Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka vietätte joulua sukulaisten luona, mikä ärsyttää eniten siellä ollessa?

Vierailija
24.11.2009 |

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin pakonomainen touhuaminen, se, että häntä ei saa eikä voi auttaa (jos yrittää, hän menee ja tekee perästä uudestaan, koska vain hänen tekemänsä on oikein), mutta silti hän tekee niin paljon kaikkea niin hirveällä vauhdilla että aina sattuu joku haaveri (esim. leikkaa sormeensa, kaatuu, tms. -- monesti tuntuu että tahallaan, silkkaa marttyyriuttaan).

Apen rasistiset ja yltiökonservatiiviset mielipiteet, hänen yleinen aggressiivisuutensa, ja riidan haastaminen kaikkien kanssa...

Huoh...

Vierailija
22/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laiteta omaa joulua siksi, että jos laitetaan, niin anoppi ja appi tulee MEILLE. Ainakin tuolta me päästään pois kun vaan lähdetään, he voivat viipya vaikka viikon... Asutaan eri kaupungeissa, useamman sadan kilsan päässä.

Lisäksi mies haluaa käydä edes joskus kotonaan, tää joulujuttu on mun myönnytys, yritän kuitenkin aina että ollaan mahdollisimman lyhyen aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhään eli ruoka noin klo 18 ja lahjat avataan noin klo 21, ja lapset on klo 8 asti aamulla hokenut korvaan, että milloin saa lahjat, milloin saa lahjat jne....

Lisäksi ärsyttää, kun anoppilassa kaikki tehdään valmiiksi, ettei itsellä ole mitään tekemistä koko päivänä. Koko päivä menee odotellessa ja kattoon räkiessä. Kun anoppi ja appiukko haluavat tehdä kaiken itse, eikä mitään tarvi tehdä....Minä olisin mielummin se, joka touhuu.

Vierailija
24/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhään eli ruoka noin klo 18 ja lahjat avataan noin klo 21, ja lapset on klo 8 asti aamulla hokenut korvaan, että milloin saa lahjat, milloin saa lahjat jne....

.

en ymmärrä mitä kiksejä joku saa siitä että kuuden aikaan heränneet ja ihan kierroksilla olevat lapset saadaan ihan sekaisin valvottamalla niitä puolilleöin (pitäähän niillä lahjoilla leikkiäkin)

muuten ei ärsytä mikään, korkeintaan paluumatka. Tullaan yöksi kotiin, tunnin matka.

Vierailija
25/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan ärsyttää, kun ensinnäkin pienet tilat ja sitten ne on ne meidän mukulat jotka käy siellä kierroksilla.

Tämä siis molemmissa, sekä mun kotona ja anoppilassa.

Tänä jouluna muuten mä aijon hommata sen pukin tuleen vähän aiemmin, odotus on mukavaa (itse ainakin muistan, kun kutkutteli), mutta ei sitä iltaan tartte jättää.

Vierailija
26/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä vietetään nykyään joulua omassa kodissa mukavien ihmisten kanssa.

Vierailija
27/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän milloinkin saa päähänsä.

Vierailija
28/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei miksi ette laita omaa joulua? mikään noista ei kuulosta kivalta

loukkaantuvat verisesti jos emme käy siellä jouluna. Matka on niin pitkä että on pakko yöpyä.

Vierailija
29/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apen rasistiset ja yltiökonservatiiviset mielipiteet, hänen yleinen aggressiivisuutensa, ja riidan haastaminen kaikkien kanssa... Huoh...

Vierailija
30/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuttua... mitä sä kestät appeasi?

Apen rasistiset ja yltiökonservatiiviset mielipiteet, hänen yleinen aggressiivisuutensa, ja riidan haastaminen kaikkien kanssa... Huoh...

Yritän puhua sille mahd. vähän, joskus on tosin ihan pakko.

Vierailija
31/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä voi tissutella eikä sekstailla.

Nykyään ollaan joulut ihan kotona

Vierailija
32/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ne on tehty vielä rahaa ja materiaaleja säästäen, niin nälissään olen aina joulunajan. Lisäksi tilat ovat niin ahtaat, että lapset eivät oikein mahdu leikkimäänkään.

Olimme yhden joulun kotona omalla porukalla, oli kivaa ja viihtyisää ja pääsi omaan sänkyyn nukkumaan.

Vierailija
33/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

innokas uskovainen ja (tietää, ettei me olla) rukoiluttaa koko porukkaa. Todella hienotunteista! Jonkinasteinen psykotapaus kyseessä - ja ikävä käännytysmentaliteetti, jota harrastaa lapsiimme kertoen taivaanisästä suun ja silmät täyteen :(

Vierailija
34/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä menis viettämään sellaseen paikkaan vuoden ihaninta juhlaa missä ärsyttäis.

Vierailija
35/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluruuat ei riitä.

Vierailija
36/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluruuat ei riitä.

mutta en välitä pula-ajan ruuista, laatikoista, kinkusta, rosollista tms.

Ei voi ottaa omia ruokia mukaan koska se loukkaisi ja en halua loukata ketään. Olen siis tyytynyt siihen, että joulu on mitä on. En ole kyllä mikään jouluihminen muutenkaan, joten kyllä se menettelee. Uutena vuotena sitten herkutellaan.

Vierailija
37/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia pitää juoda koko ajan, anoppi tyhjentää pahvista viinitonkkaa ja ramppaa partsilla tupakalla niin että sisälle vetää ja tulee savunhajua. Tuputtaa viiniä muille eikä ymmärrä, jos joku ei halua.

Matalilla pöydillä on AINA tuikkukuppeja joissa kynttilöitä sekä avoimia konvehtirasioita, (meillä puolitoistavuotias jota saan koko ajan olla pitämässä erossa kynttilöistä ja viisivuotias joka alkaa mättää suklaata - anoppi tuputtaa - saa sokerihumalan, kiukuttelee eikä anopin ihmetykseksi syö oikeaa ruokaa juuri ollenkaan. Tätä ihmetellään aina syyllistävään sävyyn.)

Ruokapöytä ylipieni, kaikki eivät mahdu syömään yhtaikaa, sitten hotoillaan ja koitetaan syödä vuoroissa ja aina jotain kaatuu tai unohtuu tms.

Lahjojenjaossa anoppi taivastelee AINA, miten paljon ja kalliita lahjoja pienillä on ja selittää suureen ääneen, miten vähän rahaa hänellä on jne. (omat lahjansa ovat tyyliä kaunis paperikassi, TYHJÄNÄ, lapselle) Huoh... Jingle bells!

Vierailija
38/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasi viime joulun tunnelman haukkumalla lasten saamia lahjoja. "Kaikkea turhaa sitä keksitään ihmisten rahan menoksi", oli kommentti dublo-pakkauksesta, jonka äitini oli ostanut (äitini sattui istumaan vieressä...)

Itse antoi lahjaksi mm. kirppikseltä ostetut sukkahousut.

Lahjojenjaossa anoppi taivastelee AINA, miten paljon ja kalliita lahjoja pienillä on ja selittää suureen ääneen, miten vähän rahaa hänellä on jne. (omat lahjansa ovat tyyliä kaunis paperikassi, TYHJÄNÄ, lapselle) Huoh... Jingle bells!

Vierailija
39/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään miehen kotiin jouluksi ja siellä on aivan ihanaa :) Jos nyt jotain, niin sama kun 20 sanoi, eli ei voi tissutella, kun siellä ei talonväki käytä alkoholia ja sitten mamma nukkuu seinän toisella puolella, eli ei pääse sekstailee.

Vierailija
40/48 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun appiukko on jouluaattona kunnon pieruverkkarit jalassa! vaikka varmasti siistimpiäkin housuja löytyis. ite oon tottunu pukeen kerranki siistimmät vaatteet ylle, kun kotona saa normaalina arkenakin kulkea colleget jalassa.. kuten nyt :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän