Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin teille ilmestyi raskausarvet - entä milloin vauvanne laskeutui?

Vierailija
27.11.2009 |

Enää 4 viikkoa jäljellä laskettuun aikaan. Vauva edelleen ylhäällä, eikä yhtään raskausarpiakaan ole vielä ilmestynyt.

Edellisestä raskaudesta on jo 6- vuotta, joten en muista miten noiden arpien laita oli. Tulivatko silloin kun vauva laskeutui ja iho jousti yhtäkkisesti enemmän.

Nyt vatsa on valtava (sf34), mutta ei arven arpea vielä näkyvissä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaan rintaan tuli muutama, kun maidot nousi.

Vierailija
2/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään raskausarpea. Ensimmäinen laskeutunut 38+ viikoilla. Kaksi muuta ei ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta myös vauva laskeutunut vasta synnytyssalissa. Ilmeisesti johtuu siitä että minulla on aika tiukat vatsalihakset, jotka kannattelevat vauvaa ylhäällä loppuun saakka.

Vierailija
4/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasempaan rintaan taas on tullut jo muutama viikko sitten ihan kamalat raskausarvet. Oikeaan on ihan äskettäin tullut muutama. Jotenkin ihan outoa, että rinnat on niin eri paria, vasemman rinnan nänni ja nännipihat ovat huomattavasti isommat kuin oikean rinnan. Mutta ilmeisesti tämä on aika tavallista?

Vierailija
5/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekassa raskaudessa muutama pieni raskausarpi. Nyt iho ihan siisti ja se ihmetyttää.

Toisaalta viimeksi vauva laskeutuikin ajoissa. Nyt ei merkkiäkään siitä että edes aikoisi laskeutua.

ap

Vasempaan rintaan taas on tullut jo muutama viikko sitten ihan kamalat raskausarvet. Oikeaan on ihan äskettäin tullut muutama. Jotenkin ihan outoa, että rinnat on niin eri paria, vasemman rinnan nänni ja nännipihat ovat huomattavasti isommat kuin oikean rinnan. Mutta ilmeisesti tämä on aika tavallista?

Vierailija
6/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauvat laskeutuneet vasta synnytyksessä. Kaksi lasta.

Vierailija
7/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kolmannessa raskaudessa tai itseasiassa sen jälkeen ne vasta sitten tulivat kun alkoi paino lähteä, maha kadota. Tai sellaista venymää, muutamia kunnon raskausarpia vain on.

Vierailija
8/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvet vasta toisen synnytyksen jälkeen. Molemmat vauvat laskeutu n. kuukausi ennen.

Vierailija
9/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole niinkään hoikka ja iho venyvää ja rinnat muuten suurehkot niin voi olla ettei arpia tule ollenkaan.

Itse olen ollut aina todella hoikka ja rinnatkaan ei mitkään suuret.

Nyt rv29 menossa ja rintojen alle on tullut noita repeämiä, kun kasvanut niin vauhdilla.

Mahaan ei ole ehtinyt tulla, koska rasvaan aamuin illoin mahaani ihan sen takia, kun joskus vetää todella kireäksi eikä voi olla mitenkään päin niin tämä auttanut mulla.

Veikkaan että olisi tullut arpia tai voihan jos vauva vielä tekee himo spurtin loppuraskaudessa niin revetä kunnolla paikat.

Ensimmäinen raskaus siis menossa

Vierailija
10/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausarvet tuli n. rv38, vauva syntyi rv41 toisessa ei tullut ollenkaan, vauva syntyi rv39

laskeutumista en ole itse koskaan huomannut...

Vierailija
11/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta epäilen että raskausarvet tulivat ekalla kerralla vasta synnytyksessä. Tai siis en ainakaan huomannut niitä etukäteen.

Toisessa raskaudessa tulivat kauan ennen vauvan laskeutumista, maha jotenkin räjähti jättisuureksi pikavauhtia.

Vierailija
12/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maito nousi...

Saa nähdä tuleeko tässä raskaudessa vatsaankin arpia.

Vierailija
13/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva meni kaksi viikkoa yli ja sen ajan kasvoi valtavasti, myös turvotusta tuli nopeasti. En muista milloin vauva laskeutui, muistan vaan sen järkyttävän olon kun turpoan ja turpoan ja pelkään räjähtäväni. ;)

Vierailija
14/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei edellisessä raskaudessa tullut vatsaan lainkaan arpia mutta rintoihin tuli muutama pieni nännien ympärille raskauden vikoilla viikoilla (rinnat venyivätkin koosta AA kokoon B).

Nyt tässä tokassa raskaudessa ei tähän mennessä ainakaan ole tullut arven arpea, nyt on menossa rv 41+3. Ensimmäisessä raskaudessa lapsi oli perätilassa joten ei laskeutunut, ja nyt tokassa raskaudessa vauva laskeutui noin rv 38.

Vierailija
15/15 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tässä toisessa raskaudessa ilmesty kaamea raskausarvisto poikki mahan heti rv12. Ekasta en muista millon tuli. Vauva laskeutu ekassa vasta ku sen alas ponnistelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan