Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet valittaa, kun nainen ei halua, mutta ymmärrättekö miten pahalta naisesta tuntuu kun mies ei halua

Vierailija
11.04.2025 |

Joka puolella toitotetaan miten miehet haluaa jatkuvasti, mutta kun on kokemusta siitä, ettei mies koskaan halua. Tuntee itsensä todella epäonnistuneeksi naiseksi 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Liittoni kariutui siihen, kun kieltäydyin ensimmäisen kerran seksistä, koska vaimoni purki ensin minuun pahan olonsa, johon olin täysin syytön. Minulta meni hetkellisesti halut. Vaimoni olli tuota ennen kieltäytynyt tuhansia kertoja, mutta sehän oli ymmärrettävää, koska kenenkään (naisen) ei tarvitse suostua vasten tahtoaan.

Vierailija
2/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole juurikaan päässyt edes näkemään sellaista tilannetta, jolloin nainen (rouva ) olis halunnut, mutta minä en. Joskus joku vieras nainen olis halunnut, mutta en ole voinut suostua . No kyllä sekin harmittaa naisen puolesta.  Olin avomielisyyttäni avautunut liikaa jollekkin naiselle ja juttu kiersi naisten kesken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä ole juurikaan päässyt edes näkemään sellaista tilannetta, jolloin nainen (rouva ) olis halunnut, mutta minä en. Joskus joku vieras nainen olis halunnut, mutta en ole voinut suostua . No kyllä sekin harmittaa naisen puolesta.  Olin avomielisyyttäni avautunut liikaa jollekkin naiselle ja juttu kiersi naisten kesken. 

Omaa tyhmyyttäsi jätit panematta ihan oma syy

Vierailija
4/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Liittoni kariutui siihen, kun kieltäydyin ensimmäisen kerran seksistä, koska vaimoni purki ensin minuun pahan olonsa, johon olin täysin syytön. Minulta meni hetkellisesti halut. Vaimoni olli tuota ennen kieltäytynyt tuhansia kertoja, mutta sehän oli ymmärrettävää, koska kenenkään (naisen) ei tarvitse suostua vasten tahtoaan.

En ole ollut se, joka olisi kieltäytynyt. Olen ollut se, joka on aina tehnyt aloitteen 

Ap

Vierailija
5/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai suututtaa kun pillun ylivalta ei toteudukaan. Voi harmi. No osaat varmaan hakea kalua muualtakin kuten naisilla on tapana. Vika on miehen tietenkin

Vierailija
6/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko sitten tunnet aivan oikein ja olet epäonnistunut naisena

Vierailija
7/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tajua miksi tästä pitäisi tehdä joku vastakkainasettelu tai vertailu. Harvoin toisen haluttomuus johtuu oikeasti siitä että kumppanissa on jokin oikea haluttavuusvika yleisesti. Eli että jos yksi ihminen ei sinua halua se jotenkin tarkoittaisi ettei moni muu halua. 

Jos mies ei halua sinua niin hyväksyt asian tai eroat. Parempaa seksiä tai seksiä ylipäänsä on saatavilla kyllä, mutta haluttomalle et voi himoja taikoa. 

T. haluttoman ja taitamattoman miehen vaimo

Vierailija
8/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa tyhmyyttäsi jätit panematta ihan oma syy

Älä sinä alota taas ! 

Vierailija
9/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outoa että niin harvat yhtä viriilin (oli se vähän tai paljon) seksuaalisen halukkuuden omaavat sattuvat yhteen. Se tuntuu yli 90% olevan niin että jompikumpi on pettynyt tilanteeseen. 

Meillä ollaan siinä onnellisessa tilanteessa että molemmat haluavat yhtä paljon, joten kumpikin saa aina seksiä kun haluaa. Ei ole tarvinnut aiheesta riidellä tai pahoittaa mieltä 11v:n yhdessäoloaikana. Esim. tänään mainitsin vaimon töistä tullessa että tänään naidaan johon hänen vastauksensa oli "selvä ja jos et olisi pyytänyt, niin minä olisin" 

Vierailija
10/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ymmärtäväni. - Vasta luin toisesta keskustelusta, jossa joku musteli täällä kirjoittanutta onnetonta miestä. - Tuo mies oli kertonut kirjoituksessaan kuinka oli ollut naisen luona kplmansilla vai olki "jo" neljänsillä treffeillä. Nainen mies kuvasi että oli hänestä sekä ulkoisesti että sisäsiesti puoleena vetävä. Nainen oli antanut miehelle selkeän ja ymmärrettävämn vihjee, että hän haluaisi mahd, harrastaa seksiä miehen kanssa. - Mies kertoi kieltäytyneensä. 

Tämä miehen kertoma kokemus sai kuulemma tällä palstalla aikaan paskamyrksyn. - Meistä nimietötiin niin mielenvikaisesti ja svvästi estyneeksi, jonka pitäsi hakeutua vain hoitoon. Homoteltiin ja kutstiinn pienimunaiseksi eunukisi jne, - Jkou voi tietyst sanoa, että miehen kokemus oli niin "normaali" että oli tylsää lukea tällainen avautuminen, mieheltä joka luuli kai olevansa uniikki ja jotenkin ainutlaatuinen kun oli näin tehnyt. 

Mutta eipä kukaan kuulemma tehnyt näin- Mielikuvaksi jäi, että mies on jotenkin viallinen kenties sairas tai sitten vain se homoseksuaali, jollei hän ole valmis ja halukas seksiin, jos hänen itsensäkin mielestä puoleensa vetävän oloine nainen ehdottaa seksiä mutta kieltäytyy  silti seksistä.

Kun tätä palstaa on lukenut, niin ei ole voinuyt välttyä mielikuvilta, että vastentahtosiesti selibaaatissa eläisi vain miehiä. Ja johtuneeko sitten siitä vai mistä mutta miehiä pidetään myös monesti niin yksinkertaisina ettei heitä kiinnostaisi naisessa oikeastaan mikään muu kuin halu päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa. - Ja seksistä kieltäytyvässä miehessä tai sitä kokematonta vähän vanhempaa miestä pidetään mielikuvissa, että hänessä täytyy olla jotain joko ilmeistä vikaa, kuten mies on ollut neliraaja halvaantunut, joka elää hengityskoneen tukemana 12 vuotiaas tai piilevää vikaa (mies on menettänyt peniksensä ex kumppanisna leikkaamana, eikä ole valmis vielä harrastaann seksiä treffi umppanin kanssa). Tai sitten koetaan, että miehellä olsi ikäänkuin olatavakin aina valmis ja halukas harrastamaan seksiä naisen kanssa, sillä jollei ole, niin no saa samalla unohtaa yhteisen tulevaisuuden naisen kanssa, jos haluaa olla naisen kanssa läheisissä väleissä. - Läheisillä, joka tarkoittaa sitä, että mies voi olla naisesta alle 100 kilometrin päässä.

Vierailija
11/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä outoa että niin harvat yhtä viriilin (oli se vähän tai paljon) seksuaalisen halukkuuden omaavat sattuvat yhteen. Se tuntuu yli 90% olevan niin että jompikumpi on pettynyt tilanteeseen. 

Meillä ollaan siinä onnellisessa tilanteessa että molemmat haluavat yhtä paljon, joten kumpikin saa aina seksiä kun haluaa. Ei ole tarvinnut aiheesta riidellä tai pahoittaa mieltä 11v:n yhdessäoloaikana. Esim. tänään mainitsin vaimon töistä tullessa että tänään naidaan johon hänen vastauksensa oli "selvä ja jos et olisi pyytänyt, niin minä olisin" 

Tuntuu tosiaan olevan harvinaista. Nauti tilanteesta!

Vierailija
12/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöstä kesken unien tulee nyrkkiä kylkeen ja käsky nyt panemaan.täydrstä unesta kierähdät päälle muna nousee kääntymisliikkeessä ja eikun nussimaan vaikkei nin kiinnostanutkaan

Vierailija
13/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kipuilin toistuvasti torjutuksi tulemisen kanssa pitkään. Kaikki aloitteet tuli multa, hyvin harvoin onnisti. Yleensä tuli vastaukseksi tuskastunutta huokailua, kuinka väsyttää tai jotain paikkaa särkee, oli liian myöhä, liian aikaista jne. Lopulta päädyin hankkimaan salasuhteen, eikä kaduta! Nyt mies saa olla rauhassa mun vonkaamiselta ja mä puolestani saan läheisyyttä, hellyyttä ja käsittämätömän upeaa seksiä salasuhteessani. 

-N46

Vierailija
14/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää urbaania legendaa että naiset muka haluaisivat seksiä. 

Vierailija
15/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antavat hyödykettä saadakseen hyödykettä

Vierailija
16/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he haluavat mutta ei ainakaan omaa kiinnostustani seksiä halunnutta naista kohtaan lisännyt hänen uhriutumsiensa ja sitä ennen osoittamat syyllistämiset minua kohtaan, eikä homottelu. 

Vierailija
17/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

CVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BöKyllä he haluavat mutta ei ainakaan omaa kiinnostustani seksiä halunnutta naista kohtaan lisännyt hänen uhriutumsiensa ja sitä ennen osoittamat syyllistämiset minua kohtaan, eikä homottelu. 

Otitko sinä nokkiis ! Tottakai naiset kiukuttelee jos pitää viellä haluissaan pyöriä ja halujaan padota. 

Vierailija
18/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

49-v nainen, joka pitää itsestään huolta ja haluja on. Mies samaa ikäluokkaa, joka ei pidä huolta itsestään. Eroja on

Vierailija
19/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina uhri. 

Vierailija
20/38 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

49-v nainen, joka pitää itsestään huolta ja haluja on. Mies samaa ikäluokkaa, joka ei pidä huolta itsestään. Eroja on

Pitää huolta itsestään = eli haluaa seksiä? Ei pidä huolta itsestään = Ei halua seksiä? -  Aika moni suomalainen ei ulkosiesta olemuksesta päätelleen ei sitten varmaanhalua seksiä  - Kuka pöljö uskoo, että asia olisi näin yksinertainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi