7v nukkuu vanhempien välissä
Tyttö on oikeastaan aina nukkunut meidän välissä. Oma huonekin on, mutta sinne ei halua mennä nukkumaan. Pitäisikö hänet jollakin keinolla "pakottaa" omaan huoneeseen vai odottaa, että aika tekee tehtävänsä ja joku päivä hän itse tahtoo pois meidän huoneesta?
Kommentit (10)
Minä en osaisi öitäni viettää ilman, että mieheni kanssa ollaan sylikkäin, ja vieläpä seitsemän pitkää vuotta.
Omiiko tyttärenne muuten toisen vanhemmista ikäänkuin mustiksena pois parisuhteesta?
Eiköhän hän puberteetti-ikään mennessä poistune isin ja äidin välistä, ainakin olisi suotavaa ;-D
Mä nukuin ties kuinka pitkään vanhempien välissä - mua ihan oikeasti pelotti. Vanhempani tekivät sitten niin että mun piti mennä omaan huoneeseen nukkumaan, mutta sain milloin tahansa tulla jos pelotti. Toimi.
nukkui vanhempiensa välissä 13-vuotiaaksi asti. Siirtyikin siitä sitten vuodeksi omaan huoneeseensa ja 14-vuotiaana poikaystävän sänkyyn.
Jaksoimme aina taivastella tätä tapausta sukujuhlissa. Ja sääliksi kävi vanhempia, joiden seksuaalinen kanssakäyminen oli minimissä vuosikausia. Pariskunnan vanhemmat lapset lahjoittelivat vanhemmilleen hotelliviikonloppuja ja yrittivät järjestää heille kahdenkeskistä aikaa.
Menee kyllä nukkumaan omaan huoneeseen ja omaan sänkyyn, mutta yleensä jossain vaiheessa aamuyötä ilmestyy meidän sänkyymme. Me emme usein sitä edes huomaa, niin hyväunisia olemme. Ja seksiä meillä harrastetaan kyllä vallan mukavasti, mutta harvemmin omassa sängyssä, kun lapsi nukkuu viereisessä huoneessa. Onneksi on iso talo...
EI se nimittäin nukkumisjärjestelyistä näy. Ei meillä ainakaan nukkuessa sekstata, vaan valveilla ollessa.
nukkui vanhempiensa välissä 13-vuotiaaksi asti. Siirtyikin siitä sitten vuodeksi omaan huoneeseensa ja 14-vuotiaana poikaystävän sänkyyn.
Jaksoimme aina taivastella tätä tapausta sukujuhlissa. Ja sääliksi kävi vanhempia, joiden seksuaalinen kanssakäyminen oli minimissä vuosikausia. Pariskunnan vanhemmat lapset lahjoittelivat vanhemmilleen hotelliviikonloppuja ja yrittivät järjestää heille kahdenkeskistä aikaa.
tai yöllä.
6, voi sinua reppanaa, kun mielikuvitus ei tuon enempää lennä. Seksiähän nyt voi harrastaa missä vain, kun muu perhe nukkuu.
meillä 4,5 v poika tulee välillä meidän väliin nukkumaan, kuulemma pelottaa tai tulee ikävä. Hän tosin saattaa nukkua viikkotolkulla yöt omassa sägyssä ja sitten taas useampana yönä peräkkäin tulee meidän väliin.
Nyt viimeisimmäksi "ongelma" oli liian viileä yöpuku, laitettiin sitten housut jalkaan t-paidan lisäksi, niin taas alkoi pysymään omassa sängyssä. Meillä välissä nukkumisen ongelma on vanhempien kannalta huonot yöunet :(
lähes joka yö sänkyymme. Meillä on niin, että omaan sänkyyn nukkumaan ja jos pelottaa, saa aina tulla. Tulee yleensä aamuyöllä. Nyt olemme viimeisten kuukausien aikana alkaneet opetella sitä, että nukkuisi omassa sängyssä. Teimme ensin niin, että joka toisen yön nukkui huoneessaan ja joka toinen yö sai tulla. Nyt on alkanut itsekseen harventamaan yövierailuja.
Itse sain aikanaan aina yöllä mennä vanhempien sänkyyn ja vieläkin on siitä turvalliset ja hyvät muistot.
Vielä seksielämästä: vireää ja rikasta on ;).
Toivon että esikoisen kouluikään mennessä oppisivat nukkumaan lastenhuoneessa. Joskus ovat siellä suostuneet nukkumaan kun ovat päässeet vierekkäin. Ehkä ostetaan tytöille jossain vaiheessa yksi leveä sänky. Nukkukoon sitten heinähattu&vilttitossu-tyyliin samassa sängyssä.