Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin itseni hillittyä äitini suhteen?

Vierailija
25.11.2009 |

Ok, mulla oli paska lapsuus; vanhemmat alkoholisteja, henkistä ja vähän fyysistäkin väkivaltaa. Vanhemmat erosivat, minä kävin aikuisena läpi pitkän terapian lapsuuteni kokemuksien kanssa. Isäni kanssa olen voinut puhua "auki" asiat, äitini kanssa en koskaan, hän ei siihen pysty. Olen nyt kuitenkin yrittänyt ylläpitää jonkinlaista suhdetta äitiini koska hän ei enää juo ja mielestäni lapseni ansaitsevat isoäidin. Tulemme jopa ihan kivastikin toimeen nykyisin.

Kuitenkin.... äitini saa minut välillä todella raivostumaan. Olen esim sanonut etten halua hänen kanssaan puhua eräästä asiasta, kymmeniä kertoja olen sen sanonut ja toivonut että hän kunnioittaisi minua sen verran. Mutta ei... jankun jankun... Kunnes suutun (en siis mitenkään huuda vaan sanon muutaman tosiasian jota hän taas ei kestä) ja hän leikkii marttyyriä. En henkisesti kestä tätä marttyyrius-tilannetta enkä esim sitä että hän uhkaa itsemurhalla. Siispä en tahdo menettää malttiani -mutta miten onnistun siinä??!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukorttivälit on silloin parhaat. Turha on itseään piinata.

Vierailija
2/2 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta meinaat pillastua. Poistu paikalta vaikka vessaan ja laske sataan ja tule pois muina miehinä. Jos juttu äidin puolelta jatkuu, poistut taas ihan rauhallisesti mitään sanomatta sinne vessaan takaisin, lasket taas sataan jne. Niin kauan kunnes viesti menee äidille perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla