Antaisitko sinä rahaa alkoholistiäidille joka pyytää rahaa ruokaan?
jos äitisi olisi alkoholisti ja sanoisi ettei hänellä ole edes rahaa ruokaan. Asuu toisella puolella suomea etkä pääse viemään hänelle ruokakassia. Raha menisi hyvin todennäköisesti alkoholiin. Mitä tekisit?
Kommentit (26)
suurkäyttäjä, kun viimeks olen tainnut olla Hesellä tai Mäkissä viimeksi noin vuonna 2006, mutta voishan lahjoittaa lahjakortin vaikka Heseen tai Mäkkiin. Niissähän ei kummassakaan myydä alkoholia.
Ja miksi alkoholistilla on lapset kotona? Aivan väärä kasvupaikka lapsille vaikka kuinka olisivat oman äidin luona.
Itse kasvoin alkoholistien perheessä ja välillä meillä ei ollut ruokaa, tai sitten sitä oli hyvin vähän. Meidät olisi pitänyt huostaanottaa, mutta ei me ikinä oltu edes lastensuojelun kanssa tekemisissä, ei vaikka meillä kävi poliisitkin välillä. Ei silloin puututtu asioihin niinkuin nykyään.
En siis antaisi rahaa, mutta tekisin niin että huolehtisin lapset pois tollasesta perheestä.
Ja miksi alkoholistilla on lapset kotona? Aivan väärä kasvupaikka lapsille vaikka kuinka olisivat oman äidin luona. Itse kasvoin alkoholistien perheessä ja välillä meillä ei ollut ruokaa, tai sitten sitä oli hyvin vähän. Meidät olisi pitänyt huostaanottaa, mutta ei me ikinä oltu edes lastensuojelun kanssa tekemisissä, ei vaikka meillä kävi poliisitkin välillä. Ei silloin puututtu asioihin niinkuin nykyään. En siis antaisi rahaa, mutta tekisin niin että huolehtisin lapset pois tollasesta perheestä.
ei ole lapsia ollut vuosikymmeniin perheessä.
Ja miksi alkoholistilla on lapset kotona? Aivan väärä kasvupaikka lapsille vaikka kuinka olisivat oman äidin luona. Itse kasvoin alkoholistien perheessä ja välillä meillä ei ollut ruokaa, tai sitten sitä oli hyvin vähän. Meidät olisi pitänyt huostaanottaa, mutta ei me ikinä oltu edes lastensuojelun kanssa tekemisissä, ei vaikka meillä kävi poliisitkin välillä. Ei silloin puututtu asioihin niinkuin nykyään. En siis antaisi rahaa, mutta tekisin niin että huolehtisin lapset pois tollasesta perheestä.
ei ole lapsia ollut vuosikymmeniin perheessä.
En mä silti varmaan antaisi tai lainaisi rahaa, jos alkoholiin menee.
hänen puolestaan, niin että hän voisi käydä kaupasta hakemassa etukäteen maksetun ruokakassin.
Raha menisi 100% varmuudella viinaan. Kokemusta on...
Äitisi tulee mennä sossuun. Siellä joutuu sitten selittämään mihin raha on mennyt ja ohjaavat hoitoon.
Alkoholisti täyttää mahansa viinalla. Kalja vie nälän tunteen ja alkoholisti pärjää monta viikkoa niin, että viinan lisäksi syö palan leipää päivässä.