Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni 3v tykkää syödä välipaloina ja jälkiruokina vauvojen hedelmä- ja marjasoseita

Vierailija
25.11.2009 |

Miestäni on alkanut jotenkin häiritsemään asia. Pitäisi kuulemma ostaa jotain kiisseliä tilalle?!?

Mun mielestä ei ole mitään pahaa syödä noita, nehän on oikein hyvälaatuisia, vitaminoituja, vailla ylimääräisiä lisäaineita. Lapseni osaa syödä hedelmiä sellaisenaankin, siitä ei ole kyse, tykkää vain kovasti noista soseista.

Olen itsekin syönyt niitä joskus, kun olen ollut laihiksella :)

Eli kumpi meistä on oikeassa, minä vai mies?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen töissä ammattikorkeakoulussa ja aika ajoin näen opiskelijoiden syövän niitä välipaloina.

sinä olet oikeassa.

Vierailija
2/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin antaisin ilomielin meidän 3veelle jos kelpais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö myös ja puuron kanssa aamuin ja illoin. Mielestäni se on erittäin hyvä, koska ei tosiaan sisällä sokeria eikä mitään muutakaan turhaa. Erittäin terveellistä! :)

Vierailija
4/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään välillä syödä noita hedelmäsoseita ja joskus kaupassa 3- ja 6-vuotiaatkin pyytävät, että ostetaan välipalaksi vauvan soseita.

Vierailija
5/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä kuinka terveellisiä ne loppujen lopuksi on. Turhaa sokeria niissä ei ainakaan ole. Hedelmäpitoisuus on monissa aika pieni, pääasiassa ne sisältää vettä + tärkkelystä. Antaisin kuitenkin lapsen syödä välipalaksi jos maistuu.

Vierailija
6/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ainakin osassa Pilttejä on lisättyä sokeria.

Parhaimpia on ne luomusoseet, missä ole ole mitään muuta kuin hedelmää ja marjoja. Eli ei mitään riisitärkkelystä tms. Merkki taitaa olla Hipp.

Vierailija
7/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niitä haluaa syödä 2v, 4v ja 7v :D

Minun puolesta saavat syödä. Itse olen tosi allerginen monille hedelmille, esim. omena, päärynä ja monet muut tuoreet hedelmät. Kädet on muutenkin ihottumaa täynnä, ja en pysty todellakaan ilman hanskoja kuorimaan ja/tai pilkkomaan moniakaan hedelmiä, joten minulle passaa jos edes osan hedelmistä (ja marjoista) syövät soseena purkista!

Puurossakin ne on tosi hyviä, meillä 2v ei tahdo enää oikein syödä puuroa, mutta soseen kanssa uppoaa paremmin.

Saatan itsekin syödä esim. kuningatar sosetta, se on hyvää :D

Vierailija
8/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mieluummin vauvojen soseita kuin jotain kiisseleitä tai jogurtteja tms. Samaa mieltä on esim. hammaslääkärimme.

Vierailija
9/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin niitä yli 3-kymppisenä kun opiskelin. mikä sen parempi ja säilyvä välipala?

Usein on lisätty C-vitamiiniakin.

Meillä 4,5v syö usein reissussa joko hedelmä tai jugurtti-hedelmä purkkiruokia välipalaksi. Mulla on niitä yleensä aina mukana, monasti käy niin että joku reissu vaan venyy pidemmäksi kuin oli tarkotus.

Vierailija
10/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni on alkanut jotenkin häiritsemään asia. Pitäisi kuulemma ostaa jotain kiisseliä tilalle?!? Mun mielestä ei ole mitään pahaa syödä noita, nehän on oikein hyvälaatuisia, vitaminoituja, vailla ylimääräisiä lisäaineita. Lapseni osaa syödä hedelmiä sellaisenaankin, siitä ei ole kyse, tykkää vain kovasti noista soseista. Olen itsekin syönyt niitä joskus, kun olen ollut laihiksella :) Eli kumpi meistä on oikeassa, minä vai mies?

ala-aste ikäiset urheilevat lapseni syövät niitä myös eväinä.

Vierailija
11/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä niitä tarjotaan joka päivä 3vuotiaalle varsinkin puuron kera

Vierailija
12/12 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joku Pirkan mustikkakiisseli tarjouksessa. Lapset tykkäsi. Meillä ei ole mitään marjoja pakkasessa, niin teinpä nyt näin tällä kertaa ;DD