Rennie ja Gaviscon kokeiltu närästykseen, senkun pahenee vaan! Kaulan katkaisu ainoa vaihtoehto?
Kommentit (13)
Ei kannata tyytyä käsikaupan lääkkeisiin. Menen lääkäriin hankkimaan oikea diagnoosi jotta saat oikeat lääkkeet.
tiiliskiven varpaille. Auttaa sekin hetken...Jos pään katkaiset niin kaula kuitenkin jää, eikö?
niitä lekurilta.
Ruokavaliosta pois kahvi, rasva, mausteet, sipuli, paprika, pavut, herneet ja kaali siis kaikki joka aiheuttaa närästystä.
Itse syön Somacia 2x20mg päivässä. Ekaks kuurina ja sitten tarvittaessa. Auttaa jonkun verran.
Jos tupakoit niin koita lopettaa....auttaa oikeesti
Mene kiltisti lääkäriin ja pyydä estolääkitys närästykseen. Minulla menossa kuukauden estolääkitys. Poltteli ruokatorvea ja ylämahaa kovasti.
ruokasoodaa ruokalusikallinen vesilasiin ja yöksi sängyn pääty ylös. Niin äläkä syö ennen nukkumaanmenoa
omenat jne. jätät pois. Jos on akuutti-tilanne niin syö maustamatonta jugurttia tai piimää heti kun alkaa tuntua. Teho ei kestä kauaa mutta on vaaraton lääke, joten voit syödä kuinka usein vain...
Tosi moni päässyt eroon pahoistakin närästyksistä/reflukseista ilman viljoja.
että on närästystä? Mulla oli raskauden aikana sappivaivoja ja (mulla ei ole kokemusta närästyksestä) kokeilin närästyslääkkeitä mutta ne eivät auttaneet. Luulin pallean polttelua närästykseksi mutta ei minua polttanut kurkkuun eikä röyhtäyttänyt.
Sama ruokavalio kuin närästyksen välttelemiseksi.
Kohtu painoi jo palleaan ja siitä johtui.
en saanut lääkäriltä raskausaikana vaikka pyysin, minä siis se joka kans meinannut kurkun leikata... mulla lähti aina aamulla järkyttävä närästys siistä kun join hörpyn vettä. eli ei ollut kiinni siitä mitä söi tai joi vaan jos ylipäätään otti hörpynkin vettä. pahoja närästyslähteitä mulla oli kaurapuuro, viljatuotteet, maitotuotteet, kaikki liha, hedelmät, varsinkin viinirypäleet tai siis vois sanoa että ihan kaikki oli kiellettyjen listalla, jopa vesi. piimäkään ei auttanut yhtään. mulla alko toi paha närästys jo noin rv 8 ja siitä loppua kohden olin jo valmis tappamaan itseni...se oli täyttä kidutusta. mut tosiaan reseptilääkkeet lääkärin mielestä kiellettyjä raskausaikana. eli rennie oli paras, sitä mulla meni noin 40 kpl vuorokaudessa, enemmänkin ois mennyt mut joku raja oli pakko olla.
Mene kiltisti lääkäriin ja pyydä estolääkitys närästykseen. Minulla menossa kuukauden estolääkitys. Poltteli ruokatorvea ja ylämahaa kovasti.
Itse olen syönyt jo pitkään Somacia ja se oli lopetettava raskauden aikana.
vaan sitä leivontasoodaa. Se on natrium bikarbonaattia ja neutraloi hapot natural way
raskausaikana olin jo katkomassa kaulaan kun edes minuutin välein otetut renniet ei auttaneet, eikä siis mikään muu lääke edes niin hyvin. eli kaikki närästyslääkkeet tuli silloin testattua mut ei niistä ole apua kuin ihan hetkeksi. nyt kun en ole raskaana niin mulla on vähän väliä viikon kuuri jotain närästyslääkettä ja väliajat pärjään renniellä niin hyvin ettei ole tarvinnut alkaa kaulaa katkoa. inhottava vaiva. tekis mieli kuolla ennen kuin kärsiä. mut siis en osaa auttaa.