Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Mari Kasvi kaunis?

Vierailija
26.11.2009 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuiva, liikaa lihasta ja muovinen yleisolemus. En ole minun mieleeni.

Sen sijaan Janina Frostell/Fry on mun mielestä kaunis nainen.

t: Mies 30v

Vierailija
2/35 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin hyvässä kunnossa on muija!sopii vaan yrittää elää yhtä kurinalaista elämää kun tohon kuntoon pääseminen vaatii.Mitä täällä räksytetään, naiset on ihan uskomattoman ilkeita ja kateellisia toisilleen..aina sitä kauneinta haukutaan ja keksitäänn vaikka jotain moitittavaa jos ei muuten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia, että täällä oli eilenkin ketju aiheesta... No kuitenkin. Mä en ymmärrä sitä, että ensin treenataan rinnat pois, ja sitten siihen rasvattomaan kehoon lyödään silikonit. Huh, aika karsean näköistä. Muuten kai ihan kaunis nainen.

Marillahan on siis silikonit ollut jo useamman vuoden, ja tuo tiukkaus on tapahtunut vasta viime vuoden aikana. Mm. vanhemmista kuvista näkee tämän, silloin naisellista pyöreyttä olikin enemmän vaikka hoikka tyttö Mari on ollut niin kauan kuin olen hänet tuntenut (= n. 10 vuotta)

Vierailija
4/35 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa vielä kauniimpi, yksinkertaisesti sitä olemusta ei saa tallennettua kuviin. Kun kyseessä on vielä äärimmäisen mukava, sydämellinen ja fiksu ihminen jolla karismaa riittää, niin kuvat eivät todellakaan tee oikeutta Marille. Kun näet niin tiedät.

Vierailija
5/35 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kroppa. mutta kasvot ei mun makuun, melkein jo ruma.

Vierailija
6/35 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin kyllä sanoa, että tyttö on oikeasti ruma kuin mikä :) siis todella ruman näköinen oli ennen kun innoistui itseään leikkelemään. hampaat kuin hevosella ja todella mitättömän näköinen hiirulainen.

No rahalla saa ja hevosella pääsee :) Mari pisti rahaa likoomaan ja muokkasi itselleen vartalon. En tiedä mitä naamalleen on tehnyt, mutta ainakin nykyään näyttää ihan ihmiseltä jo.

Muuten en ihmistä tunne.

Vierailija
7/35 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ihan kaunis, mutta naamaltaan aivan hirveän ruma ja tissit keinotekoiset silarit

Vierailija
8/35 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisesti taitaa miehet digata treenatuista naisista:

http://ristipissarit.wordpress.com/2010/01/15/paivan-pimu-tehokkaasti-t…

Vierailija
9/35 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jään sulattava hymy. Eikä mikään tyhmä plikka. Rotunainen!

Vierailija
10/35 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähän turhaakin hehkutusta tossa jutussa. Teinipojat nyt runkkaa kenen tahansa beiben kuva kädessä, oli se sitten sokoksen katalogi tai mari kasvin bikinikuva. eikä se noin hot luonnossa ole, mitä annetaan ymmärtää. Perusbodari: maalia, silikonia, hiusväriä, pakkelia ja lihasta. siskonsa on paljon coolimpi, tiina. ärjy kuva tiinasta tossa jutussa. XD

Vierailija
11/35 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä keskustelu on linkitetty tuonne Ristipissarien sivulle! "Kateelliset keskustelevat Marista." Musta kivan näköinen. Olen itse löllykkä.

Vierailija
12/35 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen miekin pyöree ku pallo, mut "vähän" isompi pallo ku marin tisulit, toisaalta mie oonki vääntänyt neljä lasta ja mari ei yhtään. Että antaa nauttii nyt kun pystyy. Silitissit on ne rumimmat rukkaset imettämisen jälkeen. katsotaan kasvia uudelleen jahka on tehnyt muutaman palleron. kukin surffaa tyylillään. Eikä siinä lukenut, että kateelliset vaan keskustelua marin kauheudesta ja kauneudesta. Eikös mielipide ole eri asia kuin kateus, meilläpäin ainakin. XD

Vierailija
13/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni vähän liian kuiva ja treenattu, varsinkin yläkroppa.

Vierailija
14/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun silmään lihasta saisi olla enemmänkin!

Vierailija
15/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lihakset eivät erotu ihan noin hyvin kuin kisoissa. Olen kade :D

Vierailija
16/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottais varmaan, jos tietäis kuka se on!

Vierailija
17/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari Kasvi?

Vierailija
18/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylkiluut näkyvät liian selvästi ja rinnat on omituiset pallukat..

Vierailija
19/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia, että täällä oli eilenkin ketju aiheesta...

No kuitenkin. Mä en ymmärrä sitä, että ensin treenataan rinnat pois, ja sitten siihen rasvattomaan kehoon lyödään silikonit. Huh, aika karsean näköistä. Muuten kai ihan kaunis nainen.

Vierailija
20/35 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

langanlaihoja malleja/naisia ja sitten kun joku treenaa itselleen lihasta, niin sekin on yök. Mielummin minä olen vahva ja lihaksikas kuin nälkäänäkevä hankisääski. Saanpa ainakin syödä tarpeeksi :)