Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: Hupparinuoret potkivat pikkupoikaa koulun pihalla

Vierailija
25.11.2009 |

Hupparinuoret potkivat pikkupoikaa koulun pihalla

Keskiviikko 25.11.2009 klo 11.01

Poliisi etsii 10-vuotiaan pojan pahoinpitelijöitä Tuusulassa.

Kaksi arviolta 15-vuotiasta mustiin huppareihin pukeutunutta poikaa kaatoi 10-vuotiaan tuusulalaispojan maahan maanantai-iltana Hyökkälän koulun läheisyydessä Tuusulassa. Pahoinpitely jatkui vartaloon suunnatuilla potkuilla.

Mukilointi tapahtui hieman ennen iltaseitsemää. Kymmenvuotias ei käy Hyökkälän koulua. Poika oli viettämässä aikaansa koulun pihamaalla.

Poika selviytyi tilanteesta ilman vakavia vammoja. Poliisi toivoo vihjeitä tekijöistä Keski-Uudenmaan poliisilaitoksen numeroon 0718735406.

IL

-----

Jos teidän 15vuotias mukiloisi 10vuotiaan, niin miten hoitaisitte asian kotona? Arestia, viihdykkeet pois, anteeksi pyyntö pikkupojalle ja hänen perheelle? Kuinka ehkäistä ettei jatkossa tuollaista tapahtuisi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosta matkasta sen verran että se kyllä pitää paikkansa. Autolla 20-30 min keskustaan. Sama aika minkä mä ennen kulutin istumalla metrossa kun matkustin Vuosaaresta Ruoholahteen.

Minä asun Vantaan Ruskeasannassa enkä pääse Helsingin keskustaan autolla Tuusulanväylää pitkin 20 minuutissa kuin ehkä keskellä yötä... Ruuhka-aikoina arkisin menee väkisin yli puoli tuntia. Ehkä sinä kuljet levitoimalla tai säteilyttämällä sen loppumatkan?

Vierailija
22/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajaa ylinopeuttaa. DAA

Ja tosta matkasta sen verran että se kyllä pitää paikkansa. Autolla 20-30 min keskustaan. Sama aika minkä mä ennen kulutin istumalla metrossa kun matkustin Vuosaaresta Ruoholahteen.

Minä asun Vantaan Ruskeasannassa enkä pääse Helsingin keskustaan autolla Tuusulanväylää pitkin 20 minuutissa kuin ehkä keskellä yötä... Ruuhka-aikoina arkisin menee väkisin yli puoli tuntia. Ehkä sinä kuljet levitoimalla tai säteilyttämällä sen loppumatkan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoritietä posotan sataakahtakymppiä. Ruuhka-aika on tietty erikseen, siksi laitoinkin 20-30 min. Mulla ei muuten kestä kuin muutamian minuutteja ajaa ruskeasantaan, voin tulla tosta vanhaa tietä tai sitten motaria pitkin.

Mä en tiedä miksi kyseenalaistat kertomiseni? ehkä mä vaan sitten ajan kovempaa kuin sinä, mutta mitään syytä valehdella mulla ei ole.

Vierailija
24/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset riitelee tänäpäivänä tyhjänpäiväisistä asioista. Nämä kaksi aikuistakin kun pääsisivät kasvotusten riitelemään kuinka nopeasti paikasta a pääsee paikkaan b niin johan nyrkit heiluisivat. :( te olette pahoja ihmisiä.

Vierailija
25/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoritietä posotan sataakahtakymppiä. Ruuhka-aika on tietty erikseen, siksi laitoinkin 20-30 min. Mulla ei muuten kestä kuin muutamian minuutteja ajaa ruskeasantaan, voin tulla tosta vanhaa tietä tai sitten motaria pitkin.

Mä en tiedä miksi kyseenalaistat kertomiseni? ehkä mä vaan sitten ajan kovempaa kuin sinä, mutta mitään syytä valehdella mulla ei ole.

Klaukkalasta ajaa Helsingin keskustaan 10 minuutissa, Vantaalla ei ole missään lentomelua ja Kustaa Vaasantieltä ei kuulu minkäänlaista liikennemelua ympäristöön. Kulissit kuntoon ennen kaikkea.

Vierailija
26/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti jos joillakuilla on vähän mitätöntä erimielisyyttä olet syyttelemässä ties mistä.

Ihmiset riitelee tänäpäivänä tyhjänpäiväisistä asioista. Nämä kaksi aikuistakin kun pääsisivät kasvotusten riitelemään kuinka nopeasti paikasta a pääsee paikkaan b niin johan nyrkit heiluisivat. :( te olette pahoja ihmisiä.

Vierailija
27/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksi vaan kyseenalaisti miten voin päästä nopeammin keskustaan kuin hän?

Kerroin ja se siitä. Voin myös kertoa sen jos teitä nyt yhtään tämä lohduttaa, että en viihdy täällä Tuusulassa, koen edelleen olevani Helsinkiläinen. On täällä hyvää, mutta on myös paljon sellaista joka ilmenee vasta kun täällä asuu.

Kyllä me asutaan omakotitalossa ja on 2 autoa, mutta ei me prameesti eletä. En tiedä minkälaista on elämä sitten näissä Tuusulan uusilla aluilla, just siellä missä on ne hulppeet talot siellä pellon keskellä?

Vierailija
28/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoritietä posotan sataakahtakymppiä. Ruuhka-aika on tietty erikseen, siksi laitoinkin 20-30 min. Mulla ei muuten kestä kuin muutamian minuutteja ajaa ruskeasantaan, voin tulla tosta vanhaa tietä tai sitten motaria pitkin. Mä en tiedä miksi kyseenalaistat kertomiseni? ehkä mä vaan sitten ajan kovempaa kuin sinä, mutta mitään syytä valehdella mulla ei ole.

Klaukkalasta ajaa Helsingin keskustaan 10 minuutissa, Vantaalla ei ole missään lentomelua ja Kustaa Vaasantieltä ei kuulu minkäänlaista liikennemelua ympäristöön. Kulissit kuntoon ennen kaikkea.

Mä en nyt oikeesti ymmärrä? Harmittaako kun pääsen täältä pian Helsinkiin?

Ja mä olen Helsingistä kotoisin, mä tiedän tasan tarkaan minkälaista siellä on. Olen asunut itäväylän varressa ja metroradan varrella, haluutko tietää niistä jotain? Vantaasta ei ole kokemusta asuinpaikkana. Lentomelua on jopa meillä täällä Tuusulassa!! Siinä sulle vähän kulisseja.

Vierailija
29/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana räp musiikki ja videopelit

Ensiksi kielletään ne ja tilalle vaikka lämminhenkistä countryä

kyllä uppoais varmaan keskiverto-tuusulalaisteiniin kuin kuuma veitsi voihin tuo "lämminhenkinen country", voi sentään... :D :D :D

No joo, viestin loppuosassa oli jotain pohtimisen arvoistakin teinit-auktoriteetit -kehittelyä, mutta aloitus oli aivan mahtava, kiitos siitä!!

Vierailija
30/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä Tuusulassa paljon ihan kunnollisia nuoria, nämä häiriköt nyt vaan pääsee otsikoihin. Itse olen huomannut S-marketin edessä majailevan joukkion ja miettinyt että kenenköhän muksuja noi on jotka päivästä toiseen notkuu sielllä räkimässä ja häiriköimässä? Roskaporukkaa!

Vierailija
31/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just niitä vapaan kasvatuksen tuloksia, joita on vaan silitelty kotona päähän kun ovat tehneet pahaa. Koskaan eivät ole tukkapöllyä edes saaneet. Mistähän ne pojat voisi sitten tajuta, että tuommoinen oikeesti sattuu toista kun itse ovat saaneet elää kuin kukka kämmenellä.

Kunnon selkäsauna molemmille!

En ole omia pikkuisia lapsiani ruumiillisesti kurittanut, mutta jos tekemiset tai tottelemattomuus käy ihan mahdottomaksi, niin ehdottomasti tukkapölly tai korvapuusti peliin (ei raivon vallassa tietenkään).

Vierailija
32/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminta edesauttaa lapsen pysymistä ns. kaidalla tiellä, kun lisäksi yksikään tutkimus ei osoita että ruumiillinen rankaiseminen vähentäisi lapsen käytöshäiriöitä vaan päinvastoin lisää niitä?

[/quote]

En ole omia pikkuisia lapsiani ruumiillisesti kurittanut, mutta jos tekemiset tai tottelemattomuus käy ihan mahdottomaksi, niin ehdottomasti tukkapölly tai korvapuusti peliin (ei raivon vallassa tietenkään).

[/quote]

Vierailija
33/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo nuoret käy joukolla kimppun jos meinaa selkäsaunaa antaa. Jos vähänkin sanoo asiasta ja toruu niin jo on kohta veitsien kanssa jahtaamassa ympäri korttelia. Ei selkäsauna ei niihin piruihin auta ovat liian kovia jo.

Vierailija
34/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelevat niitä pitkin päiviä vaikka koulussa pitäisi käydä. Sitten menevät isottelemaan kartsoille. Ei ole aikuisesta kurittajaksi tälläisiä jengiläisiä vastaan. Tää on tosi. Ja amerikan mustien jengejä kopioidaan. Tervehdyksineen päivineen täysin organisoitua puuhaa esim sielä s-marketin luona.

Kyllä tähän poliisin pitäisi puuttua, vanhemmat ovat jo voimattomia. Kamalaa kun niin monella on vankila jengi kierre käynnissä... huolestuttavaa

Vierailija
35/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Surullista luettavaa Tuusulasta. Lähes viikottain saa lukea jotain negatiivista niinkin kauniista paikasta. Ei uskoisi että tälläistä tapahtuu Tuusulassa.

Vierailija
36/40 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiorjaksi ainakin kahdeksi viikoksi. Saisi tehdä siellä kaikki ne kotityöt, jotka jättää täällä kotona tekemättä. ja anteeksipyyntö nyt olisi itsestäänselvyys.

Vierailija
37/40 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kauaa kun eräs nuorisoporukka (kaupan pihassa) tarttui humalassa kiinni pyöräni tarakasta enkä päässyt pyörälläni pois. mieheni yritti kohteliaasti ojentaa poikia, mutta vastaukseksi tuli että turpas kii ettei tule turpaa.

ovat pojat jo sen kokoisia ettei niille selkää anneta. pikemminkin käy toisinpäin. onneksi päästiin sitten pois ja pojatkin ilmeisesti sitetn vitsaili ja esitti tytöille sankaria.

miehellenihän tämä oli eräänlainen kasvojen menetys hän ei kyennyt viikkoihin seksiin tai muuhunkaan miehiseen puuhaan. hiljanen oli viikkoja kunnes sitten päätti lähteä itsepuolustuksenperuskurssille. kyllä tuota tapauksesta jäi syvät pelot.

nykyään kierretään kaukaa nuorisporukat eikä katsota silmiin koska se kuulemma ärsyttää heitä.

Vierailija
38/40 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites luulisit teinin suostuvan menemään kotiorjaksi jollekin muulle. Taitaisi sanoa, vaan "Älä unta nää!". Ja se sitten siitä.

kotiorjaksi ainakin kahdeksi viikoksi. Saisi tehdä siellä kaikki ne kotityöt, jotka jättää täällä kotona tekemättä. ja anteeksipyyntö nyt olisi itsestäänselvyys.

Vierailija
39/40 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nosti rivelyksistä isänsä vaatetelineeseen. Putosi koko teline seinästä ja ukko oli hiljaa.

Poika oli vasta 13v ja väkevämpi kuin isänsä. Appi oli kuulemma ylpeenä tokassu että nyt siitä sitten kasvoi mies :D / murrosikää tarkoitti/

Kun nuori kasvaa tiettyyn mittaan niin loppuu selkäsaunat niinhän se on muuten itseä sattuu pahemman kerran. :D

mites luulisit teinin suostuvan menemään kotiorjaksi jollekin muulle. Taitaisi sanoa, vaan "Älä unta nää!". Ja se sitten siitä.

Vierailija
40/40 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nosti rivelyksistä isänsä vaatetelineeseen. Putosi koko teline seinästä ja ukko oli hiljaa.

Poika oli vasta 13v ja väkevämpi kuin isänsä. Appi oli kuulemma ylpeenä tokassu että nyt siitä sitten kasvoi mies :D / murrosikää tarkoitti/

Kun nuori kasvaa tiettyyn mittaan niin loppuu selkäsaunat niinhän se on muuten itseä sattuu pahemman kerran. :D

juntit pohjanmaalta?