G: Montako tiedätte, joka on sairastunut viikon kuluttua sikainfluenssarokotteesta
Minä tiedän kaksi lasta. Toinen heistä joutui käymään sairaalassa.
Kommentit (14)
Tunnen/tiedän väh. kymmenkunta rokotettua.
hänen neljä lastaan sairastuivat sikainfluenssaan muutamia päiviä hänen rokotuksensa jälkeen (kuuluu riskiryhmään) ja hän itse sairastui sitten reilun viikon päästä rokotuksesta.
Kun rokotus tehoaa vasta kahden viikon päästä niin kyllähän näin voi käydä, eikä sairastuminen silloin johdu itse rokotuksesta!
Tosi monta rokotettua lasta ja aikuista tiedän, esim meidän 7 - henkinen perhe.
Meidän ystävä piirissä on nyt kaikki lapset rokotettu ja muutama aikuinen. Kenenkään en tiedä saaneen muita oireita kun käsi tai reisi kipua.Eli tullut pistoksesta.
Mutta tämä ainut sairastunut on meidän toinen lapsi. Kuumetta oli kolme päivää ja räkä valuu. Taisi olla vaan sattumaa että tuli rokotuksen jälkeen.
Mun lapsi 2v sairastui 1vko 3pv rokotuksen jälkeen. Kuumetta oli yksi päivä, lämpöä toinen mutta ei muuta. Nyt on terve kuin pukki, huomenna tulee rokotuksesta 2viikkoa.
sai 1 vko 1 päivää rok jälkeen kuumetta (max 37,7 pepusta) ja kuivaa yskää Kuume/lämpö kesti kaksi päivää. Yskä vaivaa vain öisin lievänä, nenä alkoi valua pari päivää kuumeen jälkeen.
Niin ja nuha vielä jatkuu, myös pieni lämpöily (37,5 pepusta) ylihuomenna rokotuksesta 2 vkoa.
sikatautiin ei liity räkäisyyttä yhtään. Tämä on minun ja tuttujeni kesken. Tavalliseen a-virukseen liittyy nuhaa ja räkäisyyttä.
Onko tarkempaa tietoa?
Tiedän 2 aikuista, jotka sairastuivat rokotusta seuraavana päivänä.
Tiedän yhteensä 6 rokotettua aikuista ja 2 rokotettua lasta.
sikatautiin ei liity räkäisyyttä yhtään. Tämä on minun ja tuttujeni kesken. Tavalliseen a-virukseen liittyy nuhaa ja räkäisyyttä.
Onko tarkempaa tietoa?
eli a-virukseen. Räkätauti liittyy yleensä enemmän ns. nuhakuumeeseen, eli tavalliseen flunssaan.
Rokottamattomia sairastuneita tunnen 7.
Ainoa jonka tiedän rokotteen ottaneen.
ja 7v. esikoinen tasan viikko rokotteen jälkeen. Sairastimme siis eri aikaan, tyttö sairastui vasta 3 viikkoa minun jälkeeni.
ja aika monta rokotettua lasta sekä astma-aikuista tiedän