Otin 3 vuotiaan poikani pois nyt hoidosta, koska meille syntyy vauva 2kk päästä eikä mulla .
käyny mielessäkää että se ois jatkanu hoidossa!
Siis ei iha sen takia, että en vois hyvällä omallatunnolla olla kotona vauvan kans, ku toinen olisi hoidossa..
en käsitä, miten jotkut vie esim. 2 vuotiaan hoitoon ja jää ite hoitaa vauvaa kotiin.. siis eikös 2 vuotiaski ole aika pieni vielä? en tajua, mutta eipä mulla tarvi tajutakkaa.. jotenki vaan huvittaa tälläset ihmiset .. ja sitte selitellään kuinka raskas vauva on hoitaa ja plaa plaa.. kannattasko miettiä ennen ku hommaa niitä lapsia?
ja tiedän itsekki mitä voi olla edessä, poika synty pienenä keskonena ja koliikki vauvana..
Kommentit (7)
hoidossa 3h kerrallaan kuin kokopäiväisesti 5pv viikossa. En itsekään ymmärrä näitä.Luulisi, että olisi kiva nukkua aamulla pidempään eikä lähteä raahaamaan lasta hoitoon! Pieni vauva syö kuitenkin pari kertaa yössä, joten se verottaa aika paljon äidin yöunista.Ja isommasta lapsesta on aika pian iloa vauvalle, kun pieni voi seurata sisaruksen touhuja.
Kyllä ne vielä ehtii hoidossakin olla. Itse tein aikoinani samoin, meillä on kolme lasta. Ja onhan se kaksivuotias vielä pieni. Anna muiden kälättää, voipi olla että omatunto siellä soimaa kun täytyy arvostella ;)
siihen asti kun pääsen itse sairaalasta pois synnytyksen jälkeen. Olis isänkin helpompi käydä töissä kun olen sairaalassa. Ei tulis tuhlattua siihen isyysvapaita.
olla kotona juuri sisaruksen saaneen lapsen kanssa, jonka äitikin on poissa kotoa ??
Kyllä minusta silloin on isälle käyttöä...
Virike hoito sinänsä - osaviikkoisena ja osaaikaisena on ainakin yli 3v:lle minusta hyvä asia.
siihen asti kun pääsen itse sairaalasta pois synnytyksen jälkeen. Olis isänkin helpompi käydä töissä kun olen sairaalassa. Ei tulis tuhlattua siihen isyysvapaita.
Et kuitenkaan täydellinen, sillä lapsesi on ollut hoidossa alle 3-vuotiaana ja se on kyllä hyvin negatiivinen arvovalinta.
Et kerro mitä täysiaikaisena syntyneelle koliikille on tapahtunut, onko se yhä hoidossa?
Jotenki vaan huvittaa tällaset tekstit...
kolmisen tuntia aamuisin.
Minulla on myös kaksi isompaa lasta, jotka olen hoitanut kotona 5-vuotiaiksi, joten tiedän ettei se arki ole itselleni mitenkään rankkaa leikki-ikäisen ja vauvan kanssa.
Syy miksi lapseni nyt jatkaa hoidossa on lapsen itsensä etu. Kerhopaikkoja ei kunnassamme ole tarjolla ja rakkaat kaverit ovat pk:ssa.
Itselleni olisi varmasti helpompaa pitää lapsi kotona; eipä tarvitsisi raahautua viemään ja hakemaan hoidosta. Lto:na ymmärrän myös lapseni nauttivan laadukkaasta varhaiskasvatuksesta hoitopaikassaan.