Kuulkaapas rouvat. Teidän miehenne vonkaa pikkujouluissakin muita naisia!!
Kommentit (15)
mieheni on sen verran nuori ja nämä naispuoliset työkaverit sen verran vanhempia.. (n.20v ikäero) etten usko että mieheni vonkaa yhtään ketään :D
Miten se sanonta meneekään?
Käki munii toisten pesiin , AV mamma pesii toisten muniin...
Miten se sanonta meneekään?
Käki munii toisten pesiin , AV mamma pesii toisten muniin...
itsekin noihin bileisiin, enkä ole asiaa huomannut vaikka paikanpäällä olenkin ollut... :D
Ei ole menossa yksiinkään pikkujouluihin, teke nimittäin töitä kotoa käsin.
onpahan ainakin yhen illan vonkaamatta kotona ;D
Ei vonkaa, koska mä olen parasta mun mieheni elämässä ja koska miehen firmassa pikkujoulut on avec-tilaisuus, joten menen mukana.
onpahan ainakin yhen illan vonkaamatta kotona ;D
Mä joskus huonoina hetkinä toivon että mies jäisi kiinni jostain tällaisesta, että voisi sitten hyvällä omallatunnolla heittää sen pihalle.
Mutta käytännössä en usko että pikkujoulut ovat siihen ratkaisu, niillä on niin hirveän vähän naisia töissä.
Mä joskus huonoina hetkinä toivon että mies jäisi kiinni jostain tällaisesta, että voisi sitten hyvällä omallatunnolla heittää sen pihalle. Mutta käytännössä en usko että pikkujoulut ovat siihen ratkaisu, niillä on niin hirveän vähän naisia töissä.
vaan että edes olisi siellä pikkujouluissa eikä aina kotona. Tuo kun roikkuu aina vaan täällä, kaiket illat, ikinä ei lähde mihinkään kavereidensa kanssa... ja mulla on huono omatunto niistä kahdesta illasta vuodessa, jolloin olen käynyt ulkona kavereiden kanssa :)
Ja jos ne sellaset järjestäiskin, niin mitä ihmeen muita naisia? :D
Sitte taas jos sellaset oliskii ja ne olis jossain baarissa esimerkiksi niin siellä kyllä todennäkösesti olis niitä muita naisia, mutta en mä siltikään usko.
Itselläni on onnellinen avioliitto, mutta lähden avoimesti flirttiin mukaan. En pidä sitä pahana. Itsetuntoni kestää sen, mieheni itsetunto kestää sen ja mikä parasta, tunenn itseni sen verran hyvin, että tiedän rajani.
Naiset, älkää olko tiukkapipoja. Pieni flirtti piristää aina omaa parisuhdettakin!
Ja mitä luulet minun tekevän?
Kyllä ne on tylsät pippalot, jos ei edes ketään suutelemisen arvoista onnistu löytämään.
JOS mun mies kävis pikkujouluissa ja siellä vonkais,nii sitten oisin hämmentyny,ois meinaa miehestä tullu homo .. :o
Ja arvon av-rouvat toimii samoin omissa pikkujouluissaan...munankiilto silmissään!