Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kestovaippaluuseri :(

Vierailija
29.11.2009 |

Harmittaa, kun toisen lapsen myötä en ole enää jaksanut kestovaippailla. En vain jaksa sitä jatkuvaa pyykinpesua. Nolottaa, kun sekajäte täyttyy vaipoista. Onko muita luusereita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tunne itseäni lainkaan luuseriksi! Vaippa-aika on rajallinen.

Vierailija
2/9 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoilin esikoisen kanssa vuoden, mutta toisen kanssa en enää jaksanut. Meidän erityislapsi on nyt 6v ja kulkee liberoissa. Kyllä ottaa päähän ja muutenkin hävettää, mutta 6 vuotiaalle ei löydy enää kestoja enkä jaksa/osaa niitä itsekään ommella. En löytäisi edes kuorivaippoja sen kokoiselle. Eli siis olen luuseri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tunne itseäni lainkaan luuseriksi! Vaippa-aika on rajallinen.

Tuona rajallisena vaippa-aikana kaatopaikoille menee yhdeltä vauvalta tuhansia vaippoja kaatopaikalle, jossa ne ovat vielä silloinkin kun lapsi on jo aikuinen...

Itse olen osakestoilja, mutta jokainen roskiin menvä kertis kyllä harmittaa. MItä vähemmän kaatopaikoille menee tavaraa, sen parempi!

Tsempatkaa oman jaksamisenne mukaan!

Vierailija
4/9 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jään himaan pesemään pyykkiä. ei tule kyllä ostettua mitään muutakaan turhaa. ruuastakin on joskus pulaa mutta pysympä hoikkana

Vierailija
5/9 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvaa nyt edes osa kertiksistä kestoilla. jos ne kestotkin on jos ostettu.

se on hyvä keino paikata huonoa omtuntoa

Vierailija
6/9 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kaapista kesto aina kun tuntuu siltä ja jos ei niin kertis. Ajan myötä voi olla että kestoja menee koko ajan taas enemmän kun kakkonen kasvaa. Meillä nyt 3. kestopeppu ja minäkin ihan pikkuvauvavaiheessa käytin paljon kertiksiä kun olin niin väsynyt. Nyt kun vauva on isompi niin vaippoja menee vähemmän ja itse jaksan paremmin kestoillakin.

Vierailija
7/9 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kaapista kesto aina kun tuntuu siltä ja jos ei niin kertis. Ajan myötä voi olla että kestoja menee koko ajan taas enemmän kun kakkonen kasvaa. Meillä nyt 3. kestopeppu ja minäkin ihan pikkuvauvavaiheessa käytin paljon kertiksiä kun olin niin väsynyt. Nyt kun vauva on isompi niin vaippoja menee vähemmän ja itse jaksan paremmin kestoillakin.

Koita nyt vaan palata takaisin kaidalle polulle, ap! ;)

Vierailija
8/9 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vauva on isompi niin vaippoja menee vähemmän ja itse jaksan paremmin kestoillakin.

Meidän 8 kk vanha on tehnyt tänään neljät kunnon kakat ja pari ihan kunnollista pissavaippaakin on vaihdettu. Kuudet vaipat on tänään mennyt. Eli aamulla on tietysti vaihdettu yövaippa. Sen jälkeen päivän aikana on tullut tasaseen tahtiin neljät kakat (kuten normaalisti) ja yöksi on vielä laitettu puhdas vaippa.

Kestot maksaa niin paljon, ettei mulla olis kyllä varaa ja halua pyörittää sitäkin rumbaa. Niitä kestojakin kun on oltava vauvan kasvaessa isompia. Meillä vielä lisäksi vain pesutupa, kun omaan asuntoon ei millään mahdu pesukonetta. Pesutuvan isolla koneella ei ole mitään järkeä pestä jotain pientä satsia vaippoja. Missä ihmeessä säilyttäisi ne haisevat vaipat sen 3-4 päivää ennen pesua?

Vierailija
9/9 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään pesutuvassa alkaisi kestoja pesemään. Oma pyykkikone kun on niin just ja just jaksaa sen vaivan nähdä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi