Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua pääsemään läskeistäni

Vierailija
29.11.2009 |

Painoindeksini on tuo maaginen yli 40 eli sairaalloinen ylipaino. Saan painoa alas epäterveellisillä dieeteillä kyllä mutta normiruoalla en. Jos alan syödä terveellisesti vaihdan ranskanleivän ruisleipään,käytän lautasmallia jne painon nousu pysähtyy, mutta en yhtään laihdu. Miten käytännössä olette itse laihduttaneet terveellisesti? Onko minun pakko mennä ryhmään tai laihduttaa eämääräisin dieetein?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko, jos jättäisit leivä kokonaan pois? Helposti leivän päälle tulee tungettua kaikkea ja siitä tulee lisäkaloreita. Itse jätein ja alussa oli vaikeaa, mutta siihen tottui. Korvasin aamupalan kaurapuurolla (veteen keitettynä) ja puolukoilla enkä lisännyt sokeria. Sekin vaati vähän totuttelua =). Kasviksia reilusti joka aterialla. Laita vaikka uunissa punajuuria, porkkanaa, perunalohkoja, lanttua naurista jne. Älä laita lisättyä rasvaa. ovat maukkaita eikä juurikaan käloreita. Ehä sun kannattaisi keskittyä normiruoan sisällön päivitykseen. Ja laske kaikki kalorit, huijaamatta. Kalorilaskuri. fi esim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi