Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heteronaiset; olisi kysymys!!

Vierailija
24.11.2009 |

Miten suhtautuisitte, jos saisitte tietää, että joku nainen olisi ihastunut teihin?

Miltä se tuntuisi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisi suoraan, olisin ystävällinen, mutta sanoisin, etten todellakaan tunne samoin.

En jatkossa haluaisi olla tekemisissä. Kiertäisin kaukaa. Jos olisi läheisempi tuttu, viilentäisin välit asteittain, kunnes ei enää oltaisi tekemisissä laisinkaan.

Eli, ei tuntuisi mukavalta.

Vierailija
2/17 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jos saisin tietää että joku mies on ihastunut minuun (naimisissa olevaan naiseen). En mä siitä mitenkään erityisesti pillastuisi että se ihastunut sattuisi olemaan nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella suhdetta sinun kanssasi.

Vierailija
4/17 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan loukkaantuisi. Onhan minuun ollut moni mieskin ihastunut, vaikka itse en ole ollut heihin tykästynyt. Ei kai se olisi sen kummempaa. Olen kuitenkin tosiaan täysin hetero eikä siis sillä tavalla kiinnostaisi ja olen myös täydellisen uskollinen miehelleni. Ystävällisesti sanoisin juuri nämä asiat.

Vierailija
5/17 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jos saisin tietää että joku mies on ihastunut minuun (naimisissa olevaan naiseen). En mä siitä mitenkään erityisesti pillastuisi että se ihastunut sattuisi olemaan nainen.

Vierailija
6/17 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan hämmentynyt, ehkä kuitenkin imarreltukin :)

Jos ihastuja pystyy ymmärtämään sen, että olen varattu enkä ole kiinnostunut hänestä, ja osaa käyttäytyä asiallisesti, en näe edes syytä välien viilentämiseen tms.

Vierailija
7/17 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä noloa siinä olisi?

Vierailija
8/17 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en koskaan voisi "ihastua takaisin".

Vierailija
9/17 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä asia. Että mitä naiset tuumaisivat asiasta. koska olen itse toiminut niin.

Vierailija
10/17 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään. jotenkin epäsuorasti annoin mielestäni ymmärtää, etten ole niitä naisia, ja kavereita ollaan edelleen. miltä se tuntui? imartelevalta ja hämmentävältä - mietin kai hetken että kumpaa leiriä olenkaan ;)

Vierailija
11/17 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hienoa, että uskaltaa paljastaa tunteensa. Jos en tuntisi samoin, en usko, että asia minua häiritsisi.

Ahdistavana toisinaan koen isäni ikäisten miesten osoittaman kiinnostuksen, mutta tämäkin riippuu miehestä.

Vierailija
12/17 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kaveriani, mutta eihän se ole sen kummempaa ollut :) Tais olla noi kaikki ihastumiset siinä kakskymppisenä ja yksipuolisia oli :) Ei se häirinnyt, kiva kun myöntivät :D

Vierailija
13/17 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat ilmaisseet kiinnostuksen minuun, joten ihan ok, mutta oikeasti en ymmärrä heitä.. ajattelen homot sairaina.

ihmisellä pitää aika pahasti vinksahtaa päässä jos luulee pitävänsä samasta sukupuolesta. Sama kuin johonkin vuoheen sekaantuis!

Vierailija
14/17 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan uskoo, kun sanon, ettei kiinnosta. Olisihan se tavallaan kiva kuulla, että joku tykkää, mutta varsinkin naimisissaolevana voisin pitää sitä myös tungettelevana.

Vierailija
15/17 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Miltä sen pitäisi tuntua? Onko tuo nyt sen ihmeellisempää kuin että joku mies on ihastunut?

Vierailija
16/17 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä halausi asiasta puhua enkä välttämättä edes nähdä kyseistä ihmistä enää..

Vierailija
17/17 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin selväksi (hienovaraisesti), että tunne ei ole molemminpuolinen. Samoin toimisin myös miehen kanssa :)