Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et pidä Paolo Coelhon kirjoista...

Vierailija
25.11.2009 |

Kertoisitko ammattisi, ikäsi ja hallitsevat luontenpiirteesi?

Ihan uteliaisuudesta kyselen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kaikkien pakko pitää Paolo Coelhon kirjoista tai muuten on paha ja outo ihminen?

Vierailija
2/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoin ja utelias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aika vakaa, sosiaalinen, myönteinenhyönteinen ja luen paljon.

Vierailija
4/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu on nyt niin, että haluan oikeasti tietää ja tulla suvaitsevammaksi.

t. ap

Vierailija
5/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallinen, iloinen, analyyttinen

Vierailija
6/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan niin daiju, etten tajuu niitä. Lisäks oon pinnallinen, itsekäs ja pölhö. Sivistynyt, älykäs ja mukava filosofiystäväni lukee aina Coelhon kirjoja enkä tajuu miksi.

Vierailija
7/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin juuri, että pyydän joululahjaksi, mutta ehkä ei kannatakaan...?

Vierailija
8/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes transsissa, kun luen niitä.. :) Varsinkin Brida oli niin hyvä.Ne menee suoraan sieluun. Tuntuu, että tutusta asiasta kirjoittaa, tulee tuttuuden tunne vaikka uutta asiaa, ainakin minulle.

Bridassa on romaanin muotoon kirjoitettu tarina sielunkumppanuudesta ja magiasta.

Vierailija
9/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tekotaiteellista hömppää. Mun mielestä niissä ei ole mitään erityistä syvyyttä tai sanomaa. T: Akateeminen, 32v, sosiaalinen, muita huomioonottava, ahkera, tunnollinen, räväkkä nainen.

Vierailija
10/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luova, kekseliäs, onnellinen äiti.

coelho on naisvihamielistä tekotaiteellista pa*kaa

Vierailija
11/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako olette lukeneet ja mitkä kirjat? Itse olen lukenut kaksi (11 minuuttia sekä Paholainen ja neiti Prym) ja tykkäsin kovasti.

Varsinkaan tuo 11 minuuttia ei mielestäni edes yrittänyt olla taiteellinen, joten en käsitä, miten se voisi olla tekotaiteellinen.

Vierailija
12/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti: tutkija

Ikä:47

Hallitsevat luonteenpiirteet: Sinnikkyys, optimismi, epäsovinnaisuus.

Vierailija
13/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atk-suunnittelija, 35. Ehkä joskus kokeilen, mutta ihmettelen, että siitä saadaan aina lähes riita aikaiseksi. Aina kun täällä avautuu kirjakysely/gallup, niin voi ennalta arvata, että siellä jo keskustellaan nimenomaan tästä kirjailijasta.

Vierailija
14/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kovasti Veronika tahtoo kuolla -kirjasta. Myös Pyhiinvaellus ja Alekmisti ovat hyviä.

Uudemmat eivät. Olen lukenut 11 minuuttia, enkä pitänyt sitä kovinkaan kummoisena. Se tuntui kliseiseltä, vaikka pohjautuikin vissiin tositarinaan.

Lisäksi en ymmärrä Coelhon kaihoa esittää krijansa aina jonkin naisen näkökulmasta :D Olisi kivempi jos kirjat olisivat toisistaan poikkeavampia.

Moni kirjailija sortuu siihen, että omista teoksista tulee liian samaa sarjaa, niin ettei uusia tarvitse edes lukea, kun tietää jo sen tuoman kokemuksen.

Vierailija
15/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 v. toimittaja joka lukee myös ammatikseen. Ja siis ei haittaa yhtään vaikka muut pitävät Coelhosta. Onneksi minun ei tarvitse.

Vierailija
16/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisopiskelija (it-ala) ja olen aiemmin opiskellut mm. englantia jonka yhteydessä tuli luettua paljon parempia kirjoja kuin Coelhon kirjat. Muutenkin luen paljon

Ikää 31v. ja luonteenpiirteet: innostuneisuus, kärsivällisyys, uteliaisuus, miettiminen

Vierailija
17/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias työkseni kirjoittava akateeminen (VTM, viestintä). Inhoan noiden kahden kirjan perusteella Coelhon kirjoja niin, etten aio koskaan enää avata yhtäkään.

Luen paljon sekä työni puolesta asiaa että vapaa-ajallani kaunokirjallisuutta ja dekkareitakin. Tuo ei uppoa, ei millään!

Vierailija
18/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada kuulla mielipiteitä. Toi tekotaiteellisuus ei oikein sovi mielestäni Coelhon kirjoihin.

On mun silti vaikea käsittää, ettei joku tykkää Alkemistista...

Vierailija
19/19 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Tradenomi, 36, avoin, sosiaalinen, taiteellinen, luova

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi