Ostan itselleni n. 200€ palkinnon, kun olen kasvattanut yh:na 2 lasta aikuiseksi.
Nuorempi täyttää viikon päästä 18v, jolloin kaksi lastani on fiksuja, toiset huomioon ottavia aikuisia. Koulutkin ovat sujuneet aina hyvin, joten ostan itselleni palkinnon :)
Mikähän se palkinto voisi olla?
Kommentit (16)
oikeesti. Tuossa ei onnistu edes perheet jossa äiti ja isä. On mielestäni kunniatehtävistä suurin kun tuommoinen lautta rantautuu. Lähes samassa veneessä ollaan. Vanhin tammikuussa 18v, sit vielä 15v ja 14v ja takana 12v nyt kun olen vetänyt laivaa yksin periaatteessa.Montako vuotta olet ollut yh? Hyvä me!
mutta miten olisi kunnon hemmottelupäivä hoitoineen jaruokineen.
Ikeasti palkinto on se, että olet saanut kasvatettua kaksi tuollaista aikuista, onnea!
Muistathan kuitenkin, että 18-vuotias ei ole vielä läheskään aikuinen, ja tarvitsee apuasi ja tukeasi luultavasti vielä vuosia :)
Joku koru? Hieno laukku? Joku design-juttu, esim. taulu, koriste, huonekalu?
Sen ei vaan tartte hehkuttaa asiaa marttyyrin lailla.
Ansaitsisit kyllä 2000 euron lahjan, mutta ymmärrän kyllä, ettei se raha puissa kasva.
Onnittelut!
Lähde ihmeessä vaikka viikoksi etelään hyvässä seurassa, oikein kunnon rentoutumismatkalle! Jos rahaa on käytettävissä tuo 200 euroa, niin minä kustantaisin sillä esim. kokovartalohieronnan ja kampaamoreissun tms.
Kyllä me yh:t ansaitaan ihan kunnon hemmottelua tämän rankan arjen vastapainoksi :)
Onnea ap:lle, perässä tullaan :)
terkuin kahden pienen yh
päin vastoin. Voisi tehdä äidillesikin hyvää, jos osaisi olla itsestään ylpeä.
Sen ei vaan tartte hehkuttaa asiaa marttyyrin lailla.
että toitottaa miten _ihan_yksin_olen nämä lapset kasvattanut. Joidenkin ei vaan tarvitse päteä sillä asialla.
Ja ap, onnea hienosta saavutuksesta. Minä todella nostan sinulle hattua! Hemmottele itseäsi oikein kunnolla!
T: Yh-äidin kasvattama ja todella ylpeä äidistään
Ylpeä voi olla ilman sitäkin, että toitottaa miten _ihan_yksin_olen nämä lapset kasvattanut. Joidenkin ei vaan tarvitse päteä sillä asialla.
Hänellä ei vaan ole tarvetta pönkittää egoaan huutelemalla kaikille olemalla yksinuoltaja.
T: Yh-äidin kasvattama ja todella ylpeä äidistään
- Kehystetty grafiikanlehti
- Koru olisi myös ajaton ja voisi kulkea siinä lähellä sydäntä
- Mukava tuoli, nyt sulla on aikaa istua
Nauti nyt elämästäsi.