät halua seuraasi.

Vierailija
2/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuvittelet olevasi muita kauniinpi. Eikä se kyllä kovin kivaa ole muiden mielestä, että mukavuuskin horjuu.

Ehkä näytät arvostelevalta ja koppavalta tavallisia ihmisiä kohtaan, ja siksi he hakeutuvat mielummin muiden seuraan.

Kyllä tunnen paljon kauniita ihmisiä, eikä heistä ikinä ole ennakkokäsityksenä ollut etteivät myös olisi mukavia. Mutta he eivät aina vertaile itseään toisiin. Sillä varmaan vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät ihmiset katso sisälle toista ihmistä vaan ulkonäön perusteella jotkut tekee päätökset.

Joillekin naisille voi tulla kateus, että nyt jos tuon kanssa alan enempi kaveeraamaan niin mieheni kiinnostuu hänestä tai tämä yrittää vikitellä miestäni.

Itse olen kaunis. En sanoisi itse että maailman kaunein/liian kaunis, mutta kaunis.

Olen saanut kehuja ihmisiltä ja kaikki sukulaiset ynnä muut aina on kehumassa niin sekin kyllä ärsyttää hieman.

Miehenikin on sanonut minulle että olen maailman kaunein nainen vaikken itse pidä itseäni sellaisena.

Vierailija
4/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä sisäiseen kauneuteen välillä...

Vierailija
5/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana itken itseni uneen sun vuoksesi.

Vierailija
6/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jonottavat päästäkseen hedelmöittämään hehkeän varteni. Vaikka asusteena olisi verkkarit ja crocsit, olen huomion keskipisteenä. En tahdo kestää tätä! Vain vaatimattomuuteni ylittää muun ihanuuteni. Mikä auttaisi?

Vierailija
7/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vaatimattomuus voittaa kauneuteni.

Vierailija
8/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuvittelet olevasi muita kauniinpi.

totesi vain olevansa kaunis. Jos se on fakta, niin so... Eikö ihminen voi sanoa "ääneen" olevansa kaunis ilman että kaikki kuvittelevat ylimieliseksi ja ylpeäksi häntä... Tsemppiä ap! T. ihan tavallisen näköinen

Vierailija
9/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauneus on katsojan silmässä".

Vierailija
10/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on että kauneus on katsojan silmässä, mutta kyllähän yleensä silmiinpistävän kaunis ihminen on oikeasti kaikkien mielestä kaunis ja keskivertoa kauniimpi, se vaan on faktaa. En usko että siinä on kyse kuvittelusta.

Itselläni on vähän samantapainen ongelma, olen myös kaunis mutta _tavattoman_ ujo! Se harmittaa, sillä ihmiset (puolituntemattomat tai tuntemattomat) luulevat minun olevan koppava tai epäkohtelias, vaikka vetäytymiseni johtuu vain hirveästä ujoudestani ja epävarmuudestani.

Vierailija
11/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on kaunis. Onhan toi varmaan hankalaa, että susta heti kuvitellaan ulkonäön vuoksi kaikkea, mutta sama ongelma se on joillakin "ei niin kauniilla" ihmisilläkin. Yhtälailla heistä on ihmisillä ennakkoluuloja ja hekin joutuvat todistelemaan, että ovat mukavia ihmisiä.

Vierailija
12/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ja vääristelet piirteitäsi meikillä. Värjää hiukset hiirenharmaiksi ja vedä ne tönkkööntyvän geelin kanssa siihen suuntaan joka ei pue sinua. Osta muovisankaiset silmälasit. Johan rupeaa ystävällimielisiä kavereita löytymään!

Vierailija
13/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesi vain olevansa kaunis. Jos se on fakta, niin so... Eikö ihminen voi sanoa "ääneen" olevansa kaunis ilman että kaikki kuvittelevat ylimieliseksi ja ylpeäksi häntä... Tsemppiä ap! T. ihan tavallisen näköinen

kun kauneus on aina katsojan silmässä. Tietenkin voi omasta tai jonkun toisen mielestä olla kaunis, mutta turha kuvitella olevansa kaunis kaikkien mielestä, sellaista ihmistä ei ole olemassakaan. Mutta jos ap on mielestään kaunis ja mukava, ei pitäisi olla mitään ongelmaa :D jos joku on kateellinen niin anna olla, ei sellaisten kanssa tarvitse kaveerata.

Vierailija
14/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan mikään este ystävystymiselle ole. Ap taitaa itse tehdä asiasta ihan liian suuren numeron. En minä ainakaan kauniista ihmisistä sen kummempaa kuvittele kuin vähemmän kauniistakaan. Kyllä se ihmisen sisin siinä hetken juttelun jälkeen alkaa paljastua.

Vierailija
15/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset eivät. Jotkut ovat varuillaan olevia tai itsetunto perustuu pelkkään ulkokuoreen, joka huokuu ihmisestä. Monet asenteet lähtevät ihmisestä itsestään. Jos pelkää, että muut ovat kateellisia, niin toiset sen huomaavat ja ärsyyntyvät siitä, että heidän pitäisi olla kateellisia. Jos keskittyy vain sisinpäänsä ja unohtaa oman ulkokuoren, saa erilaisen kohtelun. Kokeile.

Vierailija
16/16 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi olen vielä rikaskin. Arvaa vaan onko vähän rankkaa.

:-D