Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä mun blogissa tapahtuu?

Vierailija
26.11.2009 |

Mullaon blogi, joka on avoin kaikille, mutta sen osoite on sellainen, ettei sinne ihan vahingossa osaa kukaan, paitsi ne tutut, kelle olen blogin osoitteen kertonut.

Googlella ja muilla haluohjelmilla blogia ei pitäisi löytyä (oon laittanut sellaiset asetukset blogiin), mutta löytyypä kumminkin jostain syystä. En kuitenkaan usko, että kukaan sitä edes osaisi ilman nimeä hakeakaan (nimi on tyyliin "taivaanlaiva" tms.)

Nyt sitten ihmetyttää, kun Statcounterista oon huomannut useampana päivänä, että referring link mun blogiin on blogspotin monesta muusta suomalaisesta blogista ja kun meen niihin blogeihin, niin ei siellä kuitenkaan ole mun blogia listattuna. Näitä eri blogeja on todella paljon ja joka päivä uusia linkkejä muka niistä. En kuitenkaan usko, että niillä olisi linkki mun blogiin, koska olen kieltänyt linkittämästä blogiani mihinkään ja toisaalta mistä nämä muut blogin olisi edes mun blogia löytänyt.

Mitä ihmettä tää on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta blogista on päädytty blogiisi tavalla tai toisella. Monessa blogipalvelussa on sellainen "seuraava blogi"-nappula, jota painamalla pääsee toiseen blogiin, luultavasti tuo tarkoittaa sitä. Laita blogi salasanan alle jos et halua että sitä luetaan.

Vierailija
2/2 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon unohtanut kokonaan tuon "seuraava blogi" nappulan. Luulisi kuitenkin, että asetuksista voisi kieltää, että näkyisi tollaisissa listaksissa.

Ei mun blogi ole mitenkään henkilökohtaista tietoa sisältävä, lähinnä lasten kuvia, mitä en halua ihan kenen tahansa pervon katselevan. Monella sukulaisella oli vaikeuksia päästä suljettuun blogiin, siksi pidän sitä nykyään auki. En vaan tykkää että siellä käy paljon tuntemattomia. Ehkä lopetan koko blogin pian kokonaan, niin ei tartte miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla