Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielialalääkkeistä

Vierailija
25.11.2009 |

Tuosta jostain ketjusta luin, että aika monikin oli hommannut mielialalääkityksen samankaltaisiin oireisiin, kuin minulla itsellänikin on. Olen miettinyt tuota asiaa ennestäänkin paljon. Nyt ajattelin kysyä sellaista, että mitä niistä seuraa ? En tarkoita nyt mitään oireita mitä niistä voi itselle ilmaantua, kuten haluttomuus ja painonnousu, vaan voiko siitä olla jtn sellaisia seuraamuksia, ettei esim. saa jotain työtä tai koulupaikkaa? Toisin sanoen, onko lääkityksestä pakko kertoa kenellekään, tai saako sen jostain selville?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö muut esim. sun Kelan papereista. No ei.

Vierailija
2/6 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeellä ole vaikutusta päivittäiseen normaaliin toimintaan niin ei vaikuta työhön tai kouluun. eikä siitä täydy kertoa eikä sitä saa selville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten sais selville. Mulla vain on tällaisia "vainoharhoja" ym myös, ja juurikin siksi mietin tätä lääkitystä. -ap

Vierailija
4/6 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ite oo koskaan ottanut kela-korvauksista noista lääkkeistä, koska en halua että mihinkään jää "jälkeä". Eli voit myös tehdä niin, jos haluat oikein pelata varman päälle.

Vierailija
5/6 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aika moni muukin siitä sitten kärsisi. Niin moni niitä Suomessa "nauttii" ja tuskin kaikki jättävät kelan korvaus pois.

Vierailija
6/6 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan niitä syö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan