Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempainvartti edessä, mitä kannattaa puhua, mitä ei

Vierailija
29.11.2009 |

ja mitä kannattaa kysyä? Vinkkejä kehiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla puolella ilman muuta, ja opettaja on mitä parhain opettaja, aivan huippuhyvä.

Tarkoitin vain että haluaako hän tietää lapsesta tai häneen liittyvästä jotain, kuuluuko siihen se että kyselee jotain.

Vierailija
22/25 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asialistan minkä mukaan etenee. Ottaa esiin matikan ja äikän. Näyttää vihkoa yms. Ja jos yrittää kysyä jotain, ope ei osaa vastata. Ei muista.

On siis kijannut joka oppilaasta ylös ne asiat joita aikoo kertoa, mutta kysymys joka ei osukaan tähän, niin hän ei muista yksittäisen oppilaan asiaa tästä 22 oppilaan joukosta.

Tietysi positiivisesi ajatellen, lapsi ehkä pärjää ihan hyvin, koska ope varmaan muistaisi jos lapsi häiriköisi tai tuottaisi muuten ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustellaan. Opettajana en koe mitään niin kauheaksi kuin sen, että minun takia yritetään esittää jotain, oli se sitten mitä tahansa. Se näkyy kauas eikä siitä ole siinä tilanteessa muuta kuin haittaa. Ole luonnollinen keskustelukumppani ja puhu ja kysy lapsesi koulunkäyntiin liittyvistä asioista niin paljon kuin haluat. Ja voi muistakin asioista esim. säästä :) sanoa pari sanaa. Ei se kuulkaa ole niin vakava paikka!

Vierailija
24/25 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko usein yllätyksiä? että on kuvitellut aivan toisenlaisiksi lapsen perusteella tms

ohis

Vierailija
25/25 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tulisi kauhea riitelijätyyppi sisään. Myöskään "esittäjät" ei kiinnosta.

Usein myöskin jälkeenpäin sekoitan vanhempia keskenään ja olen vaikka jossain kaupassa ihan pihalla, että oliko tuo minua tervehtinyt oppilaani vanhempi, joku vanha oppilas vai entinen kollegani...