Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on pitkäaikaistyötön ja olen tyytyväinen.

Vierailija
28.11.2009 |

Mieheni on siis jatkuvasti kotona ja hoitaa siivoukset, kauppa-asiat, lasten kuskaukset... Pienin sai olla isin kanssa kolme ensimmäistä vuottaan kotona kaikessa rauhassa. Itse käyn töissä ja nyt tuntuu, että olen niin hyvälle oppinut, että en edes tiedä haluaisinko miestä töihin. Ihanaa, kun on koti-isä :) Rahallisesti tulemme toimeen hyvin vähällä, mutta emme ole sen suurempaan tottuneetkaan. Elämämme on vaatimatonta, mutta emme erityisesti kaipaa mitään. Asumme vuokralla, eikä meillä ole autoa. Tosin autoa emme ostaisi vaikka olisi varaakin. Kaupungissa se on epäekologista.

Meille yhteinen aika ja rauhallinen arki on todella tärkeää. Mies tykkää olla kotona ja hoitaa kotia + lapsia, ja minä taas tykkään olla töissä ja tulla "valmiiseen" kotiin töiden jälkeen. Olemme monesti miettineet, mitä muuta elämältä haluaisimme, jos meillä olisi enemmään rahaa, mutta emme keksi mitään!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nykyihmisissä se piirre että kaikkea pitää saada, aina vaan isompaa ja hienompaa. Jos ei muuten niin sitten ostellan osamaksulla tai otetaan lainaa.

Vierailija
2/3 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänelle muuta elämää kuin kodin- ja lastenhoitoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän viihtyy enimmäkseen kotona. Ymmärrän, että kaikille miehille kotielämä ei tuottaisi tyydytystä, mutta omani on tyytyväinen. Hän oli aikoinaan töissäkin hoiva-alalla, joten jollain tavalla lasten- ja kodinhoito ovat hänelle ominta aluetta.

Perheen yhteiset harrastukset liittyvät paljon luontoon (retkeily ja lintubongaus) joten rahaa ei mene siihenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi