Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatella? Mies antoi lahjaksi

Vierailija
27.11.2009 |

lahjakortin ripsien pidennykseen!!

Onko hän sitä mieltä, että olen tynkäripsi. :(

Mieheni on töissä paikassa, jossa on paljon naisia. Oliskohan sieltä saanut idean tähän lahjaani.

Mitähän mä pitkillä ripsillä teen? Enhän mä edes käy missään juhlissa tms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä saanut tosiaan vinkin joltain työpaikan leidiltä... Sähän voit kanssa ostaa kivan lahjan, vaikka jouluksi tai seuraavaksi synttäriksi. Esimerkiksi peniksenpidennyslaite voisi olla mukava ylläri.

Vierailija
2/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on tuskissaan pohtinut asiaa. Ja jos hän unelmoi siitä, että katselisit häntä pitkien räpsyttimien takaa. Käy pikaisesti ottamassa ne, muuten et saa enää ikinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi on oikeasti miettinyt lahjaasi paljon ja mahdollisesti saanut ideoita työkavereiltaan. Valinnut sitten sellaisen lahjan josta arveli sinun tykkäävän.

Itse olisin tyytyväinen. Mikä tahansa kauneidenhoitojuttu olisi mielestäni kiva lahja enkä ajattelisi, että mieheni vihjailee minun olevan ruma.

Vierailija
4/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, että ajattelee, mistä nainen tykkäisi. Hän on toki kuullut asiasta muualta, ei varmastikaan ole keksinyt sitä itse.

Vierailija
5/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjojen tarkoituksia. Oonko muka tynkäripsi? Jos lahjaksi tulee kodinkoneita: mua pidetään vaan kotiorjana, jos taas alusvaatteita: ai mun vanhat sloggit ei herran silmää miellytä jne. Miksei voi vain iloita lahjasta silloin kuin lahjan saa?

Vierailija
6/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kyllä, vaikken minäkään mikään bilehile ole. Kivahan sitä olisi sellaisilla megaräpsyttimillä ukkokultaa katsella... ;)

Vierailija
7/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan itsekään ymmärrä, miksi aloin näin analysoimaan tätä lahjaa.

Olisiko jotenkin epävarma itsestäni, miehen työkamut on aika kivoja mimmejä. Uskonkin, että mieheni tarkoitus oli tosiaankin minua piristää, on varmaan nähnyt oudon alakuloni, epävarmuuteni.

Jospas se tosiaan piristäis tuo ripsien laitto, saakohan niitä valita erilaisia? En haluaisi mitään kovin erottuvaa kuitenkaan.

Vierailija
8/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä joskus nähnyt mainoksia (ripsiväri) joista saa erehdyttävästi sen vaikutelman että naiset haluavat pidemmät ripset...

Minusta lahja oli todella kiltti ja huomaavainenkin. Mies on itse yrittänyt selvittää mistä sinä mahtaisit pitää. Oli sitten keksinyt idean itse tai kysellyt työkavereilta ehdotuksia. Ilmeisesti ei onnistunut täysin mutta eiköhän tarkoitus ollut antaa jotain sinua itseäsi piristävää hemmottelua.

Vierailija
9/9 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meistä ei ole ihan yhtä hyvä tuuri...

nimim. 20 vuotta lahjan odotuksessa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme