En välittäisi pätkääkään lapseni kiusaajista, vaikka olisivat minkälaisessa pulassa!
Enkä auta heitä millään tavalla, vaikka olisin ainoa, jonka olisi mahdollista auttaa!Sen verran ilkeitä hirviöitä ovat!!!!!!!!!!!!
Kommentit (12)
joka laittaa lapsen syyksi sen, että sen vanhemmat eivät välitä.
Miksi ette rupea niin ärsyttäviksi kiusaajia/kiusaajien vanhempia kohtaan, että kiusaaminen loppuu?
Ei ketä tahansa kiusata. On vain vanhempia, joiden lapsia ei kiusata. Miksi teidän lasta kiusataan?
Tehkää rikosilmoitus, soittakaa sossuun, menkää vanhemman työpaikalle suureen ääneen etsimään sitä "kiusaajan äitiä", puhukaa kaupassa kovalla äänellä siitä, miten "teidän lapsenne on taas kiusannut" jne. Häpeä on tehokas. Kyllä se kiusaaminen loppuu, jos sen laittaa loppumaan, ennemmin tai myöhemmin.
Miksi ette rupea niin ärsyttäviksi kiusaajia/kiusaajien vanhempia kohtaan, että kiusaaminen loppuu?
Ei ketä tahansa kiusata. On vain vanhempia, joiden lapsia ei kiusata. Miksi teidän lasta kiusataan?
Tehkää rikosilmoitus, soittakaa sossuun, menkää vanhemman työpaikalle suureen ääneen etsimään sitä "kiusaajan äitiä", puhukaa kaupassa kovalla äänellä siitä, miten "teidän lapsenne on taas kiusannut" jne. Häpeä on tehokas. Kyllä se kiusaaminen loppuu, jos sen laittaa loppumaan, ennemmin tai myöhemmin.
Valitettavasti tämä toimii. Jos vainoat kiusaajan vanhempia, ne lopulta kieltävät lastaan olemassa missään tekemisissä sinun lapsesi kanssa, että pääsevät eroon sen hullusta äidistä... Hommaa ei kannata kuitenkaan ylilyödä niin, että saa lähestymiskiellon tms.
Pidä melua, älä anna opettajan/kiusaajan/sen vanhempien unohtaa sinua hetkeksikään! Mitäs siitä, jos pitävät sinua hulluna. Pieni vaiva siitä, että lapsesi saa olla rauhassa (tosin silloin kaikki muutkin lapset ehkä pitävät perhettäsi hulluna ja eivät enää leiki lapsesi kanssa)...
Miksi annatte kiusata lastanne?
Miksi ette rupea niin ärsyttäviksi kiusaajia/kiusaajien vanhempia kohtaan, että kiusaaminen loppuu? Ei ketä tahansa kiusata. On vain vanhempia, joiden lapsia ei kiusata.
lapsi ei itse voi kontrolloida toisten lasten käytostä.
Joskus vanhemmat eivät tiedä että lasta kiusataan
Toiste vanhemmat tietävät että niin käy
syytetään nyt ensin lasta, sitten sen vanhempia
ei koskaan kiusaajaa - eihän sitä nyt voi vaatia että jonkun kullannuppu olisi omista teoistaan ja käyttäytymisestään itse vastuussa
jos näkisin lastani kiusaavan lapsen jäävän auton alle ja ajaja pakenisi paikalta, en menisi auttamaan vaikka olisin tapauksen ainoa silminnäkijä. Jättäisin kiusaajan virumaan kadulle ihan varmasti.
Syyttäköön vanhemmat siitä itseään, että kakaroistaan on sellaisia tullut...
lastani on kiusattu. Minuakin on kiusattu koko peruskouluajan. SILTI minä pysyttelen itse ihmisenä. Se on minulle selviämiskeino ja siitä en anna periksi.
Menkääs jo nukkumaan.
Vai voitko väittää, että kaikki palstan lapselliset, säälittävät ym.viestit ovat teinien kirjoittamia??"Aikuiset"ihmiset ne täällä kirjoittelee, joiden lapsien tulevaisuudesta pitäisi jo olla huolissaan...
Ei heidänkään äiti välitä, mitä heidän lapsensa minun lapselle tekee.
Moraalia tai empatiakykyä sinulla ei ole. Kiusaa minua vain, saat varmasti samalla mitalla takaisin! Lastani olen jo varoittanut tuollaisesta hullusta.