Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras apu aikuisiän akneen? ei e-pillerit!

Vierailija
28.11.2009 |

Kriisi sai ihoni taas kukkimaan, kolmevitosena. Mikä on paras apu aikuisiän akneen? e-pillerit eivät minulle korkean verenpaineen vuoksi sovi, mutta onko jotain oikeasti tehokkaita, ei liikaa kuivattavia ihonhoitotuotteita jotka vievät näpyt ja etenkin mustapäät mennessään. Olen kokeillut kaikkea mitä marketeista löytyy, mutta ilmeisesti tähän eivät sen hintatason tuotteet tehoa. Apua, toivottavasti joku vastaa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hormonitoimintaan liittyvä akne kuitenkin uusiudu joswsain vaiheessa antibioottikuurin loppumisen jälkeen?

Normaalisti näppy-pari kuussa, mutta toisinaan (kuten ap:lla stressin vuoksi) iho voi tulehtua ja finnit levitä voimakkaasti. Silloin antibiootti parantaa tuon tulehduksen.

Varoituksen sana kyllä apteekin tuotteista: kannattaa selvitellä ja googlettaa netistä todella tarkkaan mitkä tuotteet eivät tuki ihoa. Ja kalliit tuotteet eivät todellakaan aina merkitse toimivuutta ongelmaiholla.

Mulla toimii parhaiten halpa erisan-sarja, lähes joka ikisestä merkistä, jopa apteekin "tukkimattomasta" Decubalin voiteesta iho menee kauheaksi ja on pian täynnä paiseita.

Vierailija
2/25 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans saanut spiresistä akneen.Nyt lähes 3kk sitä syönyt 50mg/pvä.Toimii ainankin leuan kipeisiin paiseisiin.Annosta voisin nostaa 100mg:n/pvä,kunhan käyn ekaks labra-kokeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla väheni näpyt kun aloin käyttämään apteekin Aco sarjaa,kerran päivässä laitoin sen geelivoiteen ja 2x päivässä putsasin Aconin kasvovedellä,olivat juuri akneen tarkoittejua tuotteita ja sisälsivät salisyylihappoa.Käytin näitä aconin tuotteita kuureina,esim.2kk ja sitten kun ongelma lähti niin vaihdoin tuotteita.Meikin alle käytin normi kasvovoidetta kun geelimäinen voide tuppasi rullaantuu meikin alla,tärkeintä on että valitsee päivävoiteen joka ei sisällä isopropyl myristatea (on tukkiva ja ihosta oikeasti huomaa tälläisen tuotteen käytön).Näiden tuotteiden lisäksi kävin sarjahoitona 4 krt timanttihionnassa ja iho tasoittui todella hyvin,akne arvetkin vaaleni ja ihosta tuli raikkaampi ja kirkkaampi :) Tarkoitus olisi taas piakkoin mennä hiontaan.

btw,pahimpiin tulehduspaiseisiin/alueisiin käytin kuuriluontoisesti apteekin Basibactia,senkin koin vähentävän niitä pahimpia paukuroita mitä silloin tällöin tuli...nyt naama ok kunnossa,ei ole isoja finnejä ja nämäkin mustapäät mitä silloin tällöin tuppaa tuleen niin on ihan hoidettavissa :)

Vierailija
4/25 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ostaa   lääkitys ilman ennalta reseptiä heidän online-kuuleminen tämä apteekki on lisensoitu Britannian hallitus  http://www.europetabs.com

Vierailija
5/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan ihotautilääkäri voi määrätä,tehoaa taatusti

Vierailija
6/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljaton ruokavalio

Vierailija
7/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks lisää karppausinfosta.

Vierailija
8/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miedolla kasvovedellä (ei alkoholia) ja epäpuhtaalle iholle tarkoitetulla kosteusvoiteella _vain kerran_ vuorokaudessa. Tämä ihotautilääkärin ohje. Aknealueelle levitän myös jotain tosi ärhäkkää geeliä, jossa on mm. valkaisuainetta tai jotain vastaavaa. Iho kuivui siitä ensin mut sit tottui. Tällä reseptillä akne rauhottui ja naama ei pukkaa rasvaa enää juuri ollenkaan. En nyt muista ton geelin nimeä, mut sitä tuskin edes saa suomesta (asun ulkomailla).

Vierailija
9/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bactosan-kapselit on auttanyt mulla tosi hyvin!

Vierailija
10/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju on karppiplastalla (iso osa karpeistahan on myös täysin viljattomia) Mutta muitakin vinkkejä siellä on :)

http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=13&t=39171&hilit=akne+parani

Vierailija
11/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihonhoitotuotteesi apteekista, valikoimat nykypäivänä ovat varsin suuret. esim. Vischy on hyvä sarja ja pyydä rohkeasti neuvoa.

Vierailija
12/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonipohjaiseksi tms. Ruokavaliolla tai kasvojen pesulla ei ole vähänkään merkitystä asiaan (ei sillä ettenkö niilläkin olisi ongelmaa koittanut hoitaa).

Olen itse nyt antibioottikuurilla, toivottavasti ongelma ei palaa tämän jälkeen. Kävelin siis lääkärin pakeille ja nyt on naama kuosissa. Tätä järeämpi ase sitten se jo mainittu Roaccutan (vai mikä nyt olikaan).

t. toinen finninaama 36 v.

Vierailija
13/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihoa tukkimaton kosmetiikka voiteineen. Suosittelen myös mineraalimeikkeihin siirtymistä. Mulla iho reagoi herkästi esim. hormoneihin, ja tavis rasvat saa finnit kukoistamaan entisestään.

Muuten, esim. erisanin voiteet on erittäin hyviä itselleni, samoin putsarit. Halvalla hyvää!

Vierailija
14/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antibioottiliuosta Dalacinia akuuttiin tilanteeseen. syön myös cypretyl-pillereitä mutta akne äityy silti välillä.

Dalacin on tehonnut nopeasti ja vienyt näpyt sekä mustapäät.

Vierailija
15/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Differin-geeliä ja jotain antibioottiliuosta. Meni ohi muutamassa viikossa. Ehkä joku hormonihäiriökin - hetkellinen - kyseessä.

Vierailija
16/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hormonitoimintaan liittyvä akne kuitenkin uusiudu joswsain vaiheessa antibioottikuurin loppumisen jälkeen? Antibiootit varmaan tappavat suolistosta kaikki hyvä bakteerit....kurja juttu.

Vierailija
17/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa apteekista ilman reseptiä!toimii...!!

Vierailija
18/25 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesu, kasvovesi ja öljytön kosteusvoide

Vierailija
19/25 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tulee nyt myöhään, mutta olen kärsinyt aknesta 16 vuotta ja nyt vasta löysin avun lääkäristä. Sain reseptin Spiresis-lääkettä, jota käytetään yleensä verenpaineen hoitoon, mutta sillä todettu olevan vaikutus hiustenlähtöön ja akneen. Aknen hoitoon Spiresistä kaikki lääkärit eivät tiedä, on ilmeisesti niin uusi juttu.

Vierailija
20/25 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lämpimästi suositella, toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan