Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 26 ja painoa vaan tulee ja tulee :o/

Vierailija
27.11.2009 |

Syön normaalisti. En juuri herkuttele, liikun paljon ja muutenkin elän ihan normaalisti ja painoa vaan kertyy. Nyt tullut jo lähemmäs 7kg. Lähtöpaino 57kg ja 166cm.

Mites muilla? Onko vastaavaa ongelmaa? Tai edes jotain keinoja hidastaa tätä tahtia? Ahdistaa tää turpeus...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla joka raskaudessa tullut 20-25kg ja joka kerta kaikki on ollut pois ristiäisiin mennessä. sitten ollaankin menty miinuksen puolelle ja reilusti.

topisille vaan kertyy kiloja enemmän, varsinkin hoikille helpommin. imetys vie ne pois hetkessä.

omat lähtömittani 175cm 60kg ja aina puolivuotiaan vauvan kanssa ollut paino reilusti alle 60.

Vierailija
2/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli 20 kiloa, synnärille jäi 10 kiloa (se on kyllä hassua, kun lapsi painaa kuitenkin vaan niin ja niin paljon + istukka ja vesi, ja silti saa yhdessä hujauksessa 10 kiloa pois), ja nyt on lähtenyt ihan itsekseen 5 kiloa. Lapsi on 4 kk. Vielä siis 5 kiloa. Lähtevät varmaan myös tässä imetyksen ja vaunuilun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen nyt rv29+1

Lähtöpaino oli 56kg ja pituutta mulla 169cm.

Toinen neuvola ja kiloja oli 57.5kg

Kolmas neuvola ja kiloja 63.4kg

Neljäs neuvola ja kiloja 68.4kg

Edellisestä neuvolasta aikaa kaksi ja puoli viikkoa nyt ja painoa aamuisin on jo 69.4kg, päivisin 70.5kg ja iltaisin 71.1kg.

Eli joka neuvolaan on tullut melkein kilo per viikko lisää. Viime kerralla neuvolatäti sano jos vielä kasvaa hurjasti niin joudun sokerirasitukseen, mut sille ei voi mitään. Itse syön yhden tai kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja aamuisin vähän ja iltapalan ja todella terveellisesti ja liikun myös, mutta tää paino vaan nousee.

Eli rv29+1 ja kiloja tullut 12-14kg :)

hirvittää itseä joten ei tuo seitsemän ole mitään :D

Vierailija
4/4 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppauksesta. Tuntuu vaan, et kaikki lähipiirin raskaana olevat saavat sen max 10kg koko raskaudessa ja mulla jo kohta sen verran. Täytynee vaan relata ja alkaa nauttimaan ja totutella uuteen ulkomuotoon ja muotoihin. Ihana kun jaksoitte vastata! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme