Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abreu saanut hyvän vastaanoton maailmalla. Tykkääksä?

Vierailija
24.11.2009 |

Jos ei puututa ulkonäköön tai "pissis"tyyliin vaan keskitytään lauluun ja musiikkiin.

Itse tykkään/tykkäisin laulannastaan, mutta jotenkin sen suu kuuluu laulussa. Esim. S-kirjaimesta ottaa sellaisen "tykitystuen", että kuulostaa aivan kuin olisi hammaslääkärin tuolista karannut posket täynnä vanua.

Entä te?

Kommentit (11)

Vierailija
2/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä kuin sitä oksettaisi. Ja lauluääni on kauhean ruma, hirveää kuunneltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun makuni mukaista musiikkia.

Vierailija
4/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok, mutta en kuitenkaan erikseen ala tätä kuunteleen enkä fanita.

Vierailija
5/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, siis en tykkää kaikista Annan biiseistä, jotkut tarttuu taas oikein kivasti takaraivoon.. Ulkonäöltään Anna pärjää varmasti ja jos Briteissä laulukin kelpaa niin.. Onnea vaan matkaan. Harmi vaan, että joistain haastatteluista tuoksahtaa tukkaan noussut pissa..

Vierailija
6/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta on aina hienoa kun joku suomalainen breikkaa maailmalla. Todella hieno juttu Annalle!!!

Vierailija
7/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt Annasta ja toivonut, että breikkaa maailmalla. Kivan näköinen ja oloinen pimu, paketti kunnossa kaikin puolin!!!

Vierailija
8/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se uusin kipale Music everywhere on vähän niinkö salaa mun lempparibiisi täl hetkel vaiks kolkytvuotta jo ikää koputtelee mullakin ovella. Mikäs siinä, on ääntä ja ulkonäköä että maailmalle vaan!

Vierailija
9/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihan hyvää musiikkia ja uskon että on hyvät mahdollisuudet menestyä maailmalla.

Vierailija
10/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niin tytöstä kuin musiikistakin. Mitään s-ääntä en ole huomannut, saattaa tietty johtua portugalistakin, koska siinä kuuluvat suhuässät.

Vierailija
11/11 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on fanittanut Annaa Idolsin alkumetreiltä saakka ja itsekin pidän Annasta tosi paljon.

Tyttö on hankkinut Annan levyt julkaisupäivänä ja parasta aikaa soi Now jolla on Vinegar.

Annassa on karismaa olen sanonut sen aina. Kaikkea hyvää Annalle.

Tässä linkki Annan sivuille

http://www.anna-abreu.fi/etusivu/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme