Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säilön rikkinäisiä lakanoita, kun en raaski heittää roskiin

Vierailija
24.11.2009 |

Äh, tämäkin yksi äidin perintö: kotona asuessa ei koskaan heitetty rikkinäisiä lakanoita tai isompia vaatteita roskiin, vaan niistä tehtiin matonkuteita. Äitikin joskus tuskaili, kun ei pysty heittämään roskiin vaan jemmaa kankaia, vaikkei mattoja eikä matonkuteita kukaan enää tarvitsisikaan. Perintöä äidiltään ja isoäidiltään...

Mulla ei ole edes kangaspuita, mutta silti jemmaan! Älyöntä. Mun täytyy varmaan jonain päivänä ostaa kangaspuut pelkkien rikkinäisten lakanoiden takia :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestaan säilön niitä siksi että ajattelen että kenties ompelen niistä joskus tyynyliinoja tai askartelen jotain lasten leikkeihin tms :)) ihan pöhköä.

Vierailija
2/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löytyy tarvetta ja ottavat kiitollisena vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Kuuluu taudinkuvaan...

Vierailija
4/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä revin risat lakanat sopiviksi paloiksi ja käytän kertakäyttörätteinä :) Loistavat esim ikkunoiden pesussa...

Vierailija
5/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ompelen aina kerralla samantien tyynyliinat ja pikkulakanat. Jos ei tule ommeltua, niin sama heittää samantien roskiin/ UFFille ehjät.

Vierailija
6/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehjiä, käytöstä poistettuja lakanoita, pussilakanoita ja tyynyliinoja. Olen säästellyt, että kun menen mummolassa käymään niin vien sinne koirien koppien lämmikkeeksi:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi